Siinäpä justiin ku misterillä on vaan muuta tarjontaaPillun puutteessako sääkin?
Siinäpä justiin ku misterillä on vaan muuta tarjontaaPillun puutteessako sääkin?
(Kirahvin) Täydellisessä maailmassa se ei rajottais muunlaista tarjontaaSiinäpä justiin ku misterillä on vaan muuta tarjontaa
Taas joku keulii. Entäs mäAdoptioäiti, millon saan lähtee lomalle teijän kaa?
Juu. Eikäkö ethän sie miulta kysynytkäänPillun puutteessako sääkin?
Eiku miemiemiemiemiemie!Taas joku keulii. Entäs mä
Juu, vois tulla aika vilponen oloTää nyt ei varsinaisesti kokovartalohalaus ole..
Päinvastoin, hiki pukkais päälle oikeassa seurassaJuu, vois tulla aika vilponen olo
No jaa, siinä mielessä, hih. Paljas nahka toimii parhaitenPäinvastoin, hiki pukkais päälle oikeassa seurassa
Aaah, nahkafetissi?No jaa, siinä mielessä, hih. Paljas nahka toimii parhaiten
Korjaan, iho ja ilman hajusteita, huom! Toimii.Aaah, nahkafetissi?
Niinhän ne monet kauniit laulut kertoo aina joistain eksistäMiksi näin kaunis biisi pilattu sillä että kertoo haavekuvasta exän takaisin saamisesta. Pöh, kaunis laulu silti
Voit tulla mun kans samaan huoneeseen Toffee-siskoTaas joku keulii. Entäs mä
Minäkö jo luulin että miksi dominaksi täälä kohta tunnustaudutaanKorjaan, iho ja ilman hajusteita, huom! Toimii.
Kutsu mut sinne asumaan sit ku perustat(Kirahvin) Täydellisessä maailmassa se ei rajottais muunlaista tarjontaa
Kiits, jos on kerrosbunkka apus yläpeti.Voit tulla mun kans samaan huoneeseen Toffee-sisko
Veli aakoo saa nukkua kuistilla, jos on jallupäissään
Voit saaha yläpetin. Otetaan Ihqu-sisko kans joukkoon, tarvitaan pari kerrossänkyäKiits, jos on kerrosbunkka apus yläpeti.
Mulla ei ole ollutKauheen levotonta juttua teillä ja on sunnuntai-ilta. Passaaks tällanen
Nyt täytyy kyllä oikeesti kehoittaa ak.ta olemaan vähän enemmän juomatta, kerta siskollensa käy pitämään saarnaa meidän ikäeron sopimattomuudestaVoit tulla mun kans samaan huoneeseen Toffee-sisko
Veli aakoo saa nukkua kuistilla, jos on jallupäissään