The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ja nyt sinne ulos *heiluttaa*
Ei uskalla mennä:
Tänään Suomeen saadaan ukkoskuuroja, joihin liittyy paikoin voimakkaita ukkospuuskia ja rankkaa sadetta. Satakunnan, Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen ja Pirkanmaan maakunnissa ukkospuuskissa tuuli voi yltyä yli 15 metriin sekunnissa. Varsinais-Suomessa voi sataa iltapäivällä vettä yli 20 millimetriä tunnissa.
 
Kuulostaa julmalta. Herää traumat eloon. Yks kerta kotiin palatessani mun ja veljen huoneet erottava seinä oli purettu. Sen koomin mulla ei oo omaa huonetta ollu. Velipoika asu siihen aikaan vielä kotona, niin sillä oli sit jättihuone ja mää olin huoneeton hylkiö aina porukoilla käydessäni :cry: Oot sydämetön äiti.
Jossain kohtaa aion olla äärimmäisen julma ja myydä koko talon :ROFLMAO:
 
Voihan selkä.

Ihan juntturassa, hohkaa jalkoihin, tuntuu et voimat taas lähtee. Tätähän mä halusinkin. No huomenna aamusti tunniks töihin ja sit pitää ajaa 50km lääkäriin, ku täältä tuppukylästä ei taas aikoja herunut. Ois parempi sitte tällä kertaa tutkia asiaa eikä todeta vaan, että nuorilla nyt joskus vaan on tällasii selittämättömiä selkäkipuja toisinaan, mut ne menee itellää ohi.
 
nurtsi
Voihan selkä.

Ihan juntturassa, hohkaa jalkoihin, tuntuu et voimat taas lähtee. Tätähän mä halusinkin. No huomenna aamusti tunniks töihin ja sit pitää ajaa 50km lääkäriin, ku täältä tuppukylästä ei taas aikoja herunut. Ois parempi sitte tällä kertaa tutkia asiaa eikä todeta vaan, että nuorilla nyt joskus vaan on tällasii selittämättömiä selkäkipuja toisinaan, mut ne menee itellää ohi.
Mene yksityiselle niin asia tutukitaan kunnolla.
 
Mene yksityiselle niin asia tutukitaan kunnolla.
Siellähän mä viimeksiki kävin, ku pitää työterveydessä käydä. Mut he oli tota mieltä. Sit ku se meni nii pahaks etten pystyny kävelee enkä istuu nii olin kunnallisessa yön yli, ne vähän yritti, muttei kukaan mitään syytä löytäny, vitusti vaan lääkkeitä pumpattiin et saatiin kipu pois. Fysioterapeutti löys syyn kipuilulle, kuntoutettiin, oli jees hetken ja nyt uusiks. Syy miks se menee tohon kuntoon, ois kiva kyllä löytää. Epäiltiin yhtä mun työpistettä, mutten oikeen usko siihenkään, kun 2 vuotta olin ainoastaan siinä, eikä mitään ongelmaa, nyt kun teen muutakin, niin just kun oon tossa vanhalla koneella, niin se kipuilu ja ärtyminen alkaa. No josko ny huomenna oisin viisaampi.
 
Kuulostaa julmalta. Herää traumat eloon. Yks kerta kotiin palatessani mun ja veljen huoneet erottava seinä oli purettu. Sen koomin mulla ei oo omaa huonetta ollu. Velipoika asu siihen aikaan vielä kotona, niin sillä oli sit jättihuone ja mää olin huoneeton hylkiö aina porukoilla käydessäni :cry: Oot sydämetön äiti.
Samixet! Paitsi meille jäi tasavertanen huoneettomuus, ku porukat teki siitä työhuoneen. Ainakin voidaan jakaa tää trauma veljen kaa :cry:
 
IhQ
Ääh, en nyt sit kuitenkaan muista mitä piti sanoa kellekin..

No ainakin ATM;lle iso hali..ärsyttävä ongelma noi selkäkrempat :(

Ja Kirahvi..ärsyttävä ongelma sillä kaverillas kans..se mies.
 
Mulla on suunnitteilla lasten huoneiden rymsteeraus. Kun kerran eivät asu meillä, voin ottaa huoneet hyötykäyttöön.

Nyt vaan vielä keskustellaan onko todella välttämätöntä tuoda n. 7000 kappaleen LP-levykokoelma johonkin niistä huoneista. Mun perustelu oli että ne kerää pölyä, ukkokullan vastaus että ostetaan lasiovelliset kaapit
Hyvänen aika... tottakait se on välttämätöntä.

Ton keskustelun kuuluu mennä tälviisiä:

Bitch: "Käyhän kultaseni roudaamassa ne vinyylit sillä aikaa kun mä kasaan ne hyllyt".
 
Hessu vittuili nyt väärälle nartulle. Lähti lounaalle, oli kateissa 3h ja kun kysyin missä helvetissä sä olet ollut, totesi ohimennessään olkansa yli että ei kuulu vittuakaan sulle

Kirjallinen varoitus napsahti saman tien ja aloitin hr-pomon kanssa selvittelyn onko tämä ja viimeisen kahden viikon käytös suoran irtisanomisen peruste
 
Hessu vittuili nyt väärälle nartulle. Lähti lounaalle, oli kateissa 3h ja kun kysyin missä helvetissä sä olet ollut, totesi ohimennessään olkansa yli että ei kuulu vittuakaan sulle

Kirjallinen varoitus napsahti saman tien ja aloitin hr-pomon kanssa selvittelyn onko tämä ja viimeisen kahden viikon käytös suoran irtisanomisen peruste
Voi jeesuksen kitara, mää en oo ees tajunnu et töissä vois puhuu noin. Kellekään :eek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä