Mielipiteenne nimestä Martta Maria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos vastauksista?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos vastauksista?

Vieras
Tuli mieleen tuosta ketjusta, jossa kysyttiin kaksostytölle nimiehdotuksia ja että toisen nimeksi tulisi Martta. Siinä keskustelussa on vastauksena Martan kaksossiskolle nimeä Maria ja minulle tuli mieleen, että kuinka hyvä tai huono mielestänne olisi nimi Martta Maria? Kertokaa! Olen joskus miettinyt, että jos saisin tytön, niin hänen nimenään olisi voisi olla tuo Martta Maria.

Tuli mieleen tuosta ketjusta, jossa kysyttiin kaksostytölle nimiehdotuksia ja että toisen nimeksi tulisi Martta. Siinä keskustelussa on vastauksena Martan kaksossiskolle nimeä Maria ja minulle tuli mieleen, että kuinka hyvä tai huono mielestänne olisi nimi Martta Maria? Kertokaa! Olen joskus miettinyt, että jos saisin tytön, niin hänen nimenään olisi voisi olla tuo Martta Maria.

Muuten kaunis, mutta tulee Raamattu mieleen.

jotenkin tökkää.. kauniita nimiä molemmat, mutta eivät yhdessä !

miulla sama! jännä sinänsä. martta etunimenä on minusta ihan oiva. maria toisena nimenä on kiva kanssa, itsekin sitä harkittiin aikanaan.

jotenkin yhdessä kuitenkin ovat minusta vähän huonot. en tiedä miksi... ehkä maria kuullostaa korvaani jotenkin kuluneelta martan vierellä (sehän on varmaan tyyliin yleisin toinen nimi).

kuitenkin on niin, että jos ei sinulle tuollaista fiilistä tule, niin antaa mennä vaan! :)

Yhteistyössä