?
???
Vieras
Tämä olikin taas melko helppo, mutta pari sanaa jäi uupumaan ja into etsiä loppui, eli vinkkejä kaivataan.
SOFIA:
tai 12
uu 5+9
HELENA:
la 9
ro 6
SOFIA:
tai 12
uu 5+9
HELENA:
la 9
ro 6
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sofia on nyt ok, Helenan puutteet yhä samat.Tämä olikin taas melko helppo, mutta pari sanaa jäi uupumaan ja into etsiä loppui, eli vinkkejä kaivataan.
SOFIA:
tai 12
uu 5+9
HELENA:
la 9
ro 6
Löytyihän ne viimeisetkin.Sofia on nyt ok, Helenan puutteet yhä samat.
mulla jäi uupumaan Sofia ruudusta
kir.. 7+7 --- tästä pitäisi varmaan mennä viiva siihen yläpuolella olevaan kir.nimeen, eli kurkkaapa se
jou... 14
helena ruudusta:
la... 9 --- nää liityy jätteisiin
ro.. 6
SOFIA:
kirjailija jossa í. ja .á.. maan kanssa googlaamalla kyl pitäis löytyä
VICTORIA
pääsanasta 7+5 ja 8+6
ei oo maata, sehän siinä onkin ... mistä sen maan saavictoria on myös erään jutun asema ja 8+6 löytyy wikin listauksesta https://fi.wikipedia.org/wiki/Viktoria
Maan saa keskisanasta vasemmalle lähtevästä henkilöstä.ei oo maata, sehän siinä onkin ... mistä sen maan saa
mulla puuttuu enää kaksi sanaa,
helena-ruutu:
här 10 --- tikkataulun keskikohta, tästä saat varmaan ton seuraavankin
mun 9 4
vinkkiä kiitos![]()
mulla puuttuu enää kaksi sanaa,
helena-ruutu:
här 10
mun 9 4
vinkkiä kiitos![]()
no joo mutta kun ei oo sitäkään " mrrrr. Loputon kierre ja en pääse muutakaan kautta käsiksiMaan saa keskisanasta vasemmalle lähtevästä henkilöstä.
Laita wikin hakuun sofía, eli vaihda se normaali i siihen erikoismerkkiin, joka jo näkyy valmiina. Pitäisi löytyä heti ekalta sivulta.no joo mutta kun ei oo sitäkään " mrrrr. Loputon kierre ja en pääse muutakaan kautta käsiksi
Paljonhan tuosta vielä puuttuu, mutta vaivaamaan on jäänyt
Sofia ja Betty -ruutujen välissä se ty ja pe ja lS yhdistävä 5, että mikä ihme se on kun ei millään löydy --- naispuolinen lapsi
Ja Betty-ruudussa se alk 7 vaivaa myös. --- cocktail toiselta nimeltä
PalatsiJa Liisa.ruudusta puuttuu se M A ja Ra välinen 10, kun siihen ei mene se mikä tuntuisi itsestäänselvältä.
Jospa uskallan kysyä minäkin, kun siellä Sofia-ruudussa
Taik... molemmat 12
Vuos... 9
eivät avaudu.
Minä kiitän!vuos 9 loppuvuoden juhla, tästä pitäisi aueta nuo muutkin
tuohon taik 12 yläoikealle lisävinkiksi levyn/kappaleen nimi, myöskin elokuva on tuonniminen tosin erikseen kirjoitettuna![]()