The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitä sitä pussamaan,harmia ja sydänsuruu siitä vaan seurais.
tinkuliini, sun kanssas :)...jos vaikka harmia ja sydänmurheita seuraiskin, niin sitä ennen on seurannut sitä ihanaa hattarallisen pehmoista ja perhosrikasta olotilaa mikä on suunnattomaksi hyväksi sille pikkuiselle sydämelle ja elämisen riemulle :)...ja jos sitten hapatuksellista pukkaa, niin - senkin se sydän kyllä kestää, koskapa tietää että jossain voi luurastella se toooosi kiva prinssisammakko, jota on vielä kivempi pussata ja rakastaa :)...
 
..uiii, meijän puutarhassa koikkelehtii semmoinen oikein oivallinen ihana pikkunen lutuinen sammakkoinen :) <3..se on niin nökköskökkönen, mun silmäterä :)...toivottavasti vaan viihtyy tuossa puutarhassamme, saapi siellä olla ja kasvaa kaikessa rauhassa mun puolesta :)
meillä kans sammakoita pyörii, ne kyl haukku syö. siilit saavat pörrätä rauhassa, kerrasta oppi :LOL::LOL:
 
meillä kans sammakoita pyörii, ne kyl haukku syö. siilit saavat pörrätä rauhassa, kerrasta oppi :LOL::LOL:
Haukullasi ei ole ketun viisautta. Kettu pissii siilin päälle jolloin se käpristyy kerälle ja kettu saa kuononsa vatsan puolelta sisään.

Mut mikäs ihmehaukku sulla oikein on? Eiks kaikki haukut toimi siten, et mitä ei voi syödä tai naida, niin sen päälle pitää pissata.
 
Haukullasi ei ole ketun viisautta. Kettu pissii siilin päälle jolloin se käpristyy kerälle ja kettu saa kuononsa vatsan puolelta sisään.

Mut mikäs ihmehaukku sulla oikein on? Eiks kaikki haukut toimi siten, et mitä ei voi syödä tai naida, niin sen päälle pitää pissata.
narttukoira ei pissi kaikkialle. siilille kyl palloa vie välillä. peurat ja ketut kyl kyytiä saavat. muutama piikki nokassa opettaa kunnioitusta.
 
Nyt vois kahvit keittää, mutta huilitauko ensin. Tulin töistä, imuroin, laitoin pesukoneen päälle, ripustin pyykkiä, lapselle iltapalaa + pesut, lisää pyykkiä koneeseen. Mies lähti yövuoroon ja purin kiukun kotitöihin. Pesukone on vielä päällä eli kohta pääsee ripustamaan taas.
 
Puol tuntia junamatkaa jäljellä ja sit vielä 1,5h autoilua ja koti. Näin viikon poissaolon jälkee täytyy kyllä myöntää ettei ees kiinnostais men sin takasi.

Mitenkä mulla on sellanen olo, että 5 aikaa aamulla heränneet ja koko päivän kävelleet pojat nukahtaa ennen kuin ollaan kaks kilometriä päästy kotimatkaa :D
 
Nyt vois kahvit keittää, mutta huilitauko ensin. Tulin töistä, imuroin, laitoin pesukoneen päälle, ripustin pyykkiä, lapselle iltapalaa + pesut, lisää pyykkiä koneeseen. Mies lähti yövuoroon ja purin kiukun kotitöihin. Pesukone on vielä päällä eli kohta pääsee ripustamaan taas.
...oiiii...ikävä se siellä kiukun takana vaan kaihertelee...huomenna taitaa helpottaa olotilaa isosti :)...vain yksi yö enää?..ja sitten on taas kaikki paljon paremmin :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Puol tuntia junamatkaa jäljellä ja sit vielä 1,5h autoilua ja koti. Näin viikon poissaolon jälkee täytyy kyllä myöntää ettei ees kiinnostais men sin takasi.

Mitenkä mulla on sellanen olo, että 5 aikaa aamulla heränneet ja koko päivän kävelleet pojat nukahtaa ennen kuin ollaan kaks kilometriä päästy kotimatkaa :D
Teillä on ollut mukava päivä :)? Mites oot ite siellä jaksellut?

Ja mulla on semmonen olo, että ens yönä atm:lässä kaikki asukkaat nukkuvat tosi hyvin ja makoisasti :)
 
Teillä on ollut mukava päivä :)? Mites oot ite siellä jaksellut?

Ja mulla on semmonen olo, että ens yönä atm:lässä kaikki asukkaat nukkuvat tosi hyvin ja makoisasti :)
Oli joo tosi kivaa :) matkustettii sporalla, metrolla, bussilla ja tosiaan junalla, eli kaikki tuli käytyy läpi. Käytiin Korkeasaaressa, sea lifessä ja parissa laitteessa lintsin puolella.

Itseasiassa toi rauhallinen kävely teki tosi hyvää, eikä selkä kipuilullu juuri ollenkaa koko päivänä. Nyt ku istunut vähän pidempiä pätkiä nii alkaa kivistelee, mut onneks tääl pystyy jaloittelee kuitenkin :)

Joo mä luulen et ens yönä kyl nukutaan tosi hyvi :)
 
Oli joo tosi kivaa :) matkustettii sporalla, metrolla, bussilla ja tosiaan junalla, eli kaikki tuli käytyy läpi. Käytiin Korkeasaaressa, sea lifessä ja parissa laitteessa lintsin puolella.

Itseasiassa toi rauhallinen kävely teki tosi hyvää, eikä selkä kipuilullu juuri ollenkaa koko päivänä. Nyt ku istunut vähän pidempiä pätkiä nii alkaa kivistelee, mut onneks tääl pystyy jaloittelee kuitenkin :)

Joo mä luulen et ens yönä kyl nukutaan tosi hyvi :)
Oi että - kuulostaakin oikeesti siltä että teillä on ollut kympin päivä :)! Paljon kivoja kokemuksia ja nähtävää ja elämyksiä :).

Hyvä, että selkäs on jaksanut olla päivän menoissa mukana. Huomenna sitten otatte iisisti ja muistelette tämän päivän juttuja ja palaudutte koko kolmikko :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä