V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voisiko ap viimein kertoa mikä on suvis?
Päättäjät sen päättävät. Suomi ottaa oman kantokykynsä mukaan.
Ei tässä mistään haluamisesta ole kyse millekään osapuolelle.
Elämä ei ole niin yksioikoista, aina ei saa mitä haluaa.
Aikuinen ihminen tämän ymmärtää.
En muuten ole "suvis", en suvaitse moniakaan asioita. Sori, vastasin silti.
![]()
Rvakkoja Rovaniemen asemalla.
Näittenkin olis pitänyt jäädä sinne mistä tulivatkin…?
Huomaatko eron ketjun ensimmäiseen kuvaan?
Tässä kuvassa on vanhuksia, naisia ja lapsia! Heitä ei näy yhtäkään tuossa ensimmäisessä kuvassa.
Suvis on sellainen ihminen joka haluaa Suomeen lisää ulkomaalaisia pahoinpitelemään lapsiamme ja uhkaamaan naisia raiskaamisella ja tappamisella.
Pääsääntöisesti Suomessa opiskelevat ulkomaalaiset elättävät kyllä ihan itse itsensä ja kustantavat opintonsa yleensä itse. Ei niille tosta noin vaan tukea siihen myönnetä.Paljonko 20.000 ulkomaisen opiskelijan elättäminen maksaa ja kaikki nämä opiskelupaikat on pois suomalaisilta...
Ongelma on siinä, että päättäjät eivät näytä käsittävän että Suomella ei ole kantokykyä edes nykyisellekkään määrälle. Siitä huolimatta vihervassarit haluaa kasvattaa pakolaisten ja muiden työperättömien maahanmuuttajien määrää, käytännössä siis velaksi.
Montako vasemmistopuoluetta tai vihreää hallituksessa istuukaan?
Rääy edes oikeaan osotteeseen, toope.
Vai eikö ole pokkaa kun tajuat olevasi niin tyhmä kun uskoit perussuomalseen satuiluun..![]()
Pääsääntöisesti Suomessa opiskelevat ulkomaalaiset elättävät kyllä ihan itse itsensä ja kustantavat opintonsa yleensä itse. Ei niille tosta noin vaan tukea siihen myönnetä.
Kannattaako opetella ne hallituspuolueet ensi alkuun, ei näyttäisi niin typerältä.Ongelma on siinä, että päättäjät eivät näytä käsittävän että Suomella ei ole kantokykyä edes nykyisellekkään määrälle. Siitä huolimatta vihervassarit haluaa kasvattaa pakolaisten ja muiden työperättömien maahanmuuttajien määrää, käytännössä siis velaksi.
Huomaatko eron ketjun ensimmäiseen kuvaan?
Tässä kuvassa on vanhuksia, naisia ja lapsia! Heitä ei näy yhtäkään tuossa ensimmäisessä kuvassa.
Valehtele vähemmän.
Kun sinä et näe yhtään naisia ja lapsia jossakin kuvassa, mielestäsi heitä ei ole pakolaisten joukossa, niinkö?
Voisi sanoa että jopa Kaikki pakolaiset ovat miehiä parhaassa iässä. Pari noista ja ehkä jopa lasta silloin tällöin.
Valehtele vähemmän.
Noin 75% pakolaisista on miehiä. Tilastot puhuu."Kaikki"? Mihin perustat väitteesi?
Yritätkö tuolla muka kumota väitteeni että vihervassarit eivät kannata maahanmuuton lisäämistä?
Vaikka sinulle on ehkä luontaista valehdella, se ei sitä välttämättä muille ole..
Sitten kun kantasuomalaisia on alle 50% niin eiköhän portit ala mennä kiinni ihan itselleen.
Noin 75% pakolaisista on miehiä. Tilastot puhuu.
Mamut vaikuttaisivat olevan suomalaisia tyhmempiä. Mitäs mieltä suvikset ovat tutkimuksesta?
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015081820196559_uu.shtml