Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Hiphei, miehen ressi on kyllä helpottanu ja puuhailut osu mukavasti oviksen ympärille =) Menossa siis kp 14/26 ja ovis oli keskiviikkona eli nyt dpo2. Jostain syystä mulla on hirveän vahva tunne, että nyt tärppäs. Kotona pitää siivoilla ja puuhailla, että varmasti ehin kaikki tehä ennenku pahoinvointi alkaa.. Ihan hassua =) Toivottavasti nämä tuntemukset sitte pitää paikkaansa. Ihan samanlainen olo oli myös keskenmenneessä raskaudessa.

Otin tänään illalla lasin viiniä johon tyttö 10v toteaa: äiti ei saa juua alkoholia koska se on raskaana! En tiiä mistä se tuli, ei oo mitenkään outoa että otan viikonloppusin tai ruuan kans lasin viiniä.. Lapset ei km tiiä, kohdunulkosesta kyllä, mutta se oli lokakuussa! Eikä olla vauvahaaveista kummemmin puhuttu, ite hän kyllä pikkusiskoa kovasti toivoo. Toivottavasti se toteamus kuitenki pitää paikkaansa =)

Voisin varmaan ilmoittautua porukkaan mukaan... Meille oli tulossa 2016maalisvauva, mutta keskenmeno tuli aika lailla kuukausi sitten. Keskenmeno meni tosi tyylikkäästi ja helposti noin fyysisesti. Henkinen puoli on sitten ihan eri juttu.
Meillä ei ole vielä oikeastaan juuri nyt vielä yritys päällä edes. Ei niinkään sen vuoksi että lääkärit ohjeistivat odottamaan ne ekat kuukautiset (jännäilen tässä milloin alkavat), mutta ehkä enemmän sen henkisen puolen vuoksi. Ja töiden kannalta olisi parempi jos raskautuisin vasta kuukauden tai parin jälkeen, mutta ei me varmaan sen vuoksi odoteta, mutta en ole oikein vielä kokenut olevani siihen vielä valmis. Vaikka kateellinen myönnänkin olevani. Meillä oli mm. uuden kummityttömme ristiäiset noin viikko keskenmenosta. Halusin lähteä sinne kuitenkin vaikka hitusen oli haikeat olot pitää pientä suloista vauvaa sylissä. :(
Mutta voisin nyt kuitenkin jo ilmoittautua mukaan jos vaikka se yritys alkaisi tosissaan nyt seuraavassa kierrossa (kun se nyt ensin alkaisi). Niin ja ketjua olen lukenut jo varmaan viikon ajan kun aloitin alusta asti lukemaan :D Hetken kesti.

Eli toinen lapsi toiveissa ja Nuska83, 32v., KM 07/15

Tervetuloa nuska83!
Oliko teillä pitkä yritys takana?

Susa123,ei noista lapsen ajatuksista oikein aina tiedä,toivotaan et oli oikeassa :barefoot:

Täällä uusi kierto,ei tärppiä taaskaan.Kp1 siis ja yk7 menossa.Hohhoijaa...:poop:

Lennis: Ei voi sanoa, että olis pitkä yritys kun ihan ekasta kerrasta (ja yhdestä ainoasta puuhailukerrasta) tärppäsi. ;) Ei mitenkään uskottu näin nopeaan tärppiin kun ekaa lasta yritettiin puoltoista vuotta (tosin vaihtelevalla aktiivisuudella). Että sinänsä oli ihana yllätys, mutta sitäkin vauhdikkaammin sitä pudottiin pilvilinnoista kun verenvuoto alkoi. Eka lapsi on nyt noin kaks ja puol.

Nuska83 Tervetuloa.
Lennis pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

ON: menkat alkaa loppumaan ja uuteen yritykseen päästään. Jännäksi tän kieron ja yritykset tekee se, että onnistuin murtamaan eilen jalkakani. Kahteen viikkoon ei saa varata jalalla ollenkaan. No näissä touhuissa jalkojen tarvii onneks olla ennemmin ilmassa.

Mäpäs tein jo tänään, vajaa viikko kaavinnasta, raskaustestin. Kun tuli tilattua noita halpoja liuskoja, niin miksipä ei...

Näytti jo negaa tai haamujen haamua, vaikea sanoa kun en ole koskaan aiemmin tehnyt liuskatestejä. Mutta hyvin on siis tippunut hcg, kun vielä viime viikon torstaina ennen kaavintaa oli päälle 4000. Eli kaavinnassa ilmeisesti saivat kaiken hyvin pois :)

Lämpökin on lähtenyt tippumaan. Kaavintaa edeltävänä päivänä oli 37,3 ja kaavinta-aamuna 37,1. Toissapäivänä 36,9 ja tänä aamuna 36,7. Viime kierrossa tippui juuri ennen ovulaatiota 36,1 noustakseen sitten tuonne 37 tienoille.

Eli näyttää siltä, että mun kierto on palaamassa normaaliin hyvin nopeaan tahtiin :)

Ja tervetuloa Nuska83. Mä tipuin myös sieltä maaliskuisista... Ikävä kyllä. Maalisvauva olisi ollut niin täydellinen.

Viimeksi muokattu:
AaVee, kannat vaan kattoon ja täällä alkaa kans uusi yritys! Menkat loppuu ja ovis pitäis laskurin mukaan olla ens viikonlopun aikaan.
Käyttääkkö ovistestejä vai ei, siinäpä pulma.

Nuskalle tervetuloa mukaan

Kevättähti, jospa kierto palaisi nopsaan! Mulla meni ekassa km:ssa 1,5 kk kun ekat menkat tuli, ku:n jälkeen n. Kk.

Katjuska87 ihanaa kuulla hyvistä ultrakuulumisista. Onnea odotukseen.

ON: täällä menossa kp8/25. Ja hokasin, et tänään olis pitäny alkaa tikuttaan ovista.. mut enpä muistanu.. no voihan sen toki tehdä päiväpissastakin. Ja jos huomenna sit tekis aamupissasta. Pitää nyt yrittää olla pissaamatta KAHTEEN ASTI! Ei tuu onnistumaan. :LOL: jouduin muuten sunnuntaina ja maanantaina ottamaan buranaa ja pandolia (800mg ja 1g) tähän jalkaan. Eilen en enää oo ottanu kumpaakaan. Noitten ei varmaan pitäis vaikuttaa mihinkään?

Illalla pitäis kellistää mies.. onneks se on nyt mukana tässä touhussa.:love:

Mullakin eka ultra takana ja onnen kyyneleet silmissä. Jännitti niin paljon kyllä, mutta osasin jo itsekin näytöltä heti etsiä oikeat asiat. Niin että lääkärin todetessa kaiken olevan hyvin olin jo itsekin bongannut sen pienen vilkkuvan pisteen ja kaiken muun härpäkkeen sen ympärillä. Seitsemäs viikko menossa.

Omaan fiilikseen kannattaa siis luottaa, musta tuntui että tällä kertaa kaikki on hyvin ja niin oli. Toki kahdella edellisellä kerralla oli vuotoakin jo merkkinä siitä, ettei kaikki välttämättä ole kunnossa. Nyt ei ollut kuin normaaleja raskausoireita ja onnellinen olo <3

Kiitos teille kaikille tuesta ja virtuaalisesta läsnäolosta. Tsemppiä ja jaksamista kaikille, toivotaan jokaiselle omaa plussaa ja vilkkuvaa pistettä sinne ruutuun!

AaVee, LH-pitoisuus on korkeimmillaan juuri iltapäivällä, joten silloin kannattaa ovulaatiotestikin tehdä!

ON. Tänään olisi luultavasti dpo 12 (tai 11). Ei ole oikein oireita suuntaan eikä toiseen, joten tiedä, pitäisikö odottaa kuukautisia vai positiivista raskaustestiä. Minulla varhaisin raskausoire on ollut sellainen jännä "kylmä" maku kurkussa. Ei siis mikään metallinmaku vaan raikas, kuin Mynthonin olisi syönyt. Jos rupean asiaa miettimään niin tunnen sen kyllä taas (tai sitten se johtuu äsken syömästäni purkasta). :LOL:

Minun on vieläkin vaikea hahmottaa sitä, ettei meille ole syntymässä vauvaa helmikuussa. Aina, kun on ensi vuodesta jotain puhetta, ajattelen mielessäni: "Mutta meillähän on se vauva talvella. Eiku."

AaVee,mukavia miehenkellistys-hommia :LOL: Miunkin käsityksen mukaan päiväpissa on se mistä ovis tikutetaan.

Frid,meinasitko milloin testailla vai viilipyttymäisesti vaan odottaa? ;)
Sama täällä,just eilen sanoin miehelle kans,et kohta tulee vuosi yrittämistä ja ei tuu marraskuun vauvaa tänne.Miltähän marraskuussa tuntuu? Kyllä se ajatus siitä keskenmenosta edelleen takaraivossa kummittelee,varsin kun ei oo uutta saatu aikaseksi.:(

Amadecasa ihania ultra kuulumisia sullakin.

Jos ovis pitää tehdä päiväpissasta niin kauanko sen pissan pitää olla ollut rakossa?

Asiasta kukkaruukkuun.. mulla on ollu jo parin päivän ajan aivan järjetöntä pahoinvointia. Pistin sen särkylääkkeiden piikkiin. Mut nyt en oo pariin päivään niitäkään ottanu niin voiskohan vaan fyysinen väsyminen kepeillä kävelystä johtuen aiheuttaa tuota oloa. Palleasta lähtee se olo.. sellanen puristava ja etova olo.

Frid millon meinaat testata?

AaVee, omien ovistestieni ohjeissa oli, että 4 tuntia pitää pidätellä. :) Ja olikohan paras aika testin tekemiseen klo 14 - 20(?)

Kyllähän ne testit polttelevat kaapissa mutta vasta lauantaina ajattelin testata. :cool: (Kuitenkin testaan jo perjantaina...)

Katjuska87 ja amadecasa ihania uutisia!

Mulla alkoi nyt tänään kuukautiset 33 pv keskenmenon jälkeen. Jee! (Meillä ei siis ollut vielä yritystä raskaudesta.) Eli nyt aloitellaan vaan varovaisesti, mutta mennään kyllä vielä ihan rauhassa eikä vielä kovin vahvasti yritetä. Töissä on rankkaa eikä nyt jaksa stressata tästäkin.

Ihania ultrakuulumisia <3

Mulla menossa kp 20/26 ja edelleen on tunne, että tärppi ois käyny. Tänään dpo7 ja nyt varmaan alkaa se oireiden kyttäily =) Tänään on puskenu naaman täyteen finnejä, ärsyttävää.. Pientä mahan nipistelyä välillä, mutta sitä on nyt joka kierrossa. Testata meinasin sunnuntaina.

• Tykkää
Reactions: Frid
Minä olen viettänyt hiljaiseloa koko raskautumisasian kanssa, tosiaan kkm jälkeen meni 6 viikkoa ja 1 päivä että menkat alkoi, nyt kp 8 ja tossa kp 3-7 söin letroja taas. Kkm raskaushan alkoi ekalla letrokuurilla et sen suhteen pitäis olla nyt toiveikas tämän kierron suhteen mutta olen jotenkin menettänyt toivoni sen suhteen että tästä raskautuisin. Ja jos raskaudun niin tulee kyllä pitkät viikot odottaa ultraa.

Moikka :)

Taitaa ovis olla käsillä, sellasta limaa tulee. Meillä tuota seksiäkin lähes joka päivä/joka toinen päivä joten ei tarvii siihen hoputtaa eikä sen suhteen painostaa. Olis laivareissua loppukuusta, jännät paikat onko limppari- vai lompparireissu :D

• Tykkää
Reactions: Frid

Yhteistyössä