Jaahas,se on meikäläisen aika poistua taas irlin pariin.Pitäkää ketju pystyssä ja olkaahan ihmisiksi sen minkä pystytte
Ehkä joillain onTunteet on ihan yliarvostettuja.
Hullu nainen, mää antaisin Garylle ihan koska tahansa Sen kohdalla voisin tehä poikkeuksen kumppanin yläikärajaanikin
Voisin mäkin mukaan lähteä mutta ei tarkoittaisi että silti antaisin
Piti poistaa vastaus ja laittaa uudestaan kun muokkaus meni persiilleen
Mukavaa loppupäivää ymsJaahas,se on meikäläisen aika poistua taas irlin pariin.Pitäkää ketju pystyssä ja olkaahan ihmisiksi sen minkä pystytte
Ex- rouvakultani oli ja on jumalainen kaunotar.Joudun taas myötäilemään.
Paitsi jos tulis Gary Oldman tai Heath Ledger vastaan, niin lähtisin kyllä kumman tahansa matkaan vaikka ei puhuis yhtään mitään
ihan helppo sitä on painaaEhkä joillain on
muoks. melkein laitoin alapeukun
en vaan niin tykkää käyttää sitä
Tuskin kauheen paljoa, jos matkii sen jokeri-lookkiaPaljonkohan kustantais laitattaa turpavärkkinsä Heathin näköiseksi?
Hyvä ruutisihan helppo rouvaa on painaa
Ehkä mä vähän oonHullu nainen, mää antaisin Garylle ihan koska tahansa Sen kohdalla voisin tehä poikkeuksen kumppanin yläikärajaanikin
Jos haluat Heathiksi nykypäivänä, riittää kun lakkaat peseytymästä vedät puolen vuoden ryyppyputken. Ehkä muitakin päihteitä.Paljonkohan kustantais laitattaa turpavärkkinsä Heathin näköiseksi?
En sitä epäilekäänihan helppo sitä on painaa
Mä en tee poikkeuksia.Hullu nainen, mää antaisin Garylle ihan koska tahansa Sen kohdalla voisin tehä poikkeuksen kumppanin yläikärajaanikin
juu, ei ole ollut minkään näkösiä vaikeuksiaHyvä ruutis
mitäs savanilla tuosta tuumittais, tepsiskö?Jos haluat Heathiksi nykypäivänä, riittää kun lakkaat peseytymästä vedät puolen vuoden ryyppyputken. Ehkä muitakin päihteitä.
Ei se ny kovin paska tyyppi voi olla, ko neljä naista on halunnu ja päässy sen kanssa naimisiinEhkä mä vähän oon
Eihän sitä tiedä vaikka olis ihan *aska tyyppi
Ei tartte pelätä, en mää sua yritä vokotella.Mä en tee poikkeuksia.
Naisen tulee olla nuorempi kuin äitini ja vanhempi kuin esikoistyttäreni.
Noin +40 herättää kiinnostukseni. Jos herättää.
No joo, kunhan nyt laitoinEi se ny kovin paska tyyppi voi olla, ko neljä naista on halunnu ja päässy sen kanssa naimisiin
Mä olen aina eläny siinä maailmassa, et Peppi, Eemeli, Pekka Töpöhäntä tai Yesterday ovat aina olleet kuin itsestäänselvyyksinä. Oli suuri lyönti pesäpallomailalla kalloon ennenko tajusin, et jonkun noi täytyi kirjoittaa.Tunteet on ihan yliarvostettuja.
En sitä nyt ihan noin tarkoittanut.mitä useammin oot ollu naimisissa niin sitä coolimpi oot
ihanaa toi naisten logiikka
Kaksi nuorta naista/naisenalkua kokeili ja totesi että ei pidäkkään paikkaansa. Siihen kerkesi tottumaanKuulemma hirressä on ensimmäinen päivä pahin, sitten siihen tottuu. Jääpuikko ehtii sulaa perseessä ennenku siihen tottuu. Puutteessa kärvistelyssä tottumiseen saattas sun ikäseltä mieheltä mennä vain 40-50 vuotta. Pelkkä arvaus, ei tutkimustuloksia.
ei kannata enää yrittää seivata kun vahinko on jo tapahtunutEn sitä nyt ihan noin tarkoittanut.
Eihän aina edes tarvi mennä uudemman kerran naimisiin jos jonkun löytää.
No ajattele miten ajatteletei kannata enää yrittää seivata kun vahinko on jo tapahtunut