The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen harrastehunppamuusikko. Mulla ei ole penniäkään kiinni soitossa. Ei o ollu koskaan. Aina olen voinu valita soittokaverini ja niin olen myös tehnyt. Kusipäiden kanssa olen tehnyt vain ensimmäisen ja viimeisen keikan.

Jos mä sanon, että sä olet nuori niin sä olet.
Jos mä sanon, että pitsi on runpalin rouva niin hän on, etenkin jos joskus tahdon tuonne majoittua.
Jos taas joku on suurinpiirtein ikäiseni vapaa nainen niin hän saa ottaa jokseenkin kaiken kirjoittamani suurinpiirtein tyhminä iskulauseina mut on toivottavasti niin fiksu, että ei luule minua niin tyhmäksi.
 
Mää oon kieltämättä ärsyyntyny suhun joitakin kertoja miettien että mitä vittua nyt hermanni, mut kirahvin suututtamiseen tarvitaan ämpäri. Ja vaikka olisit mielestäsi isokin kusipää, niin et yllä lähellekään samalle tasolle sen kanssa. (Oikeasti en edes pidä sua kusipäänä, mun mielestä koitat vaan esittää kovista, kun et kehtaa myöntää olevas mies, jolla on tunteet. Pusipusi. )
Mä olen liian kova jätkä-
Puolen kilsan säteellä mä osun kaikkeen mikä liikkuu tai pysyy paikallaan.
Mattoon vien kaiken paitti painin päävalmentajan ja Auvo Niinikedon.

En tahdo olla kova jätkä.

Pepille tahdon olla vain kiva kainalo ja pehmyt kaljamasu. Enkä mitään muuta.
 
Mä olen liian kova jätkä-
Puolen kilsan säteellä mä osun kaikkeen mikä liikkuu tai pysyy paikallaan.
Mattoon vien kaiken paitti painin päävalmentajan ja Auvo Niinikedon.

En tahdo olla kova jätkä.

Pepille tahdon olla vain kiva kainalo ja pehmyt kaljamasu. Enkä mitään muuta.
Ehkä olet vain jollain tavalla kovettanut itseäsi.

On sussa kuitenkin joku pehmeä puolikin. Ainakin tekstien perusteella.
 
Hupsista saatana. Ukkokulta totesi että tänä vuonna ollaan 4 päivää Lontoossa ennen kakkoskämpälle menoa. Oli varannut liput futismatsiin ja musikaaliin kun tietää että tykkään kummastakin. On se aika :love:
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä