Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

I'm back! Anteeksi omanapaisuuteni, mutta päädyin tänään kauppareissullain ostamaan vielä pc-liuskoja..ja katsokaa miltä viiva nyt näyttää! :alien:
http://aijaa.com/ZFhlqj

Tässä vertailuksi edeltävä pc joka tehty siis toissapäivänä.
http://aijaa.com/rvjFyS

Mää oon ihan ymmälläni nyt! Miten se pc:n puikko oli niin haalee eilen? Voi apua! Nyt mää potkin itteeni päähän nolona ku olin valmis heti luovuttamaan..onhan tässä toki edelleen ihmetys ku normikierron mukaan ois menkat myöhässä jo 1,5 viikkoo. Että siihen nähden ei näytä hyvältä. Mutta jos ovis tosiaan ollu myöhässä niin nyt mentäs rv 4+1-3 ehkä..huh huh ku sydän jyskyttää eikä tiiä mitä ajatella!
 
  • Tykkää
Reactions: Allu13
Nyt kun sydämen tykytykset on hieman rauhoittuneet niin pystyn kommentoimaan tedän muittenki kuvia! :D

Theran on täysin mahollista et on ollu laimee näyte..tosin ne mun testit vahvistu viime viikolla muutenki niin hitaasti et ihmettelin. Onnittelut komiasta ovisplussasta! :)

Muulinen ja mimmi molemmilla näkyy viivasta! Vahvistumista niille! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92 ja Theran
Yrittäjä J muistankin sut! Joo plussasin 4 vuoden yrityksen jälkeen joulukuussa 2014. Poika on nyt 1v 1kk. Todella ikävä kuulla ettet ole päässyt vielä odottajiin..:( Hurjasti plussatuulia!! Oletteko tutkimuksia käynnistäneet kun raskaus antaa odottaa itseään? Jos saa kysyä.
 
Ohhoh, täältä taitaakin tulla monta kevätvauvaa! <3 tsemppii kaikille että viivat vahvistuu!!

Omaa napaa: Vuoto loppui tänään, ihanaa! Oon 70% varma että oli kemiallinen raskaus kun se vuoto oli niin runsasta, ja hirveitä hyytymiä.... :( mutta on ihanaa lähtee taas uuteen yrityskiertoon kun tietää että kierto on normaali vaikka kuukausi sitten vasta lopetin pillerit.

Eli kp 4/27 yk 2, nyt odotteleen ovista, voi olla että tulee jo tällä viikolla kun viimekierrossa tuli jo kp7? :eek:
 
Ihanaa jos tulee kunnon plussa aalto!! :) <3

Pikaisesti nyt ON: Mulla on kp22/22-28... Viime kierrossa päästiin kp 22 et menkat sit alako.. Ollaan nyt jo siis voiton puolella!! :) Ovistestin tein ja se oli niin puhdas nega, kun vaan voi olla..

Huomenna ajattelin tekasta ovistestin taas, kattoos miltä se näyttää ja ottaa siittä vaikka itelle ylös sen. Voipi vertailla sit tarvittaessa. Raskaustestiä ajattelin rueta testaileen varmaan ehkä torstaina? Perjantaina? :D Eli kp 25-26... AAPUVA ! :)
 
miss_piggy
Kp 25 ja yk 3. Ei vieläkään ovista mutta kaiketi tulossa ihan tässä just. Voi vee näitä pitkiä kiertoja. Odottelua vaan. Olkaa onnellisia jos on oviskin jo joskus tyyliin kp 10.
 
Niin ja jos jottain kiinnostaa niin kuvassa viime vuonna tekemäni testit ja niiden vahvistumiset. :)

Dpo:t todellakin arvuuttelua, ko en testannu ovista sillon. Mut kp26 tais olla tuo eka plussa ja siitä sit päivien mukkaan vahvistumiset.

http://aijaa.com/VdQiBU
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Yrittäjä J toiveet ainakin korkeella :)

SPHE vielä on aikaset päivät molemmilla!

Miss piggy toivotaan että se ovis pian tulisi!

Ketjua pitkään tullut luettua, mutta en nyt yhtään enää muista millaisia kokemuksia teillä on rfsu:n herkästä (10) puikkotestistä? yleisestihän noi herkät on ihan peestä, mutta olikos joku lähiaikoina testannut tolla?
 
Mimmi mä oon kokeillut sitä rfsu puikkotestiä niin en kyllä mitään viivaa saanut koskaan vaikka sitä tiirailin minkä valon alla. o_O

En mä oikein usko kun mulla oli menkat 17.7.. nyt on kp18.. toki ollaan harrastettu seksiä mut ei mulla ikinä ovis ole ollut kierron alussa. :confused:
 
Muulisella haamua, oon ihan varma että plussaat vielä. Tai ainakin toivon niin.
Theranilla on näkyy jotain? Viivanpaikka vai haamu..? Vai ovis.. Huomenna uutta testiä taas.

Tänään alkoi kunnolla menkat eli kp1/28-30, yk2.

Voisko joku kertoa mikä ovis testi on paras ja mistä voin tilata. Siis sellainen edukas versio. Ja testeissä one steppejä 10 herkkyydellä vai mikä suht halpis olis hyvä ja ei anna turhia viivanpaikkoja. Vai onko sellaisia..
 
Mimmi mä oon kokeillut sitä rfsu puikkotestiä niin en kyllä mitään viivaa saanut koskaan vaikka sitä tiirailin minkä valon alla. o_O

En mä oikein usko kun mulla oli menkat 17.7.. nyt on kp18.. toki ollaan harrastettu seksiä mut ei mulla ikinä ovis ole ollut kierron alussa. :confused:
Kaikki on toki mahdollista. Cb ei mun mielestä reagoi herkästi ovikseen mutta en mee vannomaan
 

Yhteistyössä