The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi oli jonkun (luultavasti ruman) hyypiön tekemä tutkimus. Tosi kattava varmasti.

Jos pelkästään ulkonäkö määräisi ton, niinsamantien vois sit yleistää kaikki kauniit ja komeat kusipäiksi ja kaikki rumat ovat supermukavia?
ai sun mielestä tutkija on ruma jos tulokset ei miellytä sua?

jos tutkimuksissa on löydetty vahva korrelaatio niin ei se meinaa että kaikki on sitä tai tätä
 
ai sun mielestä tutkija on ruma jos tulokset ei miellytä sua?

jos tutkimuksissa on löydetty vahva korrelaatio niin ei se meinaa että kaikki on sitä tai tätä
Mun kokemukset eivät tue tuota tutkimusta ja oon vissisti varma että olen ollut useamman komean ja vähemmän komean miehen kanssa kuin kyseinen tutkija. Enkä menis vannomaan, vaikka oisin ollut useamman naisenkin...
 
No en. Mutta kyllä mä silti tiedän, miltä seksi jonkun kanssa on tuntunut ja on mulla silmät jotta olen voinut ulkomuodonkin todeta.

Jos joku kyselee noita juttuja toisilta ja sit koostaa siitä tuloksen, voi vaikka mikä mennä pieleen ja tutkimustulos on ainakin osin väärä.
samoin sun kokemuksen perusteella voi harhaantua vikaan

uskosin kuitenkin että alkeellisinkin tieteellihkö tutkimus on aina luotettavampi kuin yhden ihmisen henkkoht kokemus

vaikka sää ootki pannu tuhansia ihmisiä niin ei sulla vissiin ole ollut montaakaan pitkää yksinkertasta parisuhdetta?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä