Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, useimmat ovat.Niin, suomalaiset miehethän on todellisia adoniksia.![]()
Kaukana siitä.Niin, suomalaiset miehethän on todellisia adoniksia.![]()
Jos mua tarkoitat, olen 152 senttinen. Eikä se haittaa koska mulla on hyvät mittasuhteet, en ole lyhyt, vaan pieni. Enkä näytä lapselta, lapsethan ovat usein paljon minua suurempia.Sit on sellasia alle satakuuskyt senttisiä pygmejä jotka luulevat olevansa naisia vaikka näyttävät ala-asteikäisiltä. Jututkin samaa tasoa.
Kuten itsesi esimerkiksi?Mä tiedän montakin yhtä kaunista suomalaista naista. Mut ehkä ap liikkuu erilaisissa piireissä.
Linkin naisiin kun vertaa niin miss suami kisan taso on kuin navettapiioilla...
Kuten moni mun kaveri.Kuten itsesi esimerkiksi?
Linkin naisiin kun vertaa niin miss suami kisan taso on kuin navettapiioilla...
Peyote ainakin pesee moiset teinit vielä nais-iälläkin mennen tullen. Mä en tykkää latinoiden persuksista kun näyttävät ihan siltä kuin niissäkin ois silikonia. Persus olla pitää mut liika on liikaa...
Ei perse ole sama kuin lantio.Sä oot jossain kertonut, et sulla itselläsi on ns. levee lantio, kuten latinoillakin. Joo ymmärrän kantasi, jos oot omaan lantioosi kanssa tyytymätön?
Sä oot jossain kertonut, et sulla itselläsi on ns. levee lantio, kuten latinoillakin. Joo ymmärrän kantasi, jos oot omaan lantioosi kanssa tyytymätön?
Siinä muuten ei oo mitään vikaa jos tykkää itsestään.Mun persus ei näytä silikoniselta.
Mutta jos mä tykkäisin prikulleen itseni näköisistä naisista, niin kai viettäisin päiväni peiliin tuijotellen ja puuhailisin vain itseni kanssa?![]()