Tradenomeja paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen opinnäytetyötä vaille valmis tradenomi ja töissä tällä hetkellä määräaikaisena. Sopimus on päättymässä pian ja olen katsellut työpaikkoja. En vaan oikein tiedä mitä voisin edes hakea. Tuntuu vähän turhauttavalta saattaa opinnäytetyötäkään loppuun kun kokee ettei osaa varsinaisesti mitään eikä ole minkään ammatin osaaja.

Missä te tradenomiksi valmistuneet työskentelette tai olette työskennelleet valmistumisen jälkeen?

Perustin opiskeluaikana oman yrityksen. Koulukaverit meni juuri tilitoimiston, yksi pankkiin töihin ja yksi alotti jossain mainostoimistossa. En kovin tarkkaan tiedä heidän työstään muuten. Loput vielä opiskelee.

Olen opinnäytetyötä vaille valmis tradenomi ja töissä tällä hetkellä määräaikaisena. Sopimus on päättymässä pian ja olen katsellut työpaikkoja. En vaan oikein tiedä mitä voisin edes hakea. Tuntuu vähän turhauttavalta saattaa opinnäytetyötäkään loppuun kun kokee ettei osaa varsinaisesti mitään eikä ole minkään ammatin osaaja.

Missä te tradenomiksi valmistuneet työskentelette tai olette työskennelleet valmistumisen jälkeen?

Jep, sellainen se tradenomin "ammatti" on, ei osata oikeastaan yhtään mitään, muutamasta asiasta tiedetään vähän.

Kyllähän tuolla tutkinnolla voi työllistyä vaikka mihin mutta mulla on itelläni suunta ihan hukassa. Opiskelukavereista aika moni on jo töissä, mutta heistä lähes kaikki on taloushallinnossa, pankissa tai jossakin myyntityössä. Mua ei laskenta tai myyntityö kiinnosta ja sen vuoksi en niitä opintoja juuri ottanutkaan opiskeluaikana.

Yhteistyössä