No otin jäätelönaina kannattaa tsihauttaa, tääl ei tosin kovin montaa kun pitää neljältä töihin lähteä.
Etkö ole enää lomalla?
No otin jäätelönaina kannattaa tsihauttaa, tääl ei tosin kovin montaa kun pitää neljältä töihin lähteä.
Pitäiskö sitä tsihauttaa vai ei
Toisaalta tekis mieli ja toisaalta ei jaksais. Siis tsihauttaa
Mä en kyllä väristä luovu, eli on kai vaan kärsittävä . Ajattelin nyt testailla noita Lushin shampoita, jos niistä joku hyvä löytyis. Tykkään niiden tuoksuista, eikä niitä oo ainakaan ihan hirveen täyteen tupattu kaikenmaailman turhaa paskaa.Mulle teki ihmeitä ko alko kasvattaan vaan luonnollista tukkaa, heitti värjäyksen pois ja luomushampoo. Ei oo enää pörrö eikä kikkara, vaan ihana suora. Niskatukka tekee pienen hyppyrin, mut ei niin paljon että haittais.
Ootko muuten kuivalle iholle kokeillu kookosöljyä? Tekee ihmeitä ja pehmentää.
Voin kippistellä jäätelöllä
viikon jo töissä ollut.No otin jäätelön
Etkö ole enää lomalla?
Etsä kyllä 4vkoa sitte ollu lomalla??viikon jo töissä ollut.
Mikä luomushampoo?Mulle teki ihmeitä ko alko kasvattaan vaan luonnollista tukkaa, heitti värjäyksen pois ja luomushampoo. Ei oo enää pörrö eikä kikkara, vaan ihana suora. Niskatukka tekee pienen hyppyrin, mut ei niin paljon että haittais.
Ootko muuten kuivalle iholle kokeillu kookosöljyä? Tekee ihmeitä ja pehmentää.
ei ollut kun 15 päivää, vaihoin vuos sitten työpaikkaa. elämäni pisin loma kylläkin.Etsä kyllä 4vkoa sitte ollu lomalla??
Tästä tulee se joku mainos aina mieleen
Tulee muuten tänään.
Mikä mainos? Mulle ei kyllä tule nyt mitään mieleenTästä tulee se joku mainos aina mieleen
Ei meillä kyllä tämmöstä ole.. Täytyykin laittaa CV menemään Captain Jackille
Ai et ku mie menisin sinne?Työthän tuossa häiriintyis
En muista mutta toi biisi oli jossakin ehkä hiustuotemainoksessa joskus ja sitä tuli vähän väliä.Mikä mainos? Mulle ei kyllä tule nyt mitään mieleen
Mä muistan että oli peugeot mainos.En muista mutta toi biisi oli jossakin ehkä hiustuotemainoksessa joskus ja sitä tuli vähän väliä.
Olipas hyvin sanottu: Tuo mieleeni yhden mainoksen. Kysyttäessä tarkemmin vastaaja ei muistakkaan mainosta.
Kummin päin vaanAi et ku mie menisin sinne?
Oisikko nähäny DTM:n ständissä?Kummin päin vaan
Ja joskus muistaa mielessään jonkun mainoksen mutta ei sitten kuitenkaan muista kunnolla
Mulla tulee tästä mieleen joku mainos mutta en muista mitä mainostetaan olisko joku Gillettemainos
Mä muistelen että olis ollut joku limumainos. Tai joku muu juoma.Kummin päin vaan
Ja joskus muistaa mielessään jonkun mainoksen mutta ei sitten kuitenkaan muista kunnolla
Mulla tulee tästä mieleen joku mainos mutta en muista mitä mainostetaan olisko joku Gillettemainos