koululaisia useampi
Siis minkä ikäisiltä tarkistatte vielä päivittäin läksyt: katsotte että mitä tullut läksyksi, että kaikki tehty.. jos on virheitä pyydättekö korjaamaan jne..
Kai tämä sentään on vitsi? Onhan? Vahditko myös että lukiolainen vaihtaa alushousut? Etkä vahingossakaan anna lapselle tilaisuutta harjoitella vastuullisuutta?Onko tämä vitsi? Ensimmäiseltä luokalta lukioon tietysti! Ai miksikö? Koska olen kiinnostunut niistä asioista.
Onko tämä vitsi? Ensimmäiseltä luokalta lukioon tietysti! Ai miksikö? Koska olen kiinnostunut niistä asioista.
En ole koskaan tarkistanut päivittäin. Kuudetta vuotta käy koulua.
Kysyn vain onko läksyt tehty ja jos tarvitsee apua niin neuvon. Harvemmin on tarvinnut.
Mä en oikein ymmärrä niitä äitejä jotka tekee läksyt lapsen kanssa tai kokoajan kyttää selän takana. Onko ne sitä samaa äitirokua jotka käy wilmassa joka pv?
Mä käyn wilmassakin vain noin 3 kertaa vuodessa.
Ehkä siksi että lapseni on aina ollut "helppo" ja hyväkäytöksinen, toisin kuin niiden kyttä-äitien kakarat mitä mä tunnen. Ei ihme että ovat ihan neuroottisia läksyistä ja wilmasta. Hehheh.
Juu ja käyn wilmassa lähes päivittäin, voi kamala sentään.Lapset nyt nelosella ja ykköseltä, molemmat tekevät läksynsä itse ja sen jälkeen tarkistan. On vaan tullut tavaksi, ja tiedän sitten jos on vaikeuksia jossakin. Käyn myös vanhempainilloissa ja kuulun jopa vanhempainyhdistykseen, joten ilmeisesti toivo on mun kohdallani menetetty...
Olet joko hyvin piittaamaton vanhempi tai sitten on tosi epäaktiivinen opettaja wilman suhteen. Itse saan sähköpostiin viestin, jos wilmassa on jotain uutta luettavaa ja sen luettuani aina käyn katsomassa, mitä on nyt. Osa on koulun yleisiä tiedotteita, mutta on siellä opettajien viestejäkin välistä. Viimeisimmät kerrat olen käynyt kyllä ihan ilman viestien lukemista. Ilmoittelin lapsen hammaslääkäriajasta opettajalle, ettei tarvitse ihmetellä, miksei lapsi ole koulussa ja sitten tulostelin yhden lukujärjestyksen.Mä käyn wilmassakin vain noin 3 kertaa vuodessa.