Kuinka usein lakkaat kynnet, omistatko rakenne/geelikynnet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kuinka usein laitat kynsiäsi? Onko sinulla jokin tietty lakka vai vaihteletko? Tuntuu että tosi monella on nykyään koristeltuja kynsiä, käyvätkö ihmiset sitten laitattamassa niitä? Itselläni kynsilakka pysyy max. 3 päivää siedettävän näkösenä.

Entäs varpaankynnet, lakkaatteko samalla ne? Myös muulloin kuin kesällä?

Sormien kynsiä en lakkaa koskaan. Käsienpesu-neuroottisena kynsilakat pysyvät ehkä päivän nättinä, joten aivan turhaa hommaa.

Varpaankynnet lakkaan aina, omistan kaksi eriväristä lakkaa joita vuorottelen. Varpaankynnet siksi, että töissä pidän aina sukkahousuja ja heitän korkokengät usein pois. Näyttää nätiltä mielestäni kun kynnet on lakattu. Kotona taas kuljen paljain jaloin.

Mulla on vähän hölmön muotoiset kynnet ja pidän ne aika lyhyinä aina koska ne ei ole pitkinä yhtään nätimmät. Lakkailen välillä koko ajan ja välillä en ollenkaan. Rakennejutskista en tykkää jos ittelleni ajattelisin, jollain ne voi olla ihan kivat ja voihan niitä olla vaikka mimmosia.

Mulla ei lakat pysy kauaa kun on aika joustavat kynnet. Paras on kumminkin käyttää aina aluslakkaa ja päällyslakkaa niin tulee kestävämmät ja siistimmät. Mun tulee harvoin laitettua vaan yhtä väriä kun innostun johonkin kokeiluun aina. Juhlissa sitten voi olla yksiväriset. En yleensä lakkaa varpaankynsiä, kun isovarpaankin kynsi on pinta-alaltaan mun peukalonkynttä pienempi ja loput pienempiä kuin pikkurillinkynsi. Pikkuvarpaissa mulla ei kynttä oo koskaan oikeen ollutkaan.

Joskus harmittaa kun on niin pienet sormet ja kynnet tietysti myös, olis ihanaa voida lakata suuria kynsiä, varsinkin jos jotain kuvioita tekee.

Nii
hoitotyössä ei voi olla lakkaa kynsissä. mutta jos jonnekin olen menossa, niin sitten kyllä lakkaan ja laitan kynnetkin. kerran on ollut rakennekynnet ja inhosin niitä
eiks ne oo semmoset, et ne tehdään semmoset et ne tavallaan vääntää omaa kynttä? Mulla ainakin on lättänät kynnet ja oon kattonut niitä videoita mis ne pistää siinä kynnen tekovaiheessa semmosen nipistimen siihet et se jää semmoseks et se kynsi kaartuu sivulle. Luulis et sattuu.

Nii

eiks ne oo semmoset, et ne tehdään semmoset et ne tavallaan vääntää omaa kynttä? Mulla ainakin on lättänät kynnet ja oon kattonut niitä videoita mis ne pistää siinä kynnen tekovaiheessa semmosen nipistimen siihet et se jää semmoseks et se kynsi kaartuu sivulle. Luulis et sattuu.

Mulla on ollut geelikynnet sekä tipeillä (jatkoilla) että ihan pelkällä geelillä joitakin kertoja enkä kyllä hahmota yhtään mistä puhut. Geelikynsien laittaminen ei satu.

Mulla on ollut geelikynnet sekä tipeillä (jatkoilla) että ihan pelkällä geelillä joitakin kertoja enkä kyllä hahmota yhtään mistä puhut. Geelikynsien laittaminen ei satu.
Nehän on sivuttaissuunnassa semmoset ikäänkuin puolikkaan putken muotoiset. Ei varmaan tunnu ikävältä jos kynnet on sen muotoiset valmiiksi. Joillain taas kynnet on ihan lättänät sivusuunnassa.

En tarkoittanut että niiden laittaminen sattuisi, mutta joitain kuulemma ne itse kynnet hieman sattuu ennenkuin niihin tottuu.

Nehän on sivuttaissuunnassa semmoset ikäänkuin puolikkaan putken muotoiset. Ei varmaan tunnu ikävältä jos kynnet on sen muotoiset valmiiksi. Joillain taas kynnet on ihan lättänät sivusuunnassa.

En tarkoittanut että niiden laittaminen sattuisi, mutta joitain kuulemma ne itse kynnet hieman sattuu ennenkuin niihin tottuu.

Mulla on kyllä aika lättänät kynnet. Tipit olleet pari kertaa, mutta ei ne sattuneet eikä tuntuneet ikäviltä. Ei niitä tippejä kyllä enää juurikaan käytetä, muotilla saa tehtyä hyvän kynnen ilman tuota tippi-vaihettakin.

Yhteistyössä