Minkä painoisena/pituisena olet (ollut) 40-koossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen ihan ihmeissäni, koska olen aloittanut treenaamisen (ja laihiksen) ja mahdun 40-kokoon, vaikka normaalisti olen mahtunut siihen vain 5kg pienempänä. Nyt 162/70. En omasta mielestä ole niin hirveästi kiinteytynyt. Ja joo, mitat vastaa ihan 40-kokoa (mittailin, kun luulin, että on vain isoa kokoa oleva 40)

Oon 172cm ja painaessani 70kg mahduin koon 38 housuihin ja koon 34 paitoihin. Kun painoin noin 75kg oli koko housuissa 40 ja paidoissa 38. Nyt kun painan 95kg on housut kokoa 44 ja paidat kokoa 42.

Olen ihan ihmeissäni, koska olen aloittanut treenaamisen (ja laihiksen) ja mahdun 40-kokoon, vaikka normaalisti olen mahtunut siihen vain 5kg pienempänä. Nyt 162/70. En omasta mielestä ole niin hirveästi kiinteytynyt. Ja joo, mitat vastaa ihan 40-kokoa (mittailin, kun luulin, että on vain isoa kokoa oleva 40)

Itse en ole koskaa mahtunut kokoon 40 vaikka olen 165 cm/64 kg :p Me ollaan kaikki erimallisia ja osalla on enemmän lihasta. Itse omistan leveän lantion ja uimarin hartiat :)

En oo koskaan ollut noin lihava. Mitat 164/57, raskaana ollessa käytin kokoa 38. Citymarketista ostin tuolloin edullisia "äitiysvaatteita". Ne oli S-kokoa :D. Haluaisinpa nähdä ihmisen, joka käyttää ko. ketjun L-kokoa...

Yhteistyössä