The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niinpä, eihän ihmisistä aina voi tietää. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin :)

Olishan tuossakin voinut tosiaan tapahtua mitä vaan. Ja yleensäkin nettitreffeillä.
No juu. Mut mä kyl luotan aika pitkälti omaan ihmistuntemukseeni. Taidettiin me melkein puol vuotta kirjoitella päivittäin kaiken maailman asioista ennenkuin sit nähtiin. Eikä missään vaiheessa ollu juttua mistään muusta kuin just vaan tuosta kaveruudesta.
Ehkä myös se, että sillä on sellainen harvinainen auto, jolla oltiin menossa teli sen et uskalsi lähteä, ois jääny kiinni ainaki heti :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No juu. Mut mä kyl luotan aika pitkälti omaan ihmistuntemukseeni. Taidettiin me melkein puol vuotta kirjoitella päivittäin kaiken maailman asioista ennenkuin sit nähtiin. Eikä missään vaiheessa ollu juttua mistään muusta kuin just vaan tuosta kaveruudesta.
Ehkä myös se, että sillä on sellainen harvinainen auto, jolla oltiin menossa teli sen et uskalsi lähteä, ois jääny kiinni ainaki heti :D
Joo, onhan tuossa tietysti nuokin jutut :)
 
Mä oon kyllä joskus ollu aika hullu. Tapasin netissä yhellä keskustelupalstalla yhden miehen, ei siis ollu mikää treffipalsta vaan tällanen perus diibadaapa-palsta. Vaihdeltiin yv:jä ja sit joskus tuli puhe et jos nähtäisiin. No sit sovittiin et se tulee hakeen mut kotoa ja mennää ajelee. Sieltä mä tien vierestä hyppäsin tuntemattoman keski-ikäisen auton kyytiin mitään ajattelematta. Jälkikäteen mietittynä siinähän ois voinu käydä vaikka mitenkä huonosti, mutta siinä kävi niin, että sain ihan mahtavan ihanan ja hyvän ystävän hänestä :D
Hmmmm... Harva huijari tai muu vastaava viittii jättää ittestään liikaa jälkiä esim rekisteröitymällä saati osallistumalla keskusteluihin.
Meikäläisen harrastepalstallakin käydään paljon kauppaa osto/myynti- palstalla. On erittäin harvinaista, että joku pitkään kirjoitellut vanha nimimerkki olis ku$ettaja.
 
Täytyy mennä käymään kaupassa.
Heippa *vilkuttaa*
Moikat *vilkuttaa takasin*...mä yritän tänään vältellä kaupassa käyntiä, koskapa eilen sain siellä pomppia hattarapääni kanssa..ja kun en näemmä osaa edes itetekemääni kauppalappuakaan lukea :D

Muuten - mä löysin aivan taivaallista chilikastiketta, jota vois laittaa vaikka aamulla puuronkin joukkoon :D :p...ipanat hiukan katto mua pitkään kun päivällisen aikana vaan olin kuulemma toooodella typerän näköisenä vain hymyillyt syödessäni :D..pitihän mun sitä kastiketta heti testata ja olla makumaailman nirvanassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tinkulassa on käyty tänä aamuna vähän kireetä keskustelua viikonloppukaverin kanssa...johan mä sen viimeksi aistin että kaikki ei oo niinkuin aiemmilla kerroilla ja nyt se sai rykästyä sen ulos kun pakotin että ei se oikeen olekaan nyt kiinnostunut (enää...muka)...just joo,pöksyihin piti vaan päästä ja kun pääs niin se sitten siitä...kaikkea liibalaaba syytä vaan kerto. Voi vittu nyt sitten vaan:mad::cry:
 
Tinkulassa on käyty tänä aamuna vähän kireetä keskustelua viikonloppukaverin kanssa...johan mä sen viimeksi aistin että kaikki ei oo niinkuin aiemmilla kerroilla ja nyt se sai rykästyä sen ulos kun pakotin että ei se oikeen olekaan nyt kiinnostunut (enää...muka)...just joo,pöksyihin piti vaan päästä ja kun pääs niin se sitten siitä...kaikkea liibalaaba syytä vaan kerto. Voi vittu nyt sitten vaan:mad::cry:
*halaa*
 
Kiirusta pukkaa. Röntgenii mars. Häntäluu ja lanneranka kuvataan, ettei mun vaa ois kuitenkin kevääl murtunu toi häntäluu sen lautalennon jäljiltä. Ja et nähdään mis asennos nikamat on. Ei oo kuulemma normaalia et perusterveelle ja urhelulliselle nuorelle ilmestyy tyhjästä selkäkipuja (no aijaa). Viikko lisää saikkua, keskiviikkona uus lääkäriaika, ja nyt laitto maksusitoumuksen kyselyn työpaikal fysiatrista. Nii ja nyt määrättiin kunnon lihasrentouttavat ku ei kukaa oo aiemmin määrännyt.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
...mutta, tinkuliini, toisaalta ihan hyväkin - siis todella hyvä :)!! - että sait juteltua ja hän sai sitten sanotuksi, että mikä tilanne on, pointsit sulle ja isosti :). Nyt ei tarvii sunkaan sitten miettiä sen enempää eikä ihmetellä...pilkot tuon asian palasiksi, itket jos itkettää ja - niin, jatkat eteenpäin *halaan*.

Mutta. Sitä et rupee nyt ollenkaan tekemään siellä, että surkuttelet itteäs tai lähdet miettimään syntiä syviä tai horisemaan, että et kelpaa niin kellekään. Toi virrenalku loppuu, koska - sä rupeet arvostaan ittees isosti ja rakastaan kans, sekä vaihtamaan ajatustapaas siihen, että nyt kävi näin mutta se ei pysäytä mua vaan uusia ja hienompia kokemuksia on edessäpäin :).

Ja joo, tiiän tiiän, kuulostaa taas varmaan yhdeltä liipalaapaalta ja turhakelauseilta ja hölönpölösanoilta mutta siitäkin huolimatta - mitä muita vaihtoehtoja sulla on kuin mennä eteenpäin :)?

Eikä mitään "kohti uusia pettymyksiä"...vaan kohti uusia kokemuksia ja seikkailuita :)!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kiirusta pukkaa. Röntgenii mars. Häntäluu ja lanneranka kuvataan, ettei mun vaa ois kuitenkin kevääl murtunu toi häntäluu sen lautalennon jäljiltä. Ja et nähdään mis asennos nikamat on. Ei oo kuulemma normaalia et perusterveelle ja urhelulliselle nuorelle ilmestyy tyhjästä selkäkipuja (no aijaa). Viikko lisää saikkua, keskiviikkona uus lääkäriaika, ja nyt laitto maksusitoumuksen kyselyn työpaikal fysiatrista. Nii ja nyt määrättiin kunnon lihasrentouttavat ku ei kukaa oo aiemmin määrännyt.

No että jotain hyvää kuitenkin....oishan se hyvä saada siihen rinnalle ne magneettikuvatkin röntgenien oheen, niin ois ainakin kunnolla kuvamateriaalia mitä katella ja päästä poissulkemaan tilannetta...

Mitä lihasrelaksanttia laittoivat sulle tulemaan? Ja - kyllä vaan noita selkäkipuja tulee tyhjästä nuorille urheilullisillekin, esim. tossa välilevyn pullistumassa on tietynlaista suvussa kulkevaa kudosominaisuuden heikkoutta havaittavissa, eli ei se ikää lähde katsomaan kun paikat "hajoo".

Mutta - ole herkilläs siellä ittes kanssa ja jatkossa vallankin. Yhtään et lähde riuhtomaan, jos tuntuu siltä että selkäs ei ole kunnossa.
 
No ei tää yllätys ollut...taaskaan...oon jo niin tottunut et näin käy että se on jo alkuasetelmissa et ei tää tuu onnistumaan.Olkoon.
..ja sieltähän se tulikin :)*rutistan ja kutitan sua kainaloista* - peruspessimistinen suhtautuminen. Oot kyllä ihuna tuossa synkistelyssäkin ja tommosessa "tässä elossa ole mitään valoisuutta eikä sitä koskaan kyllä tulekaan"- purpatuksessasi :)

Annapa siis olla. Mutta - eteenpäin joka tapauksessa :)
 
No että jotain hyvää kuitenkin....oishan se hyvä saada siihen rinnalle ne magneettikuvatkin röntgenien oheen, niin ois ainakin kunnolla kuvamateriaalia mitä katella ja päästä poissulkemaan tilannetta...

Mitä lihasrelaksanttia laittoivat sulle tulemaan? Ja - kyllä vaan noita selkäkipuja tulee tyhjästä nuorille urheilullisillekin, esim. tossa välilevyn pullistumassa on tietynlaista suvussa kulkevaa kudosominaisuuden heikkoutta havaittavissa, eli ei se ikää lähde katsomaan kun paikat "hajoo".

Mutta - ole herkilläs siellä ittes kanssa ja jatkossa vallankin. Yhtään et lähde riuhtomaan, jos tuntuu siltä että selkäs ei ole kunnossa.
Mutta siis sitä tarkoitin et niihin kipuihin on aina joku syy jossain. Mut se miten ne löytää nii on eriasia. Varmaan sit jos saa sen maksusitoumuksen sinne fysiatrille nii on se magneettikuvaus todennäköisempää. 4mg sirdaludeja ja jotain naprometiniä kipulääkkeeksi. Sano et mä oon niin jumissa ettei toi kipu lopu muuten ikinä jollei niitä lihaksia saa rennoksi, mikä sekin on kyllä ihan totta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mutta siis sitä tarkoitin et niihin kipuihin on aina joku syy jossain. Mut se miten ne löytää nii on eriasia. Varmaan sit jos saa sen maksusitoumuksen sinne fysiatrille nii on se magneettikuvaus todennäköisempää. 4mg sirdaludeja ja jotain naprometiniä kipulääkkeeksi. Sano et mä oon niin jumissa ettei toi kipu lopu muuten ikinä jollei niitä lihaksia saa rennoksi, mikä sekin on kyllä ihan totta.
Totta, hyvä se on että laittavat sua eteenpäin tutkittavaksi :). Ja toivottavasti vain asiat etenevät kaikin puolin ja tulee sitä edistymistä. Sirdaludit onkin tuttuja - oohan kuitenkin varovainen nuitten kanssa kun kolmiolääkkeitä ovat :). Mutta - ei sulla tässä nyt viikkoon ookaan mikään hoppu minnekään, otat sen parantumisen kannalta. Koeta järkätä itelles sinne apuvoimiakin ettei tartte lähteä kroppaas rasittamaan :)
 
..ja sieltähän se tulikin :)*rutistan ja kutitan sua kainaloista* - peruspessimistinen suhtautuminen. Oot kyllä ihuna tuossa synkistelyssäkin ja tommosessa "tässä elossa ole mitään valoisuutta eikä sitä koskaan kyllä tulekaan"- purpatuksessasi :)

Annapa siis olla. Mutta - eteenpäin joka tapauksessa :)
Mutta se on mussa,aina ollut ei sitä voi noin vaan muuttaa eikä se tule muuttumaan.Se on yksi mun ominaisuuksista,ei ehkä lukeudu hyviin puoliin kovin vahvasti mutta se on mussa sisällä eikä se sieltä häviä vaikka kuinka yrittäis.Se vaan on.
 
Totta, hyvä se on että laittavat sua eteenpäin tutkittavaksi :). Ja toivottavasti vain asiat etenevät kaikin puolin ja tulee sitä edistymistä. Sirdaludit onkin tuttuja - oohan kuitenkin varovainen nuitten kanssa kun kolmiolääkkeitä ovat :). Mutta - ei sulla tässä nyt viikkoon ookaan mikään hoppu minnekään, otat sen parantumisen kannalta. Koeta järkätä itelles sinne apuvoimiakin ettei tartte lähteä kroppaas rasittamaan :)
Juu tiiän että on voimakkaita lääkkeitä ja just illaksi niitä määräs. Koitan joo jostain järkätä jonkun vähä auttelee, eiköhä se ala tästä selkiintyä pikkuhiljaa.. :)
 
Mutta se on mussa,aina ollut ei sitä voi noin vaan muuttaa eikä se tule muuttumaan.Se on yksi mun ominaisuuksista,ei ehkä lukeudu hyviin puoliin kovin vahvasti mutta se on mussa sisällä eikä se sieltä häviä vaikka kuinka yrittäis.Se vaan on.
..noooo....ehkä se vaan vaatii sitten sen oikeanlaisen kesyttäjän ja herättelijän kohtaamista, jonka avulla rupeet säkin näkemään värejä ja sitä uskallusta myönteisempään heittäytymiseen himpun verran enemmän :)

Ja saa sitä pessimistinäkin olla, kunhan sen alle ei mene hautautumaan ihan kokonaan se elämisen riemu ja iloisuus :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Juu tiiän että on voimakkaita lääkkeitä ja just illaksi niitä määräs. Koitan joo jostain järkätä jonkun vähä auttelee, eiköhä se ala tästä selkiintyä pikkuhiljaa.. :)
Selkiintyy se, usko pois :). Hyvä todellakin että laittoivat asiaa vireille monelle taholle eivätkä vain jääneet siihen, että kirjoittavat sulle vain sen lääkemääräyksen ja lisää saikkua.

Nyt on vain hiljennettävä tahtia ja kuunneltava kroppaa ja otettava uutta starttia :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä