miehet on sitte vissiin ylipäätäänkin jälkeenjääneitä sillä mies on vanhempi noin 90% pareistaKeksin just miks ämpärillä on aina ollu vaan nuorempia tyttöystäviä: koska se on henkisesti niin jälkeenjäänyt.
miehet on sitte vissiin ylipäätäänkin jälkeenjääneitä sillä mies on vanhempi noin 90% pareistaKeksin just miks ämpärillä on aina ollu vaan nuorempia tyttöystäviä: koska se on henkisesti niin jälkeenjäänyt.
miehet on sitte vissiin ylipäätäänkin jälkeenjääneitä sillä mies on vanhempi noin 90% pareista
kirahvin logiikalla sää oletOnneksi mä kuulun siihen kymmenen prosenttiin joista nainen on vanhempi
Tai siis, olenko mä nyt se jälkeenjäänyt? Öööh...
Kiitti. Mä oon nyt Love it.Hyvä ja onnittelut palkinnosta
Mitäs lähti kokeileentäytyypä alkaa rajoittaa tuota viakaran popsintaa, ei niitä näemmä kestäkkään syödä niinkuin leipää
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015091420351533_ul.shtml
luulis että järkikin sanoo että ei koko purkkia vedetä kerrallaMitäs lähti kokeileen
Emmää kyl vaan tiedä, onko vai ei. Jotain ihmejuttuja välillä jostain hyvästä tulee.hahaa, tiibiillä ei taida vielä olla loveit-awardia
Miehethän onkin ikuisia pikkupoikiamiehet on sitte vissiin ylipäätäänkin jälkeenjääneitä sillä mies on vanhempi noin 90% pareista
Tai sit se liittyy siihen 10% miehistä joka ei oo jälkeenjääneitä? En mää naisia analysoinu, ei oo niin kattavaa tutkinustulosta. Mut mun tuntemat puumanaiset irlissä on hyvähermosia ja suvaitsevaisia joita ei haittaa, jos mies nuoruuttaan hölmöilee. Ne siis ymmärtää et nuorena saa olla nuori. Mut en tunnekaan kun ihan pari, niin en yleistä. Mut kai niitä jälkeenjääneitä naisiakin on.kirahvin logiikalla sää olet
Luulis mutta hänhän luuli sitä hauskaksi jutuksi.luulis että järkikin sanoo että ei koko purkkia vedetä kerralla
ahaJa huom, mää puhuin alunperin ämpäristä, niin ihan itte yleistitte muutkin henkisesti jälkeenjääneiksi. Mua ei voi syyttää mistään.
naisten analysointi onki semmonen tieteenhaara että siihen ei ole ihan kevein perustein syytä ryhtyäTai sit se liittyy siihen 10% miehistä joka ei oo jälkeenjääneitä? En mää naisia analysoinu, ei oo niin kattavaa tutkinustulosta. Mut mun tuntemat puumanaiset irlissä on hyvähermosia ja suvaitsevaisia joita ei haittaa, jos mies nuoruuttaan hölmöilee. Ne siis ymmärtää et nuorena saa olla nuori. Mut en tunnekaan kun ihan pari, niin en yleistä. Mut kai niitä jälkeenjääneitä naisiakin on.
oonki aina sanonu että pillerit on paras ehkäisy, saa vedellä paljaalla ja loppuun asti eikä muikkeli hypi ihan niin paljon vieraissa
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1442200840795.html
Ruutis yleistiJa huom, mää puhuin alunperin ämpäristä, niin ihan itte yleistitte muutkin henkisesti jälkeenjääneiksi. Mua ei voi syyttää mistään.
aika lookillisen oloisia tuloksiaKaikkea ne kanssa tutkii.
Saman jutun yhteydessä.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1441096929320.html
Haluatko kumppanin, joka on uskollinen, huomaavainen ja hyvä sängyssä? Älä ota komeinta tai kauneinta, jonka näet.
Turun yliopiston biologian ja psykologian tohtorin Markus J. Rantala kertoo, että tutkimusten mukaan klassisen komeat miehet pettävät eniten, ovat vähiten romanttisia, panostavat vähiten parisuhteeseen ja huomioivat kumppania vähemmän sängyssä. Vastaavasti vähemmän kuumat näkevät enemmän vaivaa pitääkseen kumppaninsa tyytyväisenä.