The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kyyllä tää on yks vuoden pahimpia päiviä sairastilastoissa

ite en ruukaa niitä vesilinnun repaleita pyytää, osannekko täällä tämän kesän poikaset edes lentää vielä
Näin vähän uumoilinkin...

Niin muuten, aika myöhäiseksihän toi pesimäpuuha venyi että saas nähdä..onhan siellä tietty sitä iäkkäämpää versiota sitten lentoon lähdössä.. Ja mulle tuli sitten ohari näitten vesilintujen muodossa mutta etkös kuitenkin oo lintujen perään :)?

Mä oikeestaan pyysin vaan puolikasta, ku haluun mennä kattoo Hovimuusikko Ilkkaa, nii ei sit tuis nii kiire, mut pomo sit ite ehdotti et voin olla koko päivänkin vapaalla jos haluun :D

Kyl se nyt on ihan hyvä ollu, vähän sellasta lihasperäistä tuntemusta siinä, mikä on ihan ymmärrettävää ku nostelee taas pitkästä aikaa, mutta siis on sellasta hyvää tuntemusta.
Tänään sitte on totuuden hetki, ku pitäis mennä tuuraamaan toiselle koneelle, seisoa 8h liki paikallaan, pienen kiertoliikkeen säväyttämänä. Mulla on melkoisen vahva kutina, että ei tuu kestämään sitä, mutta koittamaan meen kuitenkin. Ens viikolla mun pitäis olla siinä koko viikko, mutta eiköhän se pomo saa sitte jotain järjestelyjä tehtyä, jollei mun selkä kestä sitä..
Kivasti tehty pomolta :)

Kaippa tietysti tuo selkä jotakin tuntee saikun ja kipeyden jälkeen mutta pääsia että on hyvää tuntemusta.

Selän ehdoilla ja jos mahdollista rauhallisemmin teet. Tiedä sitten mitä tuo seisoskelu itsessään tekee, onko hyvästä vai pahasta.

Huhhuh. Puolet kaupungin kaupoista ravattu läpi. Mä siis tarvitsisin uudet vaellus-sandaalit. Mustat. Nahkaiset. Eccon versiot kokeilin mutta ei olleet alkuunkaan niin hyvät jalassa kuin edelliset mistä ei enää pysy remmi kiinni. Ja ois vähän niinko pakko saada ne pian kun lauantaina saa talsia koko kuuman päivän Särkänniemessä.

Ja pk-seudulle en aja metsästämään kun kerrankin saa olla poisssa sieltä!

Kivasti tehty pomolta :)

Kaippa tietysti tuo selkä jotakin tuntee saikun ja kipeyden jälkeen mutta pääsia että on hyvää tuntemusta.

Selän ehdoilla ja jos mahdollista rauhallisemmin teet. Tiedä sitten mitä tuo seisoskelu itsessään tekee, onko hyvästä vai pahasta.
No tähän asti ainakin toi paikoillaan olo on ollu kaikkein huonoin vaihtoehto ku se selkä on periaatteessa väärässä asennossa kokoajan, varsinkin nyt kun ne lihakset ei oo vielä maailman parhaassa kunnossa.. Mut joo nyt ku tietää mistä johtuu jne. niin sitä on helpompi kuulostella..

Painaja mikä painaja :D
Jep.. Jutuista päätellen ollu melkoinen painaja myös jo nuorempana :D

*muoks* Tuli ihan vähän noita kirotusvireitä ko tuolla pihalla auringonpaisteessa yritin kirjotella :D

• Tykkää
Reactions: famipala
No tähän asti ainakin toi paikoillaan olo on ollu kaikkein huonoin vaihtoehto ku se selkä on periaatteessa väärässä asennossa kokoajan, varsinkin nyt kun ne lihakset ei oo vielä maailman parhaassa kunnossa.. Mut joo nyt ku tietää mistä johtuu jne. niin sitä on helpompi kuulostella..

Jep.. Jutuista päätellen ollu melkoinen painaja myös jo nuorempana :D

*muoks* Tuli ihan vähän noita kirotusvireitä ko tuolla pihalla auringonpaisteessa yritin kirjotella :D
Aivan, varmaan selälle olis parempi sellainen pieni liike kuitenkin kuin paikallaan seisominen. Mutta nyt kun sen tietää niin ei saa antaa mennä niin pahaksi ja jos mahdollista tehdä jotain muutakin välillä :)

Huhhuh. Puolet kaupungin kaupoista ravattu läpi. Mä siis tarvitsisin uudet vaellus-sandaalit. Mustat. Nahkaiset. Eccon versiot kokeilin mutta ei olleet alkuunkaan niin hyvät jalassa kuin edelliset mistä ei enää pysy remmi kiinni. Ja ois vähän niinko pakko saada ne pian kun lauantaina saa talsia koko kuuman päivän Särkänniemessä.

Ja pk-seudulle en aja metsästämään kun kerrankin saa olla poisssa sieltä!
Saisko jostain tilattua samanlaisia tai tapaisia? Riekerilläkin on ihan hyviä ja clarksilla.

Saattaa olla että tässä itsekin ollaan menossa Särkänniemeen ens la, ei olla vielä päätetty, tai siis mä en ole :D
Riippuen vähän ilmastakin.

muoks. tai siis ensi vkon la kun on kesäkauden päättäjäiset.

Saisko jostain tilattua samanlaisia tai tapaisia? Riekerilläkin on ihan hyviä ja clarksilla.

Saattaa olla että tässä itsekin ollaan menossa Särkänniemeen ens la, ei olla vielä päätetty :D
Tai siis mä en ole, :D
Riippuen vähän ilmastakin.
Saisi kai tilattua mutta ei ne enää taida lauantaiksi ehtiä. Mutta tulette tietysti sinne! Kuumaahan ne lupaavat, kuumaa ja aurinkoa. Tampereella paistaa aina kesällä, kun mä olen siellä.

meikäläinen on puhheissa ja erityisesti täällä somessa aivan hirmunen painaja
Niinhän me kaikki. Tosin mä en usko, että kyseisellä painajalla on syytä keksiä niitä juttujaan ja jos oikeesti keksimällä keksii niitä jostain, niin ehkä sen seuraava ammatti vois olla kirjailija :D

Sillä on toi menneisyys muutenkin aika värikäs, nyttemmin on vähän jo rauhottunu.

Saisi kai tilattua mutta ei ne enää taida lauantaiksi ehtiä. Mutta tulette tietysti sinne! Kuumaahan ne lupaavat, kuumaa ja aurinkoa. Tampereella paistaa aina kesällä, kun mä olen siellä.
Joo, luulin ensin että tarkoitat ensi viikon lauantaita etkä tätä joten eivät ehtisikään. Hyvä lukutaito katsos :whistle: (y) :D

Ja me oltais menossa viikon päästä. Jotain esiintyjiä ja ilotulituskin :)

http://www.voice.fi/kilpailut/voicen-kesakauden-paattajaiset-sarkanniemessa-29-8/388

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä