tässä mun mielestä esimerkki optimaalisesta panoraostaMikä on reisivako?
tässä mun mielestä esimerkki optimaalisesta panoraostaMikä on reisivako?
niin vain sullapa ei ookkaan kikkeliäJaa siis toi rako tossa.
Öööh, eihän sillä oo kylllä mitään funktiota mulle ainakaan. Ihan sama.
reisivako=panorako=markkinarakoRuutiksella on vaan panoraot mielessä. Reisivako on se kun laittaa jalkaterät ihan vierekkäin niin jääkö reisiin rako
Eeei oo, einiin vain sullapa ei ookkaan kikkeliä
Niinpä.Kukas on tutkimukseen määrittänyt miltä näyttää hyvännäköinen ihminen? Onko siihen jotain kriteereitä? Ja muistutan, että roskahan on katsojan silmässä.
Tätäkö koko viikkoRuutiksella on vaan panoraot mielessä. Reisivako on se kun laittaa jalkaterät ihan vierekkäin niin jääkö reisiin rako
Voisin veikata ettei frukrut ehdi perjantaina takkia riisua kun jo kiidätetään kammarin puolelleTätäkö koko viikko
Taidan pitää palstatauon
okkeÄläpä alapeukuttele
Kauankohan ketju edes olis hiljasenavoidaan olla hiljaaki jos entiset puheenaiheet ei enää kelpaa
Mitä vanhempi puu sen jykevämpi oksaTässä sulle
täällä pohjosessa wanha ei laho vaan se hongittuuMitä vanhempi puu sen jykevämpi oksa
Ootko varma että ne on sun sormenjälkiä...Oon ihmetelly miks mun käsivarsissa on mustelmia enkä oo keksiny niille mitään selitystä. Mut nyt keksin. Mää puristan kättäni nukkuessa ko nään painajaisia, hoksasin ko tänä aamuna oli jääny kunnon painaumat ja sormenjäljet olkavarteen
aijjaa, mitä valvontakameran nauhoilla on näkynytOotko varma että ne on sun sormenjälkiä...
Siis vanha kelotäällä pohjosessa wanha ei laho vaan se hongittuu
Mä oon nähnyt mun tallenteilla vaikka mitä, mikä ei siedä päivänvaloa. Pitsi on pahimpia.aijjaa, mitä valvontakameran nauhoilla on näkynyt
juur niinSiis vanha kelo