The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä saisin varmaan kerätä kolme vuotta marjoja ennenko tienaisin tonniviissataa. Hiukka oon hidas tossa puuhassa...
Tuolla näytti ainakin olevan se kerääjä.

Ja löytänyt hyvät paikat :)

Oscarin isä kertoo, että marjastuspaikkoja on löytynyt alueelta, jossa perheellä on ollut mökki. Ja metsässä kiertelemällä nuorukainen on löytänyt lisää hyviä paikkoja.
- Nämä ovat paikkoja, joista kaikki ei tiedä, isä kertoo.
Nopeimmillaan hyvänä päivänä ämpäri täyttyy Oscarin mukaan puolessa tunnissa tai korkeintaan tunnissa.
- Puolitoista tuntia voi mennä, jos on huono päivä.

..kuulkaas ihanaiset immeiset - hemmotellaanko meitä kaikkia nyt jumalaisen mahtavalla loppukesällä :) - hemmotellaan! Nautitaan siis kerrassaan upeasta auringon paisteesta ja väriloisteesta, lämmöstä ja elosta <3...

Mie oon nyt hömppälömppä tunnelmissa:barefoot:...Mummeliisako se teki taannoin aloituksen joss kyseli reagointia siihen, jos naapurin isäntä tulis ohimarssillansa kyselemään kalijan tai paukun perään...mä voisin nyt olla kunnon tunikapaukun tarpeessa..toisaalta mitä sitä suotta turruttamaan pumppuosastoansa, näillä eväillä mennään ja tällä kapasiteetilla...ja joo, kukaan ei tajuu mitään eikä tarviikaan, vähiten mä ite...

Mutta elämä on kauniin kivuliasta. Ja kuitenkin, kipuinensakin niin uskomattoman kallisarvoista :)

Niih. Sitä mäkin ihmettelin. Mut eipä ois kannatta mut ihmetellä kun oivalsin. Esineellistettiin subin rinnat painokoneeksi. Ajattele, että joku kiihottuu tuosta! Siis millaisia "miehiä" tän pallon päällä oikein tallaa?
En taida viittiä kattoa. Kyseessä on kumminkin tissien väärinkäyttö. Tissit on vauvoille ruokaa ja meille miehille silmänruokaa. Käyttö muuhun on vähintään arveluttavaa.

Hah, ulko- ovella on jälleen käyttöaste kohdillansa :D...tässä kun toi on näemmä liikkeessä koko ajan tulee pienesti mieleen, että heiluriovi vois olla paikallaan nyt..talvellahan se olis sitten nöynöy, mutta nyt oikein oivallinen :)

Yks tuli toviksi sisään kamojansa hakemaan, toinen ehti siinä välissä livahtaa omillensa ja kolmas luikahti kans ja sitten jo toi yksikin pääs matkaansa :)...toi elämisen riemu ja siinä niin kiinni oleminen on nyt...ihanaa katottavaa <3

Vahvistuttavat siipiänsä ja keräävät kokemuksia :)

Iltapäiväteetä laitan tulemaan :)

Hah, ulko- ovella on jälleen käyttöaste kohdillansa :D...tässä kun toi on näemmä liikkeessä koko ajan tulee pienesti mieleen, että heiluriovi vois olla paikallaan nyt..talvellahan se olis sitten nöynöy, mutta nyt oikein oivallinen :)

Yks tuli toviksi sisään kamojansa hakemaan, toinen ehti siinä välissä livahtaa omillensa ja kolmas luikahti kans ja sitten jo toi yksikin pääs matkaansa :)...toi elämisen riemu ja siinä niin kiinni oleminen on nyt...ihanaa katottavaa <3

Vahvistuttavat siipiänsä ja keräävät kokemuksia :)

Iltapäiväteetä laitan tulemaan :)
Ovien mestareita on kissat.
Jos niit on taloudessa edes yksi, niin oven avaaminen on mahdotonta ilman, että kissa samalla menee ulos tai tulee sisään. Jos oven sit jättää auki, niin kissa makaa kynnyksellä häntä sisällä ja pää ulkona. Vaik viikon jos säät sallii.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä