The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuolle tielle lähteminen on hankalaa, mutta lopulta tulee sitten asioihin selvyys. Tiiä vaikka saisit sen yksinhuoltajuuden (y)

Sä olet vahva, ämpäri on lapamato. Kyllä sä pärjäät!
Mää juttelin viikonlopppuna yhden sosiaalialalla työskentelevän kavein kanssa ja se vähän arveli, että ämpäri on jo pissiny omat mahdollisuutensa huoltajuuskiistassa kiukuttelemalla siellä lastenvalvojakäynnillä ja rikosrekisteri katotaan myös hyvin epäedulliseksi seikaksi. Mut katotaan nyt huomenna mitä se lastenvalvoja asiasta tuumaa.
 
Älä osta kynsilakkaa niin sit et tartte poistoainettakaan.

Miksi naiset käyttää meikkiä ja hajuvettä? Koska ovat rumia ja haisevat pahalle?
Mää en meikkaa enkä käytä hajuvesiä. Johtunee siitä, että meikkikään ei tätä pärstää pelasta ja haisen mielummin luonnollisesti pahalle, kuin aiheutan itselleni ja kanssaeläjilleni päänsäryn turhilla hajusteilla.
 
p@ula
Saanko valittaa? No valitan silti. Mua stressaa ihan superpaljon. Stressi vaikuttaa ensimmäisenä unenlaatuun, syömiseen ja kouluhommiin keskittymiseen. Huomenna soittan lastenvalvojalle, mutta kädet tärisee ja sydän hakkaa pelkästä ajatuksestakin, et tätä asiaa lähdetään viemään pidemmälle ja kuinka paljon paskaa ämpäriltä taas kaadetaan niskaan. Mutta soittamatta jättäminen ja nykytilanteen säilyminenkään ei ole hyvä ratkaisu.
Lähettäkääpä tänne vähän voimia, mää hajoon.
Rehellisyydellä itselleen on ihmeellinen voima. En tunne sun tapausta, joten siihen en ala kommentoiman mitenkään.

Mut voihan se olla toi jupiterkin kun on niin iso ja noin lähellä:
http://www.ursa.fi/extra/kosmos/j/jupiter.html

Tai ainakin tämä syyskuun hellekausi vois johtua siitä;-)
Hienompi sana oli deklinaatio, jos tai kun ne kaikki osuvat samaan linjaan... Eikai tuo voi olla vaikuttamatta? Olis kyllä kiva seurata, miten vaikuttaa olotilaan, jos on joku vaiva...
 
Mää en meikkaa enkä käytä hajuvesiä. Johtunee siitä, että meikkikään ei tätä pärstää pelasta ja haisen mielummin luonnollisesti pahalle, kuin aiheutan itselleni ja kanssaeläjilleni päänsäryn turhilla hajusteilla.
Mä kokeilin luomu-konstia eli kylmä kahvi kaunistaa. Kroppa ei kestänyt niitä määriä mitä naama vaatisi joten palasin puuteriin ja ripsariin.
 
Rehellisyydellä itselleen on ihmeellinen voima. En tunne sun tapausta, joten siihen en ala kommentoiman mitenkään.

Mut voihan se olla toi jupiterkin kun on niin iso ja noin lähellä:
http://www.ursa.fi/extra/kosmos/j/jupiter.html

Tai ainakin tämä syyskuun hellekausi vois johtua siitä;-)
Hienompi sana oli deklinaatio, jos tai kun ne kaikki osuvat samaan linjaan... Eikai tuo voi olla vaikuttamatta? Olis kyllä kiva seurata, miten vaikuttaa olotilaan, jos on joku vaiva...
 
Älä osta kynsilakkaa niin sit et tartte poistoainettakaan.

Miksi naiset käyttää meikkiä ja hajuvettä? Koska ovat rumia ja haisevat pahalle?
Enpä pahemmin meikkaile ja silloin kun meikkaan niin ripsari ja puuteri.
Jos on jotkut juhlat tms niin ehkä meikkivoide alle, vähän kajalia ja luomiväriä noiden lisäksi. Ei välttämättä aina noitakaan. Huulipunaa tai poskipunaa ei oikeastaan koskaan.

Kynsilakkaa käytän harvoin tai sitten jotain väritöntä joka antaa vaan kiiltoa.

Hajuvettä suihkautan silloin tällöin.

Miksi nämä, en tiedä mutta osaan olla hyvin ilman meikkiäkin.
 
Enpä pahemmin meikkaile ja silloin kun meikkaan niin ripsari ja puuteri.
Jos on jotkut juhlat tms niin ehkä meikkivoide alle, vähän kajalia ja luomiväriä noiden lisäksi. Ei välttämättä aina noitakaan. Huulipunaa tai poskipunaa ei oikeastaan koskaan.

Kynsilakkaa käytän harvoin tai sitten jotain väritöntä joka antaa vaan kiiltoa.

Hajuvettä suihkautan silloin tällöin.

Miksi nämä, en tiedä mutta osaan olla hyvin ilman meikkiäkin.
Mä käytän tilanteen mukaan. Nyt lomalla kauneudenhoito tarkoittaa hampaiden pesua ja hiusten harjaamista. Töihin meikkaan vähän. Joihinkin tilaisuuksiin sellainen sotamaalaus että joku tulee tarjoamaan rauhanpiippua.

Koska töissä pitää olla asiallinen ja hillitty, kynnet on nyt lomalla kirkkaan oranssit.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
p@ula
Mää en meikkaa enkä käytä hajuvesiä. Johtunee siitä, että meikkikään ei tätä pärstää pelasta ja haisen mielummin luonnollisesti pahalle, kuin aiheutan itselleni ja kanssaeläjilleni päänsäryn turhilla hajusteilla.
Sinähän olet aivan ihana sitten:)

Ei kaikki vaan pysty sellaiseen...

On tämä ihmeellinen juttu, kun tuota edellistä etsin, satuin vastakkain Hänen kanssa:
https://twitter.com/stephenhawkng/with_replies

---tai ainakin se tuntuu siltä, kun ihan äsken sanoi niin ja --- en kuulu sinne porukkaan, mut hauska juttu ja just äsken, eikä edes yksin mulle:

Laitoin äsken kehäkukan terälehtiä kastikkeeseen. Tuli siihen makeaa suippopaprikaa, inkivääriä, mustaapippuria, Maldonia, luomukermaa ilman levää, vähän jauhoa suurukseksi, kuten valkokastike tehdään, voita ja loraus kurkkulientä. Meillä kun on joka päivälle kypsynyt uusi luomupaprika, täytyy keksiä aina jotakin. Mut ne kehäkukan terälehdet on Frantsilan saippuoissa ja sopii hyvin mulle. Paras tuoksu niistä on monen mielestä ILO eikä siitä tule mitään hajuallergiaa, vaikka tuoksuukin niin ihanalle:) Ei tarvi rasvatakaan muuta kuin HTH-lotionia aina pesun jälkeen. Varmaan ilman sitäkin pärjäisi, mut olen tottunut siihen. Mun kehäkukat on luomua, kuten paprikat ja perunatkin.
 
Mää juttelin viikonlopppuna yhden sosiaalialalla työskentelevän kavein kanssa ja se vähän arveli, että ämpäri on jo pissiny omat mahdollisuutensa huoltajuuskiistassa kiukuttelemalla siellä lastenvalvojakäynnillä ja rikosrekisteri katotaan myös hyvin epäedulliseksi seikaksi. Mut katotaan nyt huomenna mitä se lastenvalvoja asiasta tuumaa.
Vaikka saisit yksinhuoltajuuden, niin noi tapaamiset pitää silti sopia tapahtuvaksi asiallisella tavalla.

Itte kun erosin niin LV oli vallan järkyttynyt kun mä sanoin, että rouvan yksinhuoltajuus on ainoa vaihtoehto. En nähny enkä näe järkeä siinä, et lasten passit, pankkitilit tai ajokortit yms. pitäis kiertää mun kauttani jolloin asioiden hoitoon syntyy vähintään viikon viive. Ja jos satun sille päälle että pistän puhelimen kiinni enkä avaa postiani puhumattakaan siitä jos päätän aloittaa juopottelukuurin, niin sit viive ei ole vain viikko.

Ja kun hyvin tiedän, että ex- rouvakultani ei taatusti tee lasten edun vastaisia päätöksiä niin ei siinä meikäläistä tarvita allekirjoittelemaan papereita.

Lapseni olivat jo erotessa niin isoja, että saavat itte päättää tahtovatko tavata isäänsä. Jos eivät tahdo niin se sattuu ihan saatanasti. Mut heillä on elämä paikassa joka aikanaan tuli kodikseen hankittua. Isän nukkumaluukku keskustalähiössä on paikka jossa en viihdy ittekään joten ei lastenikaan tarvitse.

Mut ämpärillä on prioriteetit päin persettä jos tekee aktiivisesti hallaa hankaloittaakseen hommia.
 
Vaikka saisit yksinhuoltajuuden, niin noi tapaamiset pitää silti sopia tapahtuvaksi asiallisella tavalla.

Itte kun erosin niin LV oli vallan järkyttynyt kun mä sanoin, että rouvan yksinhuoltajuus on ainoa vaihtoehto. En nähny enkä näe järkeä siinä, et lasten passit, pankkitilit tai ajokortit yms. pitäis kiertää mun kauttani jolloin asioiden hoitoon syntyy vähintään viikon viive. Ja jos satun sille päälle että pistän puhelimen kiinni enkä avaa postiani puhumattakaan siitä jos päätän aloittaa juopottelukuurin, niin sit viive ei ole vain viikko.

Ja kun hyvin tiedän, että ex- rouvakultani ei taatusti tee lasten edun vastaisia päätöksiä niin ei siinä meikäläistä tarvita allekirjoittelemaan papereita.

Lapseni olivat jo erotessa niin isoja, että saavat itte päättää tahtovatko tavata isäänsä. Jos eivät tahdo niin se sattuu ihan saatanasti. Mut heillä on elämä paikassa joka aikanaan tuli kodikseen hankittua. Isän nukkumaluukku keskustalähiössä on paikka jossa en viihdy ittekään joten ei lastenikaan tarvitse.

Mut ämpärillä on prioriteetit päin persettä jos tekee aktiivisesti hallaa hankaloittaakseen hommia.
Ikävä kyllä noita ämpärin kaltaisia on enemmänkin. Duunikaverilla on teini-ikäinen tytär ja duunikaveri sanoi että edelleen sydän särkyy kun tyttö lähtee perjantaina isälleen, tulee takaisin tunnin kuluttua itku kurkussa kun isikulta olikin lähtenyt jollekin viikonloppureissulle eikä vaivautunut ilmoittamaan lapselleen. Iskä lähtee kun huvittaa eikä silloin kun lapsi on äidillään
 
Ikävä kyllä noita ämpärin kaltaisia on enemmänkin. Duunikaverilla on teini-ikäinen tytär ja duunikaveri sanoi että edelleen sydän särkyy kun tyttö lähtee perjantaina isälleen, tulee takaisin tunnin kuluttua itku kurkussa kun isikulta olikin lähtenyt jollekin viikonloppureissulle eikä vaivautunut ilmoittamaan lapselleen. Iskä lähtee kun huvittaa eikä silloin kun lapsi on äidillään
Mä tyydyn olemaan tavallinen kusipää.
En mä noin iso kusipää osais olla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä