The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olet ihana :love:

Usko pois, ei tuon ukkokullan elämä pelkkää helppoutta ja onnea ole. Minä osaan olla pirullinen vastustaja jos sille päälle satun. Jopa nimimerkkini mittainen.
En o koskaan ammatikseni soittanu. Silti mulla on takana jokunen sata keikkaa ja useampia tuhansia kilsoja.
Jos pimpanpuutteesta olisin kärsinyt niin tilaisuuksista ei o ollu puutetta.

Ainuttakaan niistä en koskaan käyttänyt. Eikä kukaan joka soitti mun bändissäni.
 
En o koskaan ammatikseni soittanu. Silti mulla on takana jokunen sata keikkaa ja useampia tuhansia kilsoja.
Jos pimpanpuutteesta olisin kärsinyt niin tilaisuuksista ei o ollu puutetta.

Ainuttakaan niistä en koskaan käyttänyt. Eikä kukaan joka soitti mun bändissäni.
Minä oon lakannut miettimästä tuota n. 25 vuotta sitten. Jos veri vetää panemaan, tilaisuuksia on varmasti eikä se tule minulla vahdittua. Mulla ei ole mitään syytä epäillä niin käyneen joten en edes epäile mitään. Olen sitten typerä ja sinisilmäinen kuten jotkut mun naispuoliset kaverini ovat sanoneet. Ei ole mitään mielenkiintoa tentata joka reissun jälkeen tai kytätä ukkokullan puhelinta tai tietokonetta.
 
Ja pian ei enää muistakaan minkä puutteessa on (y)
Jep ja asiaa helpottaa se kun ei halua paneskella kenen kanssa tahansa. Tarkoitan tuolla että fb:t, yhden yön jutut tms ei ole mun juttu. Se on sitten vaan se ketä vakavissaan tapailis ja olis niitä ihastumisen yms tunteita jutussa mukana.

Poissa silmistä, poissa mielestä niin poissa mielestä, poissa mielestä tjsp :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Minä oon lakannut miettimästä tuota n. 25 vuotta sitten. Jos veri vetää panemaan, tilaisuuksia on varmasti eikä se tule minulla vahdittua. Mulla ei ole mitään syytä epäillä niin käyneen joten en edes epäile mitään. Olen sitten typerä ja sinisilmäinen kuten jotkut mun naispuoliset kaverini ovat sanoneet. Ei ole mitään mielenkiintoa tentata joka reissun jälkeen tai kytätä ukkokullan puhelinta tai tietokonetta.
Eihän siitä mitään tuliskaan jos koko ajan tuollaisia miettis, pää sekoais.

muoks. ehkä kaveris on vaan mustasukkasia/pahansuopaisia vai mikä sana tuohon nyt sopis kun luottoa toiseen/molempiin löytyy :)

Samaahan voisi myös miehesi miettiä mitä sä teet kun hän on pois. Eihän sellasesta mitään tulis.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Jep ja asiaa helpottaa se kun ei halua paneskella kenen kanssa tahansa. Tarkoitan tuolla että fb:t, yhden yön jutut tms ei ole mun juttu. Se on sitten vaan se ketä vakavissaan tapailis ja olis niitä ihastumisen yms tunteita jutussa mukana.

Poissa silmistä, poissa mielestä niin poissa mielestä, poissa mielestä tjsp :D
FB olis mun mielestä vallan mainio vaihtoehto, mut se perhana otti ja muutti pois. Johan tässä taas on useempi kuukausi tainnu mennä, en edes tarkasti muista koska viimeks :oops: Katotaan saanko rikottua ennätyksen, reilun 10kk oli viimeks :D

Ja ruutikselle tottumiskysymykseen: eka kuukausi oli nihkee, sen jälkeen alko keskittymään kaikkeen muuhun eikä tullu ees ajateltua koko asiaa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
40 vuotta alkas olla jo sietokyvyn ylärajoilla ellei jo ylikin
Kun olet aviossa niin seksi on juttu jota on tarjolla kerran viikossa jos vaimo ei ole gauheen vihainen.
Kun olet erotettu keski- ikäinen ruma äijänrähjä niin seksi on juttu jota on tarjolla kenties kerran vuodessa ja silloinkin vain jos omaat perkeleen hyvät puheenlahjat.

Maailma ei ole reilu eikä antoisa.
 
No kahenkytä vuoden päästä iskee kuitenkin dementia, niin seuraavat 20 vuotta menis kuule semmosessa hujauksessa ettet muista omaa nimeekään, saati sit mitään pimppitouhuja (y)
Joskus takavuosina julkaistiin tutkimus, että erektio-ongelmiin ja plastiikkakirurgiaan upotetaan enemmän tutkimusvaroja kuin muistisairauksiin. Kohta täällä pörrää vanhoja ukkoja muna pystyssä ja upeassa kuosissa olevia mummuja mutta kukaan ei muista mitä pitäs tehdä
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago ja poika
Kun olet aviossa niin seksi on juttu jota on tarjolla kerran viikossa jos vaimo ei ole gauheen vihainen.
Kun olet erotettu keski- ikäinen ruma äijänrähjä niin seksi on juttu jota on tarjolla kenties kerran vuodessa ja silloinkin vain jos omaat perkeleen hyvät puheenlahjat.

Maailma ei ole reilu eikä antoisa.
Puheenlahjat ei minuun tepsi :D
Kyllä se on se joku tietty tunne joka "herää" jos herää jonkun kohdalla.
 
Minä oon lakannut miettimästä tuota n. 25 vuotta sitten. Jos veri vetää panemaan, tilaisuuksia on varmasti eikä se tule minulla vahdittua. Mulla ei ole mitään syytä epäillä niin käyneen joten en edes epäile mitään. Olen sitten typerä ja sinisilmäinen kuten jotkut mun naispuoliset kaverini ovat sanoneet. Ei ole mitään mielenkiintoa tentata joka reissun jälkeen tai kytätä ukkokullan puhelinta tai tietokonetta.
Jos olisit vaimoni niin sun ei tartte tentata. Tai jos tenttaisit niin oma olisi häpeäsi.
Mä taas en kehtaisi tulla kotiin jos käyttäisin luottamustasi väärin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jos olisit vaimoni niin sun ei tartte tentata. Tai jos tenttaisit niin oma olisi häpeäsi.
Mä taas en kehtaisi tulla kotiin jos käyttäisin luottamustasi väärin.
Voisin kuvitella ettei koti oisi kovin houkutteleva paikka siinäkään tapauksessa, että kotona olija alkaisi tentata ja syyttää jostain mitä et ole tehnyt.

Tämä toimii meidän huushollissa. Kumpikaan ei kysele tai epäile turhia ja pilaa sitä hetkeä kun on mahdollisuus olla ihan vaan kotona. Kumpikin osallistuu kotitöihin, minä lähinnä iltaisin ja viikonloppuisin ja vastavuoroisesti mulle on ruoka valmiina arkisin kun tulen töistä.
 
FB olis mun mielestä vallan mainio vaihtoehto, mut se perhana otti ja muutti pois. Johan tässä taas on useempi kuukausi tainnu mennä, en edes tarkasti muista koska viimeks :oops: Katotaan saanko rikottua ennätyksen, reilun 10kk oli viimeks :D

Ja ruutikselle tottumiskysymykseen: eka kuukausi oli nihkee, sen jälkeen alko keskittymään kaikkeen muuhun eikä tullu ees ajateltua koko asiaa.
En tiedä, vaikea jotenkin kuvitella/miettiä tuollaista.
Aina ajatellut että siinä pitää olla se tietty tunne mukana.

Mutta nämä on näitä mistä jokainen ajattelee eri tavalla :)
Ei kaikki kaikille käy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä