vierailija
Tänään sain tietää että luokiota aloitteleva tyttäreni (15v) on raskaana. Viikkoja 13. Kertoi vasta näin myöhään kun ei halunnut minun vaikkutavan hänen päätökseensä. Ilmeisesti pillereiden teho oli vatsataudin takia heikentynyt. Olen järkyttynyt. Tyttäreni on kypsä ikäisekseen (aloitti koulun vuotta aikaisemmi), mutta ei minun mielestäni vielä valmis äidiksi.
Olisin halunnut tietää aikasemmi, että eri vaihtoehdoista olisis voitu keskustella. Pakko kai se on vaan yrittää tukea, kunhanan saan ajatukset selvitettyä. Onko täällä ketään saman kokeneita ja miten teillä on mennyt?
Tytön poikaystävä (17v) on lupautunut tukemaan tytärtäni. Täytyy huomenna soittaa pojan äidille ja keskustella. Poika kuulemma kertoo heille tänään.
Olisin halunnut tietää aikasemmi, että eri vaihtoehdoista olisis voitu keskustella. Pakko kai se on vaan yrittää tukea, kunhanan saan ajatukset selvitettyä. Onko täällä ketään saman kokeneita ja miten teillä on mennyt?
Tytön poikaystävä (17v) on lupautunut tukemaan tytärtäni. Täytyy huomenna soittaa pojan äidille ja keskustella. Poika kuulemma kertoo heille tänään.