The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Maltillisesti kuitenkin eli ei hötkyilyä vaan otat rauhassa sen ajan siihen toipumiseen ja kuntoon tulemiseen mitä se vaatiikin. Onko sulle tullu sieltä fysiatrilta mitään, jotta milloin pääsisit tekeen sinne naamaliikkeitä? Ja kyllä sut kuntoon saadaan :), muuta vaihtoehtoa ei ajatellakaan.
No huomenna saan tietää et suostuuko työnantaja maksamaa fysiatrin. Vahvasti epäilen ettei ja mulla ei kyllä yksityisellä oo varaa käydä kovin montaa kertaa :/
 
Mä olen kaksi iltaa juossut autokaupoissa. Ukkokullalla on autokuume ja muuten saa ostaa mitä lompakko kestää, mutta jonkun täytyy olla mukana pitämässä jalat edes vähän
maassa

Oishan 220-heppanen urheilumalli varmaan kiva mutta ei sillä soittokamoja roudata.
 
Mä olen kaksi iltaa juossut autokaupoissa. Ukkokullalla on autokuume ja muuten saa ostaa mitä lompakko kestää, mutta jonkun täytyy olla mukana pitämässä jalat edes vähän
maassa

Oishan 220-heppanen urheilumalli varmaan kiva mutta ei sillä soittokamoja roudata.
Voi, osanottoni sulle vaan *halaan*..toi on niin vihonviimeistä rastia kyllä...

Tosin, paraskin sanomaan...mä olen mm. onnistunut menemään kaupungille aivan muissa asioissa ja hankinnoissa mutta tulinkin sitten kämpilleni uuden auton kanssa:oops::D
 
http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2015072420081984_fd.shtml

Mistä syystä olet sinkku? Testaa tästä!
Perjantai 24.7.2015 klo 16.29

Jos parisuhdestatuksesi mietityttää, tee äärimmäisen luotettava testimme ja saa selville, mikä oikein mättää.


Olet sinkku, koska et oikein tiedä mitä haluat ja haet sitä vähän sieltä mistä sattuu. Olet ihmisrakas tyyppi, ja saatat huomata olevasi kolmansilla säälitreffeillä öykkärin kanssa ihan vaan sen takia, ettet raaski pahoittaa hänen mieltään. Näin muutat tilanteen: Määrittele itsellesi, mitä haluat ja hae tyyppejä sen mukaan. Anna kuitenkin elämälle mahdollisuus yllättää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä