Kun luen tätä palstaa, voin huonosti, miten paljon rasistisia aloituksia on täällä

echo kuuluu ilmeisesti niihin ihmisiin, joita on helppo aivopestä ihan millä tahansa. Lähtee innolla mukaan.
Johan sen huomaa sanoista joita käyttää "mamutus", "suvis" etc.
Eli huuhaasanasto on hyvin hallussa.




Kävin yhden tutun luona tänään, alkoi jossain vaiheessa kysellä mitä mieltä olen "mamuista", oli kauhean kiihtyneessä tilassa. Sanoin etten mitään sen kummempaa, eivät vaikuta minun elämään puoleen tai toiseen. Kun oli hetken ollut mun rauhottavassa seurassa, keskustelun lopuksi olikin jo ihan eri ihminen ja päästeli suustaan jo ihan päinvastaista tekstiä, ihan kuin siltä joku taakka ois tippunut harteilta.

Moni ei oikeasti huomaa, että on lähtenyt johonkin lumipalloefektiin mukaan, mutta hetkikin kiihkottomassa seurassa voi onneksi palauttaa maan pinnalle sieltä syvyyksien alhosta. :cool:
Innolla mukaan, hmmm...
Mun mielestä sinä olet tekopyhä.
Sä lällättelet ketjuissa, lietsot sotaa ja provosoit. Ja peesailet ilkkumista, provoja ja sitä kun jotakin halveerataan.
Tässä ketjussa haukut muita samaisesta syystä, huomasitko?

Etkö itse huomioi miten toimit?

Te ilkkujat ja lällättelijät pilaatte monia hyviä keskustelua.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Mutta tarkoitus ei ollut tehdä tästä Echon joukkolynkkausta, joten osaltani jätän tämän tähän. Tarkoitus oli osoittaa huono käytös, jota harjoitat arvostelemalla Milannan äitiyttä, vaikka omassasikaan ei taida olla aina hurraamista. Äläkä jaksa jeesustella mistään "huolesta", ole edes rehellinen kusipää silloin kun olet kusipää.
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85
no Milanna on sanonut jo moneen kertaan et aiheetta kritisoit, eikö se riitä?
Onko Milanna itse se ainut mittari? Jättäisitkö sä vauvan viikkokausiksi kotia kun lähtisit maailmalle, antaisitko ilman seulaa lasten katsoa mitä tahansa telkkarista jne?

Voihan tuolla logiikalla vaikka minkälainen äiti kuitata kasvatusongelmat kun vaan vakuuttaa muille että ei aihetta ole kritiikkiin?
 
Asiallinen keskustelu aiheesta kuin aiheesta mulle kelpaa koska tahansa.
Vaan näytähän tältä palstalta yksikin ketju joka ei olisi mv- trollien rellestyskenttää.
Ja kuinka asiallista on avata tuhat mamusitätätätotauliuliälämölöketjua jonka avauksen ainoa sisältö on linkki mitävittua- palstalle toiveena saada sille enemmän lukijoita ja samanhenkisiä aivottomia kuorossahuutajia.
Tai sen vastapuolen provoilua, lällättelyä ja halveeraamista?
 
vierailija
Onko Milanna itse se ainut mittari? Jättäisitkö sä vauvan viikkokausiksi kotia kun lähtisit maailmalle, antaisitko ilman seulaa lasten katsoa mitä tahansa telkkarista jne?

Voihan tuolla logiikalla vaikka minkälainen äiti kuitata kasvatusongelmat kun vaan vakuuttaa muille että ei aihetta ole kritiikkiin?
Sinä itse olet antanut lastesi katsoa sellaisia ohjelmia, joista saavat painajaisia ja pelkotiloja. Sinun tekemänä se on oikein? Pelottelet lapsesi helvetillä ja jumalan kostolla, sekin on oikein?

Sinä olet hyvä kuittaamaan omat virheesi sillä, että syyllistät muita. Etkö sä oikeasti ymmärrä vai elät niin voimakkaasti kiellossa pää pensaassa?
 
muhahahahh
Onko Milanna itse se ainut mittari? Jättäisitkö sä vauvan viikkokausiksi kotia kun lähtisit maailmalle, antaisitko ilman seulaa lasten katsoa mitä tahansa telkkarista jne?

Voihan tuolla logiikalla vaikka minkälainen äiti kuitata kasvatusongelmat kun vaan vakuuttaa muille että ei aihetta ole kritiikkiin?
telkkarin katsominen on aika pitkälle riippuvainen lapsesta itsestään, mut esim salattuja elämiä ei meillä yksikään lapsi ole katsonut mut taas monia, esim Harry Pottereita tms on katsottu jo aika pienenä.

Ulkomaille ei ole ollut tarvetta lähetä, mut jos tilanne olisi ollut sellainen, olisin varsin hyvillä mielin voinut lapset jättää isänsä ja isovanhempien hoiviin koska en pidä itseäni ainoana oikeana ihmisenä kasvattamaan lapsiani. Lapsille on rikkaus (heheheh suvis käytti sanaa rikkaus hehe ) et niillä on ympärillä ihmisiä joihin on vahvat tunnesiteet ja oppivat luottamaan ihmisiin.

mun mielestä äitiys on paljon laajempi ja monitahoisempi asia kuin noi kaksi asiaa määrittelee.
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85
vierailija
Miten teillä menee siellä Euroopan ytimessä? Entäs Ruotsilla, Iso-Britannialla, Belgialla, Saksalla jne...
En minä halua tänne turvalliseen Suomeen samanlaista tilannetta. Ed.main. maissa on mielestäni todella huolestuttava tilanne.



Yhtä validia on sanoa, että tulijat ovat Isikseen liitoksissa. Emme me tiedä keitä tai mitä he ovat. On luonnollista, että Supo ei saa siivilöityä joukosta kaikkia Suomea uhkaavia ihmisiä.

On siis ihan inhimillistä, että ihmiset suojelevat itseään, lapsiaan ja läheisiään. Voisin jopa sanoa, että fiksua.

Vihapuheet on perseestä ja niitä tulee ihan 50/50 molemmilta ääriltä.
Palstallakin he aiheuttavat vaan lisää vihaa, kun vailla mielipiteitä ja perusteluita lällättävät joka ketjussa, ja sekoittavat ketjua.
Jos nämä lällättelijät lopettaisivat kiusanteon, voisimme sivistyneesti keskustella maahanmuutosta ja muista ajankohtaisista asioista.
Kyllä nämäkin teemat koskettavat meitä vanhempia.
Mielestäni rakentava keskustelu on lääke vihapuheiden lopulle. Ja meidän kaikkien tulee kannustaa lällättelijöitä siihen.


Asiaa!!!!!
 
Tai sen vastapuolen provoilua, lällättelyä ja halveeraamista?
Oletko sä joskus vilkaissut tän palstan etusivua? Siis milloin se on trollattu täyteen mamuraiskaasuvakiteiymmärrä- ketjuja. Ja milloin eivät viitti avata uutta ketjua, niin käyvät myrkyttämässä minkä tahansa muun ketjun, vaikka aiheena olis vaipanvaihto.
Asiaa heillä ei ole koskaan. Ei mitään. Ei mihinkään. Ilkeämielisyyttä ja pahansuopaisuutta sitäkin enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: Fukitol
viera.s
Täysin asiatonta tuo Milannan haukkuminen, eivät hänen perheensä tavat edes liittyy ketjun aiheeseen mitenkään. Mutta siihen palatakseni, haluaisin kysyä Echolta, mitä konkreettisia muutoksia toivoisit maahanmuuttopolitiikkaan? Näetkö, että kaikilla ihmisillä on ihmisarvo ja oikeus elämään vai oletko valmis häätämään kuolemaan ihmisen, joka hakee täältä turvapaikkaa jouduttuaan kotimaassaan vainotuksi ja hengenvaaraan? Sinä pyrit siis muokkaamaan ilmapiiriä maahanmuuttovastaisemmaksi kirjoituksillasi ja toivot sen vaikuttavan äänestystulokseen ensi vaaleissa. Mitä toivot sitten tapahtuvan, millä tavoin eduskunnan pitäisi muuttaa lakeja joiden mukaan nykyään toimitaan?

Turvapaikkapolitiikka on yhtenäistetty EU:ssa hyvin pitkälle, kaikki EU-maat ovat myös allekirjoittaneet Geneven pakolaissopimuksen. Pitäisikö Suomen irtisanoutua EU:sta ja em. ihmisoikeussopimuksesta, jotta täällä voitaisiin ottaa oikein tiukka linja ja käännyttää turvapaikanhakijat edes hakemuksia käsittelemättä?
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85
Sinä itse olet antanut lastesi katsoa sellaisia ohjelmia, joista saavat painajaisia ja pelkotiloja. Sinun tekemänä se on oikein? Pelottelet lapsesi helvetillä ja jumalan kostolla, sekin on oikein?

Sinä olet hyvä kuittaamaan omat virheesi sillä, että syyllistät muita. Etkö sä oikeasti ymmärrä vai elät niin voimakkaasti kiellossa pää pensaassa?
Et sitten sano mitään siitä että Milanna antaa lastensa katsoa edelleen mitä vain? Eikä myönnä mitään?

En ole koskaan,sanallakaan puhunut lapsilleni Jumalan kostosta tai rangaistuksesta.
 
Oletko sä joskus vilkaissut tän palstan etusivua? Siis milloin se on trollattu täyteen mamuraiskaasuvakiteiymmärrä- ketjuja. Ja milloin eivät viitti avata uutta ketjua, niin käyvät myrkyttämässä minkä tahansa muun ketjun, vaikka aiheena olis vaipanvaihto.
Asiaa heillä ei ole koskaan. Ei mitään. Ei mihinkään. Ilkeämielisyyttä ja pahansuopaisuutta sitäkin enemmän.
Olen kyllä seurannut.
Mun nähdäkseni molemmat puolet sabotoi ketjuja ihan yhtälailla.
Myös ihan normaalisti kirjoittavia haukutaan mv-trolleiksi ja rasisteiksi tai suviksiksi ja hyysäreiksi.
Sit täytyy muistaa, että mehän ei sitä tiedetä kumpi osapuoli siellä on taas vauhdissa. Sillä tavoinkin pääsee sabotoimaan toista osapuolta. Sitten naureskellaan kun viaton osapuoli saa syyt niskoilleen ja kun heitä syytellään ja vihataan palstalla.
Ai ai kuinka kätevää.
 
vierailija
Et sitten sano mitään siitä että Milanna antaa lastensa katsoa edelleen mitä vain? Eikä myönnä mitään?

En ole koskaan,sanallakaan puhunut lapsilleni Jumalan kostosta tai rangaistuksesta.
Sinun lapsesi ovat sanoneet pelkäävänsä niitä ja saaneet palkaksi painajaisia ja pimeän pelkoa ja häiriökäyttäyttymistä. Missä Milanna kertoo lastensa oireilevan heillä katsottaviin ohjelmiin?

Jos puhut heille jumalastasi ja he ovat mukana niissä lahkoissa joissa pyörit, nuo asiat tulevat heille väistämättä eteen. Kuuluu pakettiin.
 
Sinun lapsesi ovat sanoneet pelkäävänsä niitä ja saaneet palkaksi painajaisia ja pimeän pelkoa ja häiriökäyttäyttymistä. Missä Milanna kertoo lastensa oireilevan heillä katsottaviin ohjelmiin?

Jos puhut heille jumalastasi ja he ovat mukana niissä lahkoissa joissa pyörit, nuo asiat tulevat heille väistämättä eteen. Kuuluu pakettiin.
Kyllä sulla on faktat kunnossa.

Mun lapset on saaneet pelkotiloja ainoastaan noista ohjelmista ja pimeää pelkäävät. Raamatun puhetta rangaistuksesta eivät ole kuulleet, ja ovat olleet luterilaisissa jutuissa. Juhannuksena olivat hellareilla, mutta siellä lastenohjelmassa ei kyllä rangaistuksesta puhuttu sanaakaan + muksut hilluivat suurimman osan ulkosalla.

Älä nyt kiertele. Saako Milanna altistaa lapsensa kaikelle roskalle mitä telkkarista tulee, vaikka just heidän lapsensa eivät pelkäisi? Mitä jos tuleekin ohjelma jossa on heitä pelottavaa materiaalia?

Missä suojelussa sä Milannaa pidät?
 
vierailija
Kyllä sulla on faktat kunnossa.

Mun lapset on saaneet pelkotiloja ainoastaan noista ohjelmista ja pimeää pelkäävät. Raamatun puhetta rangaistuksesta eivät ole kuulleet, ja ovat olleet luterilaisissa jutuissa. Juhannuksena olivat hellareilla, mutta siellä lastenohjelmassa ei kyllä rangaistuksesta puhuttu sanaakaan + muksut hilluivat suurimman osan ulkosalla.

Älä nyt kiertele. Saako Milanna altistaa lapsensa kaikelle roskalle mitä telkkarista tulee, vaikka just heidän lapsensa eivät pelkäisi? Mitä jos tuleekin ohjelma jossa on heitä pelottavaa materiaalia?

Missä suojelussa sä Milannaa pidät?
Ainoastaan? No eihän se sitten haittaa.

Missä Milanna on kertonut altistavansa lapsensa kaikelle roskalle, mitä telkkarista tulee? Onko kertonut lastensa oireilevan? En ole tällaista nähnyt, joten en lähde keksimään juttuja, joilla voi lytätä toista.

Jos katsovat sopimattomia juttuja joihin reagoivat negatiivisesti, niin ei ole hyvä juttu. Toistaiseksi näin on toimittu vain sinun kertomanasi teillä kotona.
 

Yhteistyössä