Miksi suomalaiset naiset eivät ole yhtä kauniita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JA miksi suomalaiset miehet on niin köyhiä ettei ne voi tarjota vaimoilleen noita samoja kauneusleikkauksia mitä nuo Etelä-Amerinkan missit ja mallit läpi käy jo ennen täyttä ikää). Pitäis olla jokaisen isän velvollisuus huolehtia etä tytär on korjanut itsensä ennen 20 ikävutotta sellaiseen kuntoon että kehtaa kattella. PISTE

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Yleensähän naisten huonosta tasosta valittaa miehet, joilla ei ole lihaksia, mutta jotka silti onnistuvat nipin napin pysymään BMIn mukaan normipainossa rasvaisesta keskikehostaan huolimatta. Itse mielestään ovat komeita.

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Sit on sellasia alle satakuuskyt senttisiä pygmejä jotka luulevat olevansa naisia vaikka näyttävät ala-asteikäisiltä. Jututkin samaa tasoa.
Jos mua tarkoitat, olen 152 senttinen. Eikä se haittaa koska mulla on hyvät mittasuhteet, en ole lyhyt, vaan pieni. Enkä näytä lapselta, lapsethan ovat usein paljon minua suurempia.

Eikä minua haittaa se, jos joku luulee lapseksi, luulenhan minäkin joitain miehiä naisiksi kun joillain on niin isot tissit ja naismaiset jutut.

• Tykkää
Reactions: Ciervo
Peyote ainakin pesee moiset teinit vielä nais-iälläkin mennen tullen. Mä en tykkää latinoiden persuksista kun näyttävät ihan siltä kuin niissäkin ois silikonia. Persus olla pitää mut liika on liikaa...

Makukysymyshän tämä.

Itselläni sellaiset mieltymykset, etten niin noista latinoista viehäty. Mun silmään ne on aika tylsän näköisiä.
Toki joukossa aina on poikkeuksiakin, eli niitä mielestäni todella kauniita/komeita yksilöitä, mutta noin yleensä tuntuu olevan vähän sellasia tylsähköjä mun makuun.
Ei mitään eksotiikkaa, vaan sellasia vaaleanruskeahkoja länttejä joilla ei oikein mikään erotu mistään, kun samaa ruskeaa eri sävyissä on hiukset, silmät kuin ihokin.
Ja kasvojen muoto sellanen liian symmetrinen, ei oo keijukorvia tai -silmiä, juutalaismaisia neniä tai vahvoja poskipäitä.

Mun makuun monet ystävät ja tuttavat -sekä minä itse- on nuita googletyyppejä ulkoisesti viehättävämpiä. Peyotekin.

Onneksi makuja on monia ja nykyään on helppo liikkua paikasta toiseen, eli ei muuta ap kuin Costa Ricaan vaimometsälle vaan! :)

Yhteistyössä