tää juhiksen uus piisi on kiva
erityisesti tykkään siitä kohast missä toivotaan tuulen nostauttavan helmat korviin,
juhis kun on ujo poika niinkö määkin niin se jättää mainitsematta että me tietysti toivotaan että pikkarit on jääny himaan
tää juhiksen uus piisi on kiva
Toi on munkin "salainen" toive. Ja tietty jätän pikkarit himaan.tää juhiksen uus piisi on kiva
erityisesti tykkään siitä kohast missä toivotaan tuulen nostauttavan helmat korviin,
juhis kun on ujo poika niinkö määkin niin se jättää mainitsematta että me tietysti toivotaan että pikkarit on jääny himaan
suosittelen kaikista sievimpiä pikkareita mitä kaapista löytyyMää ostin just aiemmin kesällä sellasen ihanan mekon, kattelin jo sovittaessa että aika lyhyt, mut ei se mitään... No pari päivää sitten sitä testailin, ja huomasin, että se on kyllä ihan liian lyhyt. Vähänkään jos kumartaa niin jo näkyy ihan kaikki. Miten sellasta kuuluis käyttää? Paksujen sukkisten kanssa?
Joko ilman tai stringien kanssaMää ostin just aiemmin kesällä sellasen ihanan mekon, kattelin jo sovittaessa että aika lyhyt, mut ei se mitään... No pari päivää sitten sitä testailin, ja huomasin, että se on kyllä ihan liian lyhyt. Vähänkään jos kumartaa niin jo näkyy ihan kaikki. Miten sellasta kuuluis käyttää? Paksujen sukkisten kanssa?
Eihän mulla muunlaisia olekaansuosittelen kaikista sievimpiä pikkareita mitä kaapista löytyy
Oikeassa olet, ei olekaaneikait tuo piisi millään sitkaalla sydämmellä ole
eiksse ole sinkkulohkasu tulossa olevalta levyltä?
niin tietysti, ilman mitään on aina parasJoko ilman tai stringien kanssa
mutta hätätapauksessa sukkahousutkin ehkä käy
Jep... ärsyttää kun se on kyllä muuten niin siistin ja asiallisen näköinenJoko ilman tai stringien kanssa
mutta hätätapauksessa sukkahousutkin ehkä käy
justiinsakkin niin, ja mielellään kuvia ruutiksen yyveeboksiinJep... ärsyttää kun se on kyllä muuten niin siistin ja asiallisen näköinen
Mutta teidän ehdotus on siis että mieluiten ilman pikkareita. Sit mahdollisimman paljon kumartelua ja mieluiten tuulisella säällä ulos? Ja jos istun, niin istun sitten ronskisti jalat levällään.
Just eilen sait jo mun kankusta kuvan! Sitäpaitsi se on liian pieni sun makuunjustiinsakkin niin, ja mielellään kuvia ruutiksen yyveeboksiin
voi laittaa vitejonpätkääkin
juuh, niin sain ja kiitos siitäJust eilen sait jo mun kankusta kuvan! Sitäpaitsi se on liian pieni sun makuun
Työn iloa ja nauti siitä huurteisesta!Kai mä lähen viettämään tän viikon viimistä työpäivää tehtaan kuumuuteen. Illalla oon sit ansainnut yhen terassitsihin
saako sitä ees rasvata?Kankusta puheenollen, jösses toi koipi kutisee kun se kuva paranee. Kärsin! Olisin taivaassa, kun voisi jollain oikein karheella karhunkielellä vaan raapia . Ainut asia, josta unelmoin näinä päivinä.
Saa ja pitääkin! Se kyllä mun tapauksessa vaan pahentaa sitä raapimisentarvetta, kun vähän kun pääsee sitä hinkkaan, niin tulee pakottava tarve vaan raapia oikein antaumuksella . Mutta oon pysynyt kovana enkä oo raapinut.saako sitä ees rasvata?
*lähtee Agrimarketttin ostamaan ison tonkan tummelia ja sitte ärrältä junaliput nääsvilleen*Saa ja pitääkin! ...
Jep jep, voit tulla rasvaan ja piiskaan mua!*lähtee Agrimarketttin ostamaan ison tonkan tummelia ja sitte ärrältä junaliput nääsvilleen*
Juuri näinJep... ärsyttää kun se on kyllä muuten niin siistin ja asiallisen näköinen
Mutta teidän ehdotus on siis että mieluiten ilman pikkareita. Sit mahdollisimman paljon kumartelua ja mieluiten tuulisella säällä ulos? Ja jos istun, niin istun sitten ronskisti jalat levällään.
Ei tosiaan tuu siniset pillerit tarpeeseen, kun puhehan oli että tuut rasvaan ja piiskaan! Mitä sä niillä pillereillä siinä teetja ny uskaltaa taas napsia pieniä sinisiä pillereitäkin
http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/erektiolaake-ei-lisaa-melanooman-riskia/
joskin oon lähes varma että harppisaksassa ne ovat tarpeettomia