vierailija
Ja sapuskaa kanssa, ei sitä marjoilla eläHello
Mustikoita, maitoa ja sokeria.
Ja sapuskaa kanssa, ei sitä marjoilla eläHello
Mustikoita, maitoa ja sokeria.
hups saatana, tilasin vähän rasvoja, vai?Vahingossa tilasin Lush-verkkokaupasta vähän kaikkee... Muttakun menee hermot tähän mun ihoon, kun se ei siedä mitään, ja Lushin herkän ihon tuotteet on sellasia mistä munkin iho tykkää. Eli ihan tarpeellinen tilaus, eiks niin?
Tuo onkin naisille. Ja kuulemma joissain tapauksissa mies ei kumminkaan aina tiedä onko nainen hereilläNoi sais eriyttää. Jos yhtaikaa panettaa ja nukuttaa, niin ei se o kivaa. Känniä en saa halvalla. Verenpaineessani ei ole mitään vikaa.
Turhimus pillerimys tommoinen sanois Harry Potter.
Jep, ja naamanpuhdistustökötin ja naamarasvan, koska välittömästi kun vanhat loppu ja jouduin ottaan toiset tuotteet käyttöön, niin naama alko kukkia taas ihanasti.hups saatana, tilasin vähän rasvoja, vai?
ei vainen, pakkohan se ihosta on pitää huolta
Tai sitten nainen ajattelee että kunhan höpisee että saisi toosaa.Tossa tapauksessa ongelma on miehen olemattomat puheenlahjat.
Nahasta on hyvä pitää huoltalievittääkseni leidien tunnontuskia niin määki tunnustan että ostin 200 eurolla 2,4 milliä vahvaa parkkinahkaa
askartelu on ristuksen kallis harrastus
Ukkokultasi kehut on syytäkin ottaa vilpittöminä.Tai sitten nainen ajattelee että kunhan höpisee että saisi toosaa.
Muoks. Ukkokullan kehut otan vilpittöminä, tuskin hän oisi mua vuosikymmeniä katsellut muuten
Ja sitten jos mies ei kehu yhtään koskaan mitenkään tai jos lähestyy/osoittaa hellyyttä vain silloin kun tekee mieli.Voi se johtua siitäki että nainen murehtii omia vatsamakkaroitaan tai peräänsä siinä määrin ettei osaa nauttia kun miettii miten kamalalta se ahteri näyttää miehen mielestä
Minkä värinen?Nyt on hiusvärikin päässä
Punainen???Nyt on hiusvärikin päässä
Minkä värinen?
Sama kuin viimeksi eli mahonginruskea, vähän siis punertavaan meneväPunainen???
sitte ku ukon ei tee enää ees mieli niin alkaa olla lopun ajat käsilläJa sitten jos mies ei kehu yhtään koskaan mitenkään tai jos lähestyy/osoittaa hellyyttä vain silloin kun tekee mieli.
Saako niinku läähättää??? Edes vähän???Sama kuin viimeksi eli mahonginruskea, vähän siis punertavaan menevä
Saako niinku läähättää??? Edes vähän???
..vaikka vielä onkin kesää jäljellä ja kelit kohdillansa, niin on mun vaan sanottava, että matkan varrella näkemäni orastavat väri- iloittelut saavat kyllä syksyäkin odottamaan siinä väriterapioinnissaan , se on vain kaunista katseltavaa kun luonto jälleen muuttuu eduksensaSaman olen huomannut että koivut on alkaneet vaihtaa vähitellen väriä, tosin lehtiäkin on tippuillut. Kenties kuivuudesta?
Samoin aroniapensaiden lehdet on alkaneet punasteleen.