Surullinen kappaleKaunis ääni ja kappale
Surullinen kappaleKaunis ääni ja kappale
Ei sen silti tarvitse kauneutta "poistaa"Surullinen kappale
Ei tietenkään, kaunis kappale mahtava laulajaEi sen silti tarvitse kauneutta "poistaa"
Tää meni mun top kolmoseen.herkkä hetki iski
Huomenta! Tiedät varmaan, et täydenkunn aikaan ihminen tulee toimeen vähemmälläkin levolla;-)Huomenta. Ois voinu vähä nukkuu viä, mut ei tullu enää uni.. Nyt vähän sit kahvia
No mä nukun muutenkin yleensä sen 6-7 tuntia, tosin nyt nukuin kyl enemmän. Mut ens yöks töihin, enkä varmaan kerkee/pysty tänää nukkuu enää päikkyjä nii ois siks ollu hyvä nukkuu vähän enempi....Huomenta! Tiedät varmaan, et täydenkunn aikaan ihminen tulee toimeen vähemmälläkin levolla;-)
Kahviseuraksi aatosta kaikille:
http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/kelan+organisaatio+muuttuu+ensi+vuoden+alussa/a1068947
Mitä mahtaa seurata, jos...?
Mä hankin tälläisen kukkosen tipujen seuraks, ne on kovia kopsuttaa kasvimaataHuomenta!
Hirmu pirteä olo. Vois vaikka kopsuttaa kasvimaata enneko painutaan töihin.
Ei auta edes pimennysverhot. Kahdesta eteenpäin heräilen ja aina torkun välillä. Ominaisuus tullut iän myötä esille. En tiedä, mistä johtuu.Aamupäivää
Mikähän tuossa kuussa on kun toisien uniin se vaikuttaa ja toisien ei?
Juu juu, InterSportissa oli iso ale. Pöksyjä en juurikaan löytänyt, mutta monta puseroa ostin. Ostin miehelle myös pökät, ei tiedä vielä, mutta hänen varalle on pirullinen suunnitelmaLöysikös @HopeaToffee kivoja urheiluvaatteita?
Mahtaako tuota kukaan tietää. Kai sitäkin jotenkin ehkä tutkittu on.Ei auta edes pimennysverhot. Kahdesta eteenpäin heräilen ja aina torkun välillä. Ominaisuus tullut iän myötä esille. En tiedä, mistä johtuu.