The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olisi jo valmis menee nukkuu. Mut ei ku pitää viä viedä jätkä futistreeneihi ja oottaa kotio ja antaa varmaa jotai iltapalaaki kuhan on joskus suihkusta sitte tullu. Ah. ihanaa kun lapset harrastaa, mutta miks harkkojen pitää kestää 20.00 saakka arki-iltana kun kyse on ekaluokkalaisesta.
 
kyllä mää toisaalta ymmärrän (lajitoverina) noita ameebojakin

-ämmät ny on yleensä tyhmiä
-verottaja on ihan saleen /ceestä
-elämänkoulu on ihan yhtä hyvin pätevöittävä kuin joku nörttien uliopisto
-poliisit kyttää juurikin ihan syyttömiä kansalaisia
-elämä potkii useinkin päähän
-kaikilla muilla käy aina käsittämätön tuuri (ja flaksi)
-ämmät ny on yleensä tyhmiä

Ämmät on ämmiä ihan syystä. Heitä on jokseenkin saman verran kuin miehissä on mulkkuja ja kusipäitä. Mut vaikkapa routamisun kutsuminen ämmäksi olisi synti jota joutuis hyvän tovin portilla selittämään Pietarille.

-verottaja on ihan saleen /ceestä

Niin onkin. Tiedän. Olen ollu.

-elämänkoulu on ihan yhtä hyvin pätevöittävä kuin joku nörttien uliopisto

Pakettiautokuskilta en kaipaa hienoo diplomia mut lääkärillä semmoinen olis suotava olla

-poliisit kyttää juurikin ihan syyttömiä kansalaisia

Ja ne perkeleet on aina saaneet mut kiinni itse teosta.

-elämä potkii useinkin päähän

Ei vaan munille. Pää kestäis potkimista paremmin.

-kaikilla muilla käy aina käsittämätön tuuri (ja flaksi)

Toi on kyllä totta. Etenskin toi flaksi. Ei silti viittis ryhtyä mulkuksi ja kusipääksi sen vuoksi. Yksi ämpäri riittäköön.
 
mää tiiän täältä pari muutakin kun pitsi jokka on kaikkia muita parempia (y)
Tunnistan itteni.

Mut mä en o muita parempi. Mä olen vaan aina oikeassa mut se on eri asia. Koska olen hirmuisen kiltti niin saatan oikaista väärässä olijaa ihan siksi, että hän ei jää väärän tiedon tai harhaluulon varaan. Se on toisinaan mulkkumaista käytöstä, mut varsinainen mulkku olisin jos en noin tekisi.
 
Siinä kävikin sitte nii et valmentaja pyys pikkujäbääki jäämään treenaamaan. Hyvinhä se siellä liki 2 vuotta vanhempien seassa menee. Mun oli vaa pakko käydä hakee lämmintä vaatetta ku emmä sellasee ollu varautunu vaa aattelin et mä oisin voinu ottaa kotona rennosti treenien ajan. No nyt värjötellää sit kentän laidalla..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Siinä kävikin sitte nii et valmentaja pyys pikkujäbääki jäämään treenaamaan. Hyvinhä se siellä liki 2 vuotta vanhempien seassa menee. Mun oli vaa pakko käydä hakee lämmintä vaatetta ku emmä sellasee ollu varautunu vaa aattelin et mä oisin voinu ottaa kotona rennosti treenien ajan. No nyt värjötellää sit kentän laidalla..
Kävele vaikka kenttää ympäri :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä