The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
*halaan*

Käytte siellä kaupassa ja hommaatte jotain tosi hyvää ruokaa ja herkkua..ja sitten pidätte mättöleffailua ja ikävöitte ja masistelette yhdessä...hetki kerrallansa eteenpäin atm.
Me mennää käymää hoplopissa ja ruokakaupassa samalla, sit pojat menee mummolaan yökylään, alkaa vissii äitin seura tympimään ku kauheella innolla menossa mummolaan :)
 
Näin kanssa joskus vuosia sitten yhdellä santakävelytiellä käärmeen. Ensin luulin sitä kepiksi mutta kun lähemmäksi pääsi, oli käärme. En uskaltanut mennä ohi :ashamed: :D
Pariskunta tuli vastaan ja sanoin heille että siinä on käärme niin he jatkoivat tyynen rauhallisesti matkaa ja käärme luikki pakoon :D
 
Me mennää käymää hoplopissa ja ruokakaupassa samalla, sit pojat menee mummolaan yökylään, alkaa vissii äitin seura tympimään ku kauheella innolla menossa mummolaan :)
Heii, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta - pojat pääsevät purkamaan itseänsä ja ikäväänsäkin pomppimiseen ja liikuntaan ja sä pääset hiukan helpommalla siinä samalla - kunhan muistat ettet oikeesti sinne mukaan säntäile, vaikka mieles tekiskin, koetahan malttaa vielä vähän aikaan :) - ja mummolayökyläilyt nyt aina tuottavat tommosta säpinää....illalla ikävöivät viimeistään suakin, se on varmajuttu se!
 
Näin kanssa joskus vuosia sitten yhdellä santakävelytiellä käärmeen. Ensin luulin sitä kepiksi mutta kun lähemmäksi pääsi, oli käärme. En uskaltanut mennä ohi :ashamed: :D
Pariskunta tuli vastaan ja sanoin heille että siinä on käärme niin he jatkoivat tyynen rauhallisesti matkaa ja käärme luikki pakoon :D
..toi oli kyllä niin inha kohtaaminen, vaikka ekaa kertaa mun päähän juolahti, että katopa nainen tarkemmin kinttuihis, täällä vois tänään vaikka vilahtaa...ja sitten tosiaan näkyikin toi ryökäle! Yök, aina toi elukka saa vaan semmoset puistatukset aikaiseksi, ihan sama onko elossa vai raatona...

Naapurin isäntä oli sitten eilettäin mennyt ja tappanut tommosen kyynlotjakkeen tosta meijän lähimetästä, missä ipanatkin jolkottelevat miten sattuvat ja missä jalkineissa...ja tirpana on tossa mustikassakin käynyt...yyyyhhhh, keskimmäisen kans käytiin sitä raatoa ihastelemassa ja voi räkä...motivoi tässä sitten itteäs sinne mustikkamettään vaan... No ehkä tänään mä en mettään kyllä liiku.
 
..niiin ja :)....oikein ihanaa elokuuta kaikille :)

Vielä viipyillään kesässä ja kullan keltaisen auringon alla, nuuskitaan tuulta ja nautitaan vesisateesta ja ihastellaan, jos mahdollista, upeita viljapeltoja ja kukkaloistoakin, tunnelmoidaan samettisissa hämyilloissa kynttilöiden valossa...eletään suurella sykkeellä ja riemulla <3


 
  • Tykkää
Reactions: famipala
..toi oli kyllä niin inha kohtaaminen, vaikka ekaa kertaa mun päähän juolahti, että katopa nainen tarkemmin kinttuihis, täällä vois tänään vaikka vilahtaa...ja sitten tosiaan näkyikin toi ryökäle! Yök, aina toi elukka saa vaan semmoset puistatukset aikaiseksi, ihan sama onko elossa vai raatona...

Naapurin isäntä oli sitten eilettäin mennyt ja tappanut tommosen kyynlotjakkeen tosta meijän lähimetästä, missä ipanatkin jolkottelevat miten sattuvat ja missä jalkineissa...ja tirpana on tossa mustikassakin käynyt...yyyyhhhh, keskimmäisen kans käytiin sitä raatoa ihastelemassa ja voi räkä...motivoi tässä sitten itteäs sinne mustikkamettään vaan... No ehkä tänään mä en mettään kyllä liiku.
Onneksi käärmeet taitavat luikkia pois jos kovasti tömistellään ja rymistellään ja melutaan :D

Näin ainakin itse ajattelen :whistle::D
 
Onneksi käärmeet taitavat luikkia pois jos kovasti tömistellään ja rymistellään ja melutaan :D

Näin ainakin itse ajattelen :whistle::D
...jotenkin tohon olin minäkin tuudittautunut kun juoksin menemään ja siksipä luulinkin sitä kepiksi:oops: ennen kuin sitten aivan liki se keppi mokoma meni nostamaan päätään:barefoot:...


...ja miten toi jälkilauselma kaikkinensa meni nyt kuulostamaan aivan:whistle::D
 
Jihuuu, yhdistetyllä aamupala/lounas ja vissiin tähän samaan sysyyn taitaa mennä välipalakin :D...namipuuroa ja mustikoita :), kyllä masu tykkää :)

..tosin johan mulle ollaan tässä ulisemassa, että aina mä oon myöhässä ja aina mua saa odottaa ja miks mä vasta nyt syön jajajaja :D..eli talossa ihan perinteistä lauantaihötkyilyä :D

Tuota yhtä pitäs lähtee vissiin kohta kuskailemaan ellei ulkoista itteänsä, kun näyttää jo olevan niin hötkyilevä - on menossa yökylään eli multa vain väki vähenee...katotaan kuinka paljon mulla täällä on sitten loppujen lopuksi päivän aikana :)...
 
Vitsi kuin kiva ilta ja aamupäivä oli ruotsalaisen kanssa. Siis oikeesti todella mukavaa. Sain ruotsalaisen suklaakonvehtirasian tuliaisiks, käytiin Plevnassa syömässä ja käveltiin ympäri Tamperetta. Juteltiin tosi paljon kaikkea, ja ilmeisesti mää osaan vääntää lontoota ihan kohtalaisesti kun ei tullu kielimuuria ollenkaan Ei valittamista. Keinohedelmöitykselle ei löydetty yhteistä sanaa, mut ymmärsin kuitenkin mistä puhuttiin. Hyvä minä!

Sain myös tyhjentää siiderit ja skumpat hotellin minibaarista :D
 
Heii, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta - pojat pääsevät purkamaan itseänsä ja ikäväänsäkin pomppimiseen ja liikuntaan ja sä pääset hiukan helpommalla siinä samalla - kunhan muistat ettet oikeesti sinne mukaan säntäile, vaikka mieles tekiskin, koetahan malttaa vielä vähän aikaan :) - ja mummolayökyläilyt nyt aina tuottavat tommosta säpinää....illalla ikävöivät viimeistään suakin, se on varmajuttu se!
Ei näistä mun kamuista ollu hoplopii lähtijöiks ko väsy taitaa painaa heitäkin, mut vaihdettiin sit lennossa suunnitelmaa ja mennäänki kattoo kätyrit leffaan. Ja tultiin syömään :) mut kaikki on tyytyväisiä tähän ratkaisuu, eikä munkaan tarvi nyt pelätä et tekis mieli mennä riekkumaan mukaan :D

Kysyin pojilta nii äitin seura kuulemma alkaa kyllästyttää :D
 
Miun taas pitäs tehä yhtä sun toista eikä mihkään tästä pääse. Ei nouse tuo pyrstöosasto ei millään...
..no meillä oli sitten sunkin puolesta tässä just äsken tota pyrstöosaston ketkuttelua ja päätöntä menoa, voi veljet taas...tää menee niin sujuvasti taas sähläilyksi :D

Hirveetä puhelinhärdelliä meinaa, kun pitikin ruveta säätämään montullemenemisiä ja olemisia ja sinne siirtymisiä ja kuka vie ketä ja millä ja ennen kaikkea millä tyylillä....:D

Vermeet.."..äitiiii...missä on mun...??!!"..."..no entäs mun sitten??!"...ja "..kyllä mäkin saan tulla teijän mukaan jos mä niin haluun ja sanon!!"...että kuka sanoi ja mitä :D

Kohta tulee noutaja, pihamaalla on volyymit kohdillansa ja - kuulema- mäkin saan näyttää naamaani montulla mutta .."..sä saat sitten luvan tulla sinne vaikka fillarillas, ei sulla siihen matkaan mene kauaa...kato, kun siellä montulla et sitten kyllä hötkyile ja pompi ollenkaan!"...miten tosta nyt sai semmosen kuvan että mä oon tosi hankala, aina välistä..joskus..harvakseltaan...:barefoot::D
 
Ei näistä mun kamuista ollu hoplopii lähtijöiks ko väsy taitaa painaa heitäkin, mut vaihdettiin sit lennossa suunnitelmaa ja mennäänki kattoo kätyrit leffaan. Ja tultiin syömään :) mut kaikki on tyytyväisiä tähän ratkaisuu, eikä munkaan tarvi nyt pelätä et tekis mieli mennä riekkumaan mukaan :D

Kysyin pojilta nii äitin seura kuulemma alkaa kyllästyttää :D
Viettäkää ihanaa leffailua koko kööri :)

..ja ainahan nuo ruukaa vissiin kysyttäessä nuin vastata,että kyllästyttää kyllästyttää :D...mutta se ei pidä paikkaansa ollenkaan :)
 
Viettäkää ihanaa leffailua koko kööri :)

..ja ainahan nuo ruukaa vissiin kysyttäessä nuin vastata,että kyllästyttää kyllästyttää :D...mutta se ei pidä paikkaansa ollenkaan :)
Niinhän se taitaa olla :D tosin en kyllä ihmettele jos äidin seura alkaa oikeesti tökkiä, on meillä tässä ollu kaikilla vähän opettelua olla yhdessä 24/7 ja jo kolmatta vkl putkeen, kun ei oo ihan meidän Normiarkea, mut kivaa on kyllä ollu :love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä