Journalisti: Otavamedia ja Sanoma oikeustoimiin MV-lehteä vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hs_levikki.jpg

37e641e108552a48773f0b8a150638e3.jpeg
Miks MVläiset ilakoi siitä että hesarin levikki on laskenut (ihan niinkuin jokaikisen muunkin sanomalehden levikki)? luuletteko että vanhat hesarin lukijat siirtyy lukemaan MVtä?

Takerrut nyt melko pieniin seikkoihin.
Etkö muuta kritisoitavaa MV-lehdestä keksi?:D
Tästä justiin huomaa nää Hesarin lukijat; mitättömiä pikku-uutisia täynnä ja isommat kopioidaan muualta.:ROFLMAO:

(hyi mua, saa kivittää)

En muista koska viimeksi olisin lukenut Hesaria, tai mitään sanomalehteä.
Olen käsittänyt että kaikilla lehdillä (siis muillakin kuin Hesarilla) on lehti, jonka voi ostaa. Niillä on myös toimitus ja paljon työllistettyä porukkaa.
Lehdet painetaan paperille ja sen voi ostaa kaupasta tai tilata. En usko että olen kovin väärässä. Vai mitä luulet?

Mistä sen mv-lehden voi ostaa tai tilata?

Oliko muuten sen ikean uhrin pää leikattu irti vai ei? Kun se kuvakin minkä MV julkaisi, niin ei siitä mitään irti olevaa päätä näkyny

Nii-i, senhän sä haluisit tietää. Yksi parhaiten kirjoittavista toimittajista MV-lehdestä pääsi haastattelemaan kuvan ottajaa.

(voi ei, eikö Hesarissa ollu tietoa.:))

Tuollaisenaan MV-lehti ei kasvakaan kovin suureksi. Ja MV-lehti ei ole tuollaisena edes Iljan näköinen, mutta kansalla oli kysyntää nyt tuon tyyppiselle lehdelle.

Luen enkä ole elämänkoululainen. Ihan vaan tavallinen suomalainen, koulutettu, perheenäiti. Joka on huolissaan lastensa tulevaisuudesta. Typerys on se, joka lukee ja uskoo vain valtamediaa. Eikai kukaan enää tänä päivänä ole niin yksinkertainen ja naiivi?

No tuntuuhan noita vielä riittävän varsinkin täällä pk-seudulla, jossa luulis olevan fiksua porukkaa, kun ovat keskimäärin paremmin koulutettujakin. ;)

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1303

oikea lehtien tekeminen vaatii niin paljon työtä, ihmisiä, paperia ja painokoneita, paniikki voi iskeä jos deadline pukkaa päälle ja valmiin tuotteen pitäisi ehtiä kauppaan aamuksi. Mutta se on hyvää paniikkia, se voi olla intohimoa. :)

Sanoma Oyj ei ole tehnyt vuosikymmeniin oikeaa lehteä, vaan pelkkää punavihreää propagandaa.

Vielä 80-luvulla Hesarin mielestä Neuvostoliitto oli ihmisen maanpäällinen Paratiisi...

Nii-i, senhän sä haluisit tietää. Yksi parhaiten kirjoittavista toimittajista MV-lehdestä pääsi haastattelemaan kuvan ottajaa.

(voi ei, eikö Hesarissa ollu tietoa.:))

Tuollaisenaan MV-lehti ei kasvakaan kovin suureksi. Ja MV-lehti ei ole tuollaisena edes Iljan näköinen, mutta kansalla oli kysyntää nyt tuon tyyppiselle lehdelle.
parhaiten kirjoit....TIRSSKK!! :LOL::LOL::LOL: Niin mutta en edelleenkään nähnyt sitä irrallaan olevaa päätä??

oikea lehtien tekeminen vaatii niin paljon työtä, ihmisiä, paperia ja painokoneita, paniikki voi iskeä jos deadline pukkaa päälle ja valmiin tuotteen pitäisi ehtiä kauppaan aamuksi. Mutta se on hyvää paniikkia, se voi olla intohimoa. :)

Et kyllä paremmin olisi tuota voinut laittaa! Hesarilla tosiaan on noita intohimoisia ihmisiä!*reps totally*

Milloin uhkaillaan. Häröilöään anustapeista. Pidetään itseä kuninkaana ja myös kirjoitetaan se facebookissa kaikkien nähtäväksi. Loukataan kunniaa julkisesti niin, että loukattu tekee rikosilmon. Häpäistään jopa Presidentti!!!!etc. etc. etc.

Suurta intohimoa indeed!:ROFLMAO:

Et kyllä paremmin olisi tuota voinut laittaa! Hesarilla tosiaan on noita intohimoisia ihmisiä!*reps totally*

Milloin uhkaillaan. Häröilöään anustapeista. Pidetään itseä kuninkaana ja myös kirjoitetaan se facebookissa kaikkien nähtäväksi. Loukataan kunniaa julkisesti niin, että loukattu tekee rikosilmon. Häpäistään jopa Presidentti!!!!etc. etc. etc.

Suurta intohimoa indeed!:ROFLMAO:
Muraja on yks pieni kärpäsen paska siitä mitä hesari on. Onko sulla linkittää enemmän Mutajan juttuja tänne kuin yksi kirjoitus siitä Oulun joukkoraiskauksesta ja yksi kirjoitus jostain metallipalkista joka lensi mootyoripyöräilijän päähän? Niiden kahden Murajan kirjoituksen perusteella tuomitset koko hesarin?

MVlläkin löytyy enemmän paskaa ja mokia mitä Murajalta.

Muraja on yks pieni kärpäsen paska siitä mitä hesari on. Onko sulla linkittää enemmän Mutajan juttuja tänne kuin yksi kirjoitus siitä Oulun joukkoraiskauksesta ja yksi kirjoitus jostain metallipalkista joka lensi mootyoripyöräilijän päähän? Niiden kahden Murajan kirjoituksen perusteella tuomitset koko hesarin?

MVlläkin löytyy enemmän paskaa ja mokia mitä Murajalta.

Mä olen se mediakriittinen ja luen usein MV-lehteä, mutta en koe kuuluvani MV-lehtiseurueeseen.
Pidän kyllä Iljasta ja hänen
röyhkeydestä (Hesarin kanssa törmäily).:love:
Suomessa ei ole vähään aikaan ollut näin paljon säpinää lehtien välillä.
Kyllä tässä itsekin jo innostuu.:LOL:

Muraja on tosiaan intohimoinen! Ja juttuja Murajasta löytyy MV-lehden sivuilta. En niitä nyt ala linkkaamaan.

En tuomitse Hesaria muuta kuin ylimielisyydestä ja tekopyhyydestä! Röyhkeys sen sijaan olisi tervetullutta tässä pienessä "sodassa".:)

Mä olen se mediakriittinen ja luen usein MV-lehteä, mutta en koe kuuluvani MV-lehtiseurueeseen.
Pidän kyllä Iljasta ja hänen
röyhkeydestä (Hesarin kanssa törmäily).:love:
Suomessa ei ole vähään aikaan ollut näin paljon säpinää lehtien välillä.
Kyllä tässä itsekin jo innostuu.:LOL:

Muraja on tosiaan intohimoinen! Ja juttuja Murajasta löytyy MV-lehden sivuilta. En niitä nyt ala linkkaamaan.

En tuomitse Hesaria muuta kuin ylimielisyydestä ja tekopyhyydestä! Röyhkeys sen sijaan olisi tervetullutta tässä pienessä "sodassa".:)
Niin oliko sulla jotain vastattavaa mun kysymyksiin vai miks lainasit mun viestiä? Sinä se kyllä tykkäät jatkuvasti nuolla MVn persettä. Sun on pakko olla Ilja.

Itse tulee luekeltua silloin tällöin mv:tä ja olisi harmi jos lehti jostain syystä lakkautettaisiin.
Mv:llä ei tunneta sensuuria, raiskaajien ja murhaajien henkilötiedot kerrotaan ja muissakaan uutisissa ei peitellä totuutta tai julmuutta mitä muut lehdet harrastavat.

Itse tulee luekeltua silloin tällöin mv:tä ja olisi harmi jos lehti jostain syystä lakkautettaisiin.
Mv:llä ei tunneta sensuuria, raiskaajien ja murhaajien henkilötiedot kerrotaan ja muissakaan uutisissa ei peitellä totuutta tai julmuutta mitä muut lehdet harrastavat.
miksi ei oulun lapsen joukkuraiskaajien henkilötietoja ole kerrottu? sensuroidaan ja peitellään totuutta koska suomalaiset raiskaajat? ei haluta tuoda julki suomalaisten julmuutta?

miksi MV keksii itse tarinoita Evitskogin vastaanottokeskuksesta? täysin tuulesta temmattuja juttuja kirjoittelevat.

Niin oliko sulla jotain vastattavaa mun kysymyksiin vai miks lainasit mun viestiä? Sinä se kyllä tykkäät jatkuvasti nuolla MVn persettä. Sun on pakko olla Ilja.

Kyllä siinä tais muutama kysymys olla joihin sait vastausen.:)

Oon vakkari tällä palstalla ja ne jotka mut tietää, voivat varmuudella sanoa että olen nainen. Eli suohon meni tuo sinun arvelusi.

Vastasin ketjuun harmaana ja joihinkin viesteihin laitoin pienen vihjeen ( t. L harmaana)

t. L (Lispetti) harmaana

Mukavaa päivää kaikille!:)
Täytyy jatkaa tötä.

Oon vakkari tällä palstalla ja ne jotka mut tietää, voivat varmuudella sanoa että olen nainen. Eli suohon meni tuo sinun arvelusi.

Vastasin ketjuun harmaana ja joihinkin viesteihin laitoin pienen vihjeen ( t. L harmaana)

t. L (Lispetti) harmaana

Täytyy jatkaa tötä.
EI JUMALAUTA LISPETTIT!?!?!?!?????? Sun naiseudesta en kyl olis silti niinkään varma. Mut ei vittu.

t. L (Lispetti) harmaana

Täytyy jatkaa tötä.

Sexy Lispetti<3

miksi ei oulun lapsen joukkuraiskaajien henkilötietoja ole kerrottu? sensuroidaan ja peitellään totuutta koska suomalaiset raiskaajat? ei haluta tuoda julki suomalaisten julmuutta?

miksi MV keksii itse tarinoita Evitskogin vastaanottokeskuksesta? täysin tuulesta temmattuja juttuja kirjoittelevat.
Wanha media kertokoon suomalaisten raiskaajien nimet ja MV kertoo sit mamuraiskaajien nimet.

;)

Okei eli mamujen nimet kerrotaan heti siinä vaiheessa kun ne on pidätetty, mutta suomalaisten vasta aikaisintaan siinä vaiheessa kun tuomiot on annettu, jos silloinkaan? Missä kohti tässä sun mielestä oli se reilu peli? Haluut hyysäröidä suomalaisia raiskaajia?

Hyysärimediat kertokoot tietonsa sitten kun haluavat. Mä saan tarvitsemani tiedon siltä osin MV:sta.

Yhteistyössä