The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Flibanser kehitettiin itse asiassa ensiksi masennuslääkkeeksi.
Kokeissa on havaittu että se lisää seksuaalista halua tai tuottaa ”seksuaalisesti tyydyttävän kohtaamisen”.
Halu lisääntyy yhden kerran kuussa lisää niillä naisilla, joilla on seksiä tai seksuaalisia kohtaamisia tavallisesti kahdesta kolmeen kertaan kuussa.
Lisäksi lääkkeellä on sivuvaikutuksia. Se voi unettaa, laskea verenpainetta nopeasti ja pyörryttää etenkin alkoholin kanssa.

Naisen haluttomuutta ei voi korjata Pearsonin mukaan yksinkertaisesti vaikuttamalla verenkiertoon. Seksuaaliset ongelmat voivat johtua parisuhteen ongelmista, elämäntilanteesta tai ikääntymisestä. Naisen haluttomuutta ei ehkä pitäisi edes luokitella oireeksi tai sairaudeksi.

http://www.hs.fi/tiede/a1305960530811

Onhan siitäkin ollut paljon juttua että voiko esim e-pillerit ym ehkäisyjutut tehdä haluttomaksi tai vaikuttaa siihen.
Ja moni on kirjoittanutkin että halut lisääntyi ne pois jättämällä. Tiedä sitten.
Toisiin voi tietty vaikuttaa, toisiin ei.
oon antanut kertoo ittelleni että hyvinkin vaikuttaa ja tiiä yhen jolle ne palasi kun vaihto merkkiä

• Tykkää
Reactions: famipala
Onhan siitäkin ollut paljon juttua että voiko esim e-pillerit ym ehkäisyjutut tehdä haluttomaksi tai vaikuttaa siihen.
Ja moni on kirjoittanutkin että halut lisääntyi ne pois jättämällä. Tiedä sitten.
Toisiin voi tietty vaikuttaa, toisiin ei.
Ongelmahan homma on silloin jos tahtois haluta, mut ei osaa. Tai jos ei tiedä tahtovansa. Ei kait se o mikään ongelma jos tietää, että ei tahdo.
Eikä noitten kemikaalien merkitystä parane väheksyä. Pillereitä käyttävät naiset voi kokeilla erilaisia jos sattuis löytymään sopiva, mut ei niit nii hirveesti ole.

Itteni käyttämät kemikaalit on jallu ja olut. Niillä on semmoinen vaikutus, että milloin ryyppyränni tosissaan aukeaa, niin en tahdo ylipäänsä ketään lähelleni näkemään alennustilaani.. Eikä naissankaruus edes itteä kiinnosta tilassa, jossa miksi tehdä muuta kun voi ryypätä.

Naisen haluttomuushan johtuu siitä, että naisella ei ole omasta mielestään haluttavaa miestä.
Mut jos heteronaisen mielestä kukaan mies maailmassa ei ole panettamisenhaluttava, niin kyllä tolle taudille olis syytä keksiä diagnoosi ja lääke.
Voi se johtua siitäki että nainen murehtii omia vatsamakkaroitaan tai peräänsä siinä määrin ettei osaa nauttia kun miettii miten kamalalta se ahteri näyttää miehen mielestä

Flibanser kehitettiin itse asiassa ensiksi masennuslääkkeeksi.
Kokeissa on havaittu että se lisää seksuaalista halua tai tuottaa ”seksuaalisesti tyydyttävän kohtaamisen”.
Halu lisääntyy yhden kerran kuussa lisää niillä naisilla, joilla on seksiä tai seksuaalisia kohtaamisia tavallisesti kahdesta kolmeen kertaan kuussa.
Lisäksi lääkkeellä on sivuvaikutuksia. Se voi unettaa, laskea verenpainetta nopeasti ja pyörryttää etenkin alkoholin kanssa.

Naisen haluttomuutta ei voi korjata Pearsonin mukaan yksinkertaisesti vaikuttamalla verenkiertoon. Seksuaaliset ongelmat voivat johtua parisuhteen ongelmista, elämäntilanteesta tai ikääntymisestä. Naisen haluttomuutta ei ehkä pitäisi edes luokitella oireeksi tai sairaudeksi.

http://www.hs.fi/tiede/a1305960530811
Toihan on loistava lääke! Panettaa, väsyttää, verenpaine ei vaivaa ja kännin saa halvalla (y)

Vahingossa tilasin Lush-verkkokaupasta vähän kaikkee... :oops: Muttakun menee hermot tähän mun ihoon, kun se ei siedä mitään, ja Lushin herkän ihon tuotteet on sellasia mistä munkin iho tykkää. Eli ihan tarpeellinen tilaus, eiks niin?

Voi se johtua siitäki että nainen murehtii omia vatsamakkaroitaan tai peräänsä siinä määrin ettei osaa nauttia kun miettii miten kamalalta se ahteri näyttää miehen mielestä
Ai nii. Tähän palatakseni.

Milloin nainen mua kiinnostaa tai himottaa niin siinä vaiheessa vatsamakkarat tai pyrsto on jo kauan ollet bygone. Naisen asia ei o ihmetellä miltä hän mun silmissäni on tai näyttää. Hän ei näe itteään mun silmilläni, enkä voi niitä lainata.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä