The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oikesti,se ihminen jolle lainasin rahaa sillon 4vko sit ei oo vieläkään maksanut, ei ees oo ilmottanu mitään et milloin maksais...joko mä lähen ovelle kolkuttelee että saisinko rahani?? nimenomaan sanoin sille monee otteeseen et se on sitten laina. Ite sille niitä tyrkytin mutta siltikin,puhe oli lainasta ja kyllä nyt mun mielestä pitäs ite tajuta että maksaa takasin ettei mun tarvis ruveta kyselee...on se niin noloakin...luulis olevan kummallekin noloa.
 
Voi luoja! Ei sais mennä ravinteliin syömään. Sit on niiiiiiiiin ähky. Näytän siltä kuin olisin neljännellä kuulla raskaana. Örgh. :sick:
JA ihanmaanperusteellisen paljon taas on tota...lapsilis...ei hemmetti :D!!! Mä en osaa tota sanaa kirjottaa...krutinlisää menossa :)

Syö ja nauti hyvällä omallatunnolla, nainen :). Sä kuitenkin kulutat päivän aikana niin paljon, että muutoin olisit pelkkää kaunista kangastusta vain...nyt olet yhtä kaunista naista terveen ruumin ja sielun kera :) <3

Ja - valmiiseen pöytään, huom!, se on jo sinälläänsä jo sellaista luxusta että siitä nautitaan isosti :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä