Samoin! Mut nyt on muodostunut ongelmaksi typerännäkönen rusketus tiiä sit mist löytäs oikeen syrjäsen paikan mihin vois mennä nakuna ottaan koko päiväks arskaa.. toki pitäs vissii askarrella yläkropan tiettyihin osiin jotkut kaavut ettei niihin sit enää ottas aurinko olleskaanJo vain hemmotellaan ja jo vain nautitaan
Uimassakin käytiin
kokkeileppa nyLaittaisin, muttakun sulle ei voi lähettää yksäreitä!
Kurkkasin rofiilias mutta ei siinä ainakaan näy yksärikohtaa.kokkeileppa ny
Jos olis oma suojaisa piha niin vois ottaa aina nakuna aurinkoa eikä jäis rusketusrajojaSamoin! Mut nyt on muodostunut ongelmaksi typerännäkönen rusketus tiiä sit mist löytäs oikeen syrjäsen paikan mihin vois mennä nakuna ottaan koko päiväks arskaa.. toki pitäs vissii askarrella yläkropan tiettyihin osiin jotkut kaavut ettei niihin sit enää ottas aurinko olleskaan
entä ny?kokkeileppa ny
Juu mulle tuli ilmoitus, että sä seuraat mua. Mutta nyt onnistui laittaa yksäriäkin!kokkeileppa ny
Tuu tohon mun parvekkeelle?Samoin! Mut nyt on muodostunut ongelmaksi typerännäkönen rusketus tiiä sit mist löytäs oikeen syrjäsen paikan mihin vois mennä nakuna ottaan koko päiväks arskaa..
Laitappa mullekinJuu mulle tuli ilmoitus, että sä seuraat mua. Mutta nyt onnistui laittaa yksäriäkin!
No niinpä..mut täs ei oikeen viitti iso tie menee ihan vieresJos olis oma suojaisa piha niin vois ottaa aina nakuna aurinkoa eikä jäis rusketusrajoja
Juu mulle tuli ilmoitus, että sä seuraat mua. Mutta nyt onnistui laittaa yksäriäkin!
Meet jonnekin puskan suojaanNo niinpä..mut täs ei oikeen viitti iso tie menee ihan vieres
Juu sais sit naapurin pariskunta vahdata klasistansa oikeen urakalla saisivat varmaan sydärinMeet jonnekin puskan suojaan
Ei tässäkään ole kuin tie vieressä ja kerrostalojaNo niinpä..mut täs ei oikeen viitti iso tie menee ihan vieres
Tuu tohon mun parvekkeelle?
..no tuskin nyt sitä vaan entisestään vahvistuis sykkeetJuu sais sit naapurin pariskunta vahdata klasistansa oikeen urakalla saisivat varmaan sydärin
Vaihtelua arkeenJuu sais sit naapurin pariskunta vahdata klasistansa oikeen urakalla saisivat varmaan sydärin
Tääl mun terassialueelle paistaa aamusin, mut päiväl juur etupihan puolelle..saattas olla aikast nopeest paheksuvia katseita ja häätölappusia laatikosEi tässäkään ole kuin tie vieressä ja kerrostaloja
Takapiha itse asiassa on aika suojaisa
Mutta sinne ei paista koko päivänä aurinko
Sama juttu, koko päivän paistaa etupihalleTääl mun terassialueelle paistaa aamusin, mut päiväl juur etupihan puolelle..saattas olla aikast nopeest paheksuvia katseita ja häätölappusia laatikos
Ne on jättäny meidät kuvaringin ulkopuolelleMitä yksäreitä täällä nyt lähetellää?
En osaa sanoaMitä yksäreitä täällä nyt lähetellää?