Minkälaisen viritelmän teitSeinällä on ja toivottavasti pysyvät. Nyt vois laittaa ukolle tekstarin, että on turvallista palata takaisin sisälle
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90259330/
Minkälaisen viritelmän teitSeinällä on ja toivottavasti pysyvät. Nyt vois laittaa ukolle tekstarin, että on turvallista palata takaisin sisälle
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90259330/
'Paikkaan vasaran jälkiä. Mies lennähti jo ulos ja kohta lentää vasara. Vi....u että voi olla vaikeeta kolmen taulun kiinnitys. Nyt tuumistauko ettei pinna ihan kokonaan kärähdä
Kiitos Ikea
Taulukoukut ja aloitin keskimmäisestä taulusta ja laitoin vatupassilla vaateriin. Vähän teippiä kulmiin ettei karkaa. Vasaralla otin mittaa taulun reunasta puoliväliin ja käänsin vasaran ensin toiselle sivulle ja pläts, siihen toisen reunapalan taulukoukku ja taas teipin palalla asemointi vaateriin ja sama toiselle reunapalalle.Minkälaisen viritelmän teit
nihNauru pidentää ikää
Pääasia että ovat kiinni toisissaanTaulukoukut ja aloitin keskimmäisestä taulusta ja laitoin vatupassilla vaateriin. Vähän teippiä kulmiin ettei karkaa. Vasaralla otin mittaa taulun reunasta puoliväliin ja käänsin vasaran ensin toiselle sivulle ja pläts, siihen toisen reunapalan taulukoukku ja taas teipin palalla asemointi vaateriin ja sama toiselle reunapalalle.
Ei mikään professionaalikiinnitys, mutta kelpaa.
Vahingonilo paras iloMajuri naureskelee koko ajan tuossa kuvassa
NiinpäVahingonilo paras ilo
Joo, ton olen ymmärtänyt. En vaan tiedä taulujen kokoa, enkä seinän materiaalia.Toffeella on 3 taulua jotka haluaa toisiinsa kiinni että tulisi yksi kokonainen taulu.
Eli kuten tuossa mun kuvassa nuo 3 erillään olevaa mutta niistä täytyisi saada yksi.
Juu, aina välillä ja yleensä iltaisin. Mutta tämä puuhailu on täydellistä vastapainoa omalle työlle eli hyvä lomaprojekti. Aina pitää olla jotain puuhaa, täysin laiskana en osaa olla. Tirpalla oli tänään hauskaa mun kanssa rautakaupassa. Katseltiin ja ihmeteltiin juttuja ihan rauhassa. Päivässä ei paljon kerkeä noita juttuja tehdä, kun täytyy olla muksun kanssa. Hankin tänään myös askartelua varten tarvikkeita eli seuraavaa sadepäivää varten on taas materiaalia.Niinpä
Ehditkö sinä lepäileen/rentoutuun ollenkaan lomalla
Mä en olekaan timpuri ja en tajua ihan oikeasti mitään näistä hommista. Yritän tehdä yrityksen ja erehdyksen kautta. Kyllä mä tänkin ajattelin etukäteen, mutta toteutus ei sitten toiminutkaan kuvittelemallani tavalla. Antaisin kyllä oikein mielelläni jonkun muun tehdä nämä, mutta sellaista henkilöä ei ole.Joo, ton olen ymmärtänyt. En vaan tiedä taulujen kokoa, enkä seinän materiaalia.
Vasarointivahingot kuulostivat huolestuttavilta. Timpurin säännöt kuuluvat: ”Mittaa kahdesti, sahaa kerran” ja ”Kun lyöt vasaralla peukaloosi, niin lyö hiljaa”.
Taulut naamalleen lattialle. Tukirima yläreunaan. Halutessa myös alareunaan. Porakone käteen, muutama esiporattu reikä, ohuet ja oikeanmittaiset ruuvit niin kokonaisuus on kasassa.
Sit ripustushelat kiinni tukirimaan. Vasta sitten mittaamaan mihin kohtaa seinään kannattaa laittaa ripustusruuvit.
Ei tartte vasaroida seinää tai tauluja pilalle.
Kait ne liimallakin saa yhteen, mut siinä saattaa syntyä kappale joka ei muuttoa ajatellen mahdu ovesta eikä ikkunasta. Liiman kestävyyttä ei tarvitse epäillä, Sikaflexillä sinun vessanpönttösikin on kiinni lattiassa.
Joo, ei kai tuollaisia tekisi ellei tykkäisi ja lomalla on kuitenkin aikaa paremmin kuin töiden jälkeen.Juu, aina välillä ja yleensä iltaisin. Mutta tämä puuhailu on täydellistä vastapainoa omalle työlle eli hyvä lomaprojekti. Aina pitää olla jotain puuhaa, täysin laiskana en osaa olla. Tirpalla oli tänään hauskaa mun kanssa rautakaupassa. Katseltiin ja ihmeteltiin juttuja ihan rauhassa. Päivässä ei paljon kerkeä noita juttuja tehdä, kun täytyy olla muksun kanssa. Hankin tänään myös askartelua varten tarvikkeita eli seuraavaa sadepäivää varten on taas materiaalia.
kaksipuolinen teippiKatto- ja seinämaalia on vessaan, mutta ennen sitä aloitusta täytyy saada entiset hommat loppuun. Mun älli ei nyt leikkaa noiden taulujen kanssa.
Toi on muuten tosi hyvä tuotekaksipuolinen teippi
Scotch Kaksipuolinen Teippi 19mm*1,5m - Muut tarvikkeet - Tokmanni
Kaksipuolinen Scotch teippi sopii mainiosti esimerkiksi peilien ja muiden painavien esineiden kiinnittämiseen kosteissa tiloissa. Enimmäiskantokyky 30 cm per 2 kg. Ei sovellu tapetille, herkille pinnoille eikä suoraan kosketukseen veden kanssa.
Milloin kädessä on vasara, niin kaikki näyttää naulalta.Mä en olekaan timpuri ja en tajua ihan oikeasti mitään näistä hommista. Yritän tehdä yrityksen ja erehdyksen kautta. Kyllä mä tänkin ajattelin etukäteen, mutta toteutus ei sitten toiminutkaan kuvittelemallani tavalla. Antaisin kyllä oikein mielelläni jonkun muun tehdä nämä, mutta sellaista henkilöä ei ole.
Ikean syyrä kaikkiLaiska äiti, muksulle iltapalaksi Weetabixia.
Tuosta hyvästä voisin napottaa anoen silmiin, tarjota tassua ja sanoa *wuf*jos tekis tänään savu- ja loimulohta
Majuri on varmaan laittanu isänsä kuvanHerttinen, että Majuri on nykyään jotenkin ihan uudesti syntyneen näköinen
Lähdetään kimpassa ruutilaan syömään?Tuosta hyvästä voisin napottaa anoen silmiin, tarjota tassua ja sanoa *wuf*