The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä ne mun mielestä lähettää automaattisesti kirjeen ajasta kotiin. Ainakin meillä meni muistaakseni niin mutta kannattaa varmistaa.
Eksä kyllä tiesikin tuosta. Itse saattaisin ehkä infota että olen soittanut. Mutta toisaalta, melko pian se kirjekin ämpärille menee kun aika on annettu/saatu.
 
Mulla ja hessulla kuluu nää vikat päivät yhteisymmärryksessä. Säännöllisesti käyn sanomassa että ei oo taas hirveesti työnteko maittanut ja yhtä säännöllisesti hän toteaa "haistvittu"
 
Mulla ja hessulla kuluu nää vikat päivät yhteisymmärryksessä. Säännöllisesti käyn sanomassa että ei oo taas hirveesti työnteko maittanut ja yhtä säännöllisesti hän toteaa "haistvittu"
Kahden päivän takia ei kande siirtoja miettiä, mut voisit omalle pomollesi sanoa, että seuraavalla lomalla heittää hessun jonkun muun osaston riemuksi.
 
Just noin, anna viranomaisten tehdä nyt oma työnsä - sä oot tehnyt niin paljon jo ja ennen kaikkea ymmärtänyt ja itteesi venyttänyt! Ei monikaan ois kattonut tuota hommaa näinkään pitkälle, ja nythän on todellakin hyvä sauma saada kaikista mahdollisista asioista mustaa valkoisella.

Ja joo, ei toi homma yhteishuoltajuudessa nyt vain voi eikä saa olla yhden vanhemman harteilla. Kyllä siihen kaksi tarvitaan, jotka ymmärtävät että lapsen edusta on kyse - eikä suinkaan omasta. Sä oot tullut jo liiaksikin ja aivan liian monta kertaa ämpäriä vastaan... Ihan maltilla vaan ja hyvässä tahdossa muistuttelet, mutta jos mies äityy siinä sitten jotain painokelvotonta sanomaan tai uhkailemaan tai muuta sönköttämään, niin ei sun tartte sitä jäädä siihen kuuntelemaan. Suojele hiukan itteeskin siellä, ei sun kaikkea tarvitse harteillas kantaa *halaa ruttaa*
Mäkin oon kuvitellu että yhteisvanhemmuudessa molemmilla on vastuuta. Ei se vaan mee niin, että sillä on oikeudet eikä muka velvollisuuksia. Mutta eiköhän toi lastenvalvojakäynti sitten vähän helpota tilannetta, ja jos herra heittäytyy hankalaks niin mulla on plan b jolla voin kertoa, että mulle ei vittuilla, varsinkaan lasta koskevissa asioissa. Yksikään alkoholisti tai strippari ei mun silmille hypi.

Ja kiitos huolenpidosta, mä pärjään kyllä :) Oon iso tyttö ja poikasen parhaan puolesta oon valmis vaikka sotimaan.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mulla on hartiat niin jumissa ettei toista. Sain eilen hieronnan, mutta nyt sattuu vaan entistä enemmän ja sain selänkin jumiin kaiken hyvän lisäks. Polttelee koko niska-hartiaseutu ja yläselkä ihan ko ois polttanu ihon lisäks lihakset auringossa. Saatana. Saako ice poweria ihan normikaupasta vai tartteeko lähteä apteekkiin asti?
 
Mäkin oon kuvitellu että yhteisvanhemmuudessa molemmilla on vastuuta. Ei se vaan mee niin, että sillä on oikeudet eikä muka velvollisuuksia. Mutta eiköhän toi lastenvalvojakäynti sitten vähän helpota tilannetta, ja jos herra heittäytyy hankalaks niin mulla on plan b jolla voin kertoa, että mulle ei vittuilla, varsinkaan lasta koskevissa asioissa. Yksikään alkoholisti tai strippari ei mun silmille hypi.

Ja kiitos huolenpidosta, mä pärjään kyllä :) Oon iso tyttö ja poikasen parhaan puolesta oon valmis vaikka sotimaan.
Jospa se runkku nyt ymmärtää kun oikein virkamies kertoo
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä