Mikäs mummeliisalle on tullut, un e tiedä haluaako elää ylipään. Oletko rasittunut, masentunut?En ole varma haluanko ylipäätään elää. Pyörätuoli tai sokeus ei kuitenkaan siihen vaikuta tai vaikuttaisi
Jos on vaan haitaksi muille niin ei se ole elämää. Ilman rakkautta ja ystäviä.Mikä kysymys tää nyt on
Tietysti haluaisin!! Kyllä mä haluan olla lasteni elämässä mukana niin pitkään kuin mahdollista. Haluan saada lapsenlapsia syliini.
Ja mikäs hätä siinä muutenkaan olis. Pystyy puhumaan, kuulemaan, maistamaan, haistamaan ja kädet ja pää toimii.
Aika huonoilla kantimilla elämä sitten muutenkin jos sokeus ja pyörätuoli sais haluamaan kuolemaa.
Mun käy sua vähän surkuJos on vaan haitaksi muille niin ei se ole elämää. Ilman rakkautta ja ystäviä.
Niin minuakin..Mun käy sua vähän surku
Kamala kommentti.En ole varma haluanko ylipäätään elää. Pyörätuoli tai sokeus ei kuitenkaan siihen vaikuta tai vaikuttaisi
On mies. lapsia ja lapsenlapsia.Kamala kommentti.
Toivottavasti sinulla ei ole puolisoa, lapsia tai lapsenlapsia
joo jos musta tulisi sokea ja kuuro niin lahtisen sanoin tuokaa mulle pistooli.Tuollainen tilanne on kauhea, mutta ihminen pystyy silti elämään puoli-normaalia elämää koska pystyy puhumaan ja kuulemaan toisen puheita. Ja kädet toimii. Pahempi on kun on sokea ja kuuro, vaikka pystyisikin kävelemään.
Vakavan masennuksen kanssa kamppailen.Mikäs mummeliisalle on tullut, un e tiedä haluaako elää ylipään. Oletko rasittunut, masentunut?