Voi myös käyttää kuulia, niistä on muutakin iloaVirtsankarkailuun kannattaa harjoittaa lantionpohjalihaksia
On ihan ilmaistakin
Mä en voi käyttää kuulia kun alkaa panettaa. Panetusta riittää ilman sitäkin.Voi myös käyttää kuulia, niistä on muutakin iloa
Isottytöt kerto.
Voi joo.Voi myös käyttää kuulia, niistä on muutakin iloa
Isottytöt kerto.
Smartballsit ei katoa.Iltaa!
Kuulat ovat typerät kun ne katoavat ja juuttuvat sisään eivätkä tuu ulos vaikka tekis sirkustemppuja.
Niinjuu, totta! Vastaavia mä käytin joskus muinoin lenkillä.Smartballsit ei katoa.
Haluutko mun boltsit?Niinjuu, totta! Vastaavia mä käytin joskus muinoin lenkillä.
Mä voin sit vaihtarina antaa ne mun peukalonpään kokoiset teräksiset mitkä katoilivat...Haluutko mun boltsit?
puntit sukkiin niin ei katoile. oon kyl aikas pihalla siitä mist tääl nyt keskustellaanMä voin sit vaihtarina antaa ne mun peukalonpään kokoiset teräksiset mitkä katoilivat...
Mä tein itte parista vanhasta tennispallostaMä voin sit vaihtarina antaa ne mun peukalonpään kokoiset teräksiset mitkä katoilivat...
Niinsiiskun ne katosivat jonnekin sisuksiin, eivät putoilleet ulos.puntit sukkiin niin ei katoile. oon kyl aikas pihalla siitä mist tääl nyt keskustellaan
kai ne on löytynyt. muuten oisin ehk hiukan huolissani.Niinsiiskun ne katosivat jonnekin sisuksiin, eivät putoilleet ulos.
http://www.funfactory.fi/p372-smartballs-duo-white-grape-fi.htmlpuntit sukkiin niin ei katoile. oon kyl aikas pihalla siitä mist tääl nyt keskustellaan
OkMä voin sit vaihtarina antaa ne mun peukalonpään kokoiset teräksiset mitkä katoilivat...
Juu, ovat nätisti purkissaan. Ja pysyvät!kai ne on löytynyt. muuten oisin ehk hiukan huolissani.
Et ees uusia raaskinu laittaa? Oot kyllä todellinen Ite Tein Ja Säästin -sankariMä tein itte parista vanhasta tennispallosta
Olet varmasti kuullu väittämän jonka mukaan miehellä on mielessä vain yksi asia. Se pitääkin paikkansa monta kertaa minuutissa mut hypätään silti ensin.puntit sukkiin niin ei katoile. oon kyl aikas pihalla siitä mist tääl nyt keskustellaan
Mulla muuten roikkuu noi pallukat veskin naulakossa. Pitäisi kai pienemmät ostaa, ku ei tunnu kivalta.
Mulla kanssa jossain kalsarien ja sukkien takana laatikossa.
Vessan naulassa? Mulla on piilossa.
Jep, tosin pyyhe on kyllä päällä. Ei oo ainakaan mies huomauttanut
Vessan naulassa? Mulla on piilossa.