The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Maanantaina se arki koittaa. Niskat roikkuu tossa mukana, huomenna taas helpompi päivä kuin tänään.
No, sinne on vielä matkaa, niin kuin sanoin. Nyt nää parit päivät tässä rennosti oleillen ja yhdessäolosta nauttien :). Ja hyvä kun on niskoillas suuntana kohti parempaa, nyt vain nöyränä siellä ja maltilla ettei tartte niskojaan niksautella siellä sitten ollenkaan :)...

Muuten - nää illathan on mokomat jo aika pimeitä, tässähän saa laittaa tunnelmavalaistusta päällensä eli sytytellä kynttilöitä :)!
 
No, sinne on vielä matkaa, niin kuin sanoin. Nyt nää parit päivät tässä rennosti oleillen ja yhdessäolosta nauttien :). Ja hyvä kun on niskoillas suuntana kohti parempaa, nyt vain nöyränä siellä ja maltilla ettei tartte niskojaan niksautella siellä sitten ollenkaan :)...

Muuten - nää illathan on mokomat jo aika pimeitä, tässähän saa laittaa tunnelmavalaistusta päällensä eli sytytellä kynttilöitä :)!
Malttia - ei oikein kuulu mun sanavarastoon :) Ulkona ihana hämäränhyssy ja viileä ja raikas ilma.
 
Laitetaas vähän kaunista iltaan :)...tää biisi vaan on niin ihana <3



...aaa...@famipala - sä taisit jo lähteä viettämään ihanaa viikonloppuasi :)...voih, pidä hauskaa ja anna palaa vaan heittäytyen, nainen, päästä ne perhoset lepattamaan ja sydän sykkimään ja elämä tuntumaan hiuskehkurastasi aina varpaisiin asti :)<3...
eli ruutiskielellä haarukka auki ja sassiin
 
Mää sit vissiin töpeksin ton viikonloppukaverin itte:unsure:...yksi miespuolinen tuttu sano että annoin sille liian aikasin että seuraavan kohdalla et sitten anna ennekun miehen tarkotusperät on selvillä.Että jos on pillun perään niin ei kauaa katsele mut jos on tosissaan niin sitten katselee. No joo,kai sekin ihan järkeenkäypää on...oma moka siis.
 
Joo, mulle soi ihan justiinsa tuutilullaat eli mä hippelehdin astelemaan unilaivaani kattomaan unikuvia, toivottavasti paljon parempia ois tarjollansa mitä viime yönä...

..tosin hiukan on tässä harmitusta liikenteessä, mä oon jotenkin onnistunut sössimään ja säätämään himpun verran sekaisin ton mun mp3- soittimen - mä oon kyllä ihan käpälä näissä:barefoot: - mutta katellaan sitä sitten viisaampana huomenna...tai sitten mä laitan sen kahta kamalampaan kuntoon :D, kaikki kun on mahdollista(y)

..ja tinkuliini - älä viitti ihan kamalasti ruoskia siellä ittees*halaan*, teitä oli siinä kuitenkin kaksi...ja sä menit ja heittäydyit ja olit mukana juuri niillä sen hetkisillä tunteilla ja tietämyksillä ja kokemuksillasi :)..turha jossitella, se tapahtui koska sen oli niin tarkoituskin :)..kohti uutta päivää vaan pää pystyssä ja sydän sykkien :)

Mutta - pumpulin pehmoisia unikuvia sulle sitten aikanaan kun unille menet :) *pus*
 
Huomenta. Olipa rikkonainen yö. Eikä sirdalud laittanukaa mun päätä sekasin, vaikka olin ihan varma että kihahtaa hattuun. Kun jo panacod sen tekee.

Nyt ku heräsin nii kipu on ihan jäätävä tossa ristiselässä, mahtoikoha se lääke mahdollisesti saada aikaan jotain jumien osittaista rentoutumista ja aukeemista ja siks sattuu, vai mikä lie mahtaa olla. Kohta puoliin saa lähteä J:n psykologin kanssa keskustelemaan. Mennään tänään vielä kahdestaan isän kanssa ja sit tää psyko menee käymään pojan hoitopaikassa poikaa tapaamassa.. Joku asia edes etenee :)
 
IhQ
Huomenta!
Tänään kun menee tuntia aiemmin töihin, niin pääsee tuntia aiemmin poiskin :D Siis joo..aamuhajatelmia..
Josko ottais kahvia :coffee: (tää hymppä näyttää ensivilkaisulta edelleenkin suu auki olevalta valkopartaiselta papalta)
 
Huomenta!
Tänään kun menee tuntia aiemmin töihin, niin pääsee tuntia aiemmin poiskin :D Siis joo..aamuhajatelmia..
Josko ottais kahvia :coffee: (tää hymppä näyttää ensivilkaisulta edelleenkin suu auki olevalta valkopartaiselta papalta)
Jollet ois kertonut nii oisin edelleen luullut et se on joku suu auki oleva vanha pappa. En oo koskaa kattonu sitä tarkemmin :D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Nonni,sepä on kipeenä se pomokin tänään. Pitää/saa ihan keskenään pyörittää toimistoa kun toinen harjottelijakin on pois. Toivon hiljaista päivää,sillon ei tulis ongelmiakaan .

Toisaalta,vartin istunu täs ja tylsistyttää. Ikin ei oo hyvä o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä