The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä taas tykkään siitä, että hauveliemäntä on hoksannut mun miesmäisyyteni/puutteeni. Laatikon kannessa kun lukee, että "lihalaatikko, uuni 200 45 min", niin en voi gauheesti möhliä saadakseni syömäruokaa.
...ihan hirveesti kauheesti taas on menossa näemmä kässäreissä tätä...no, pohjosenlisää (kato, tuli kerralla oikein :D) :)

Mutta johan oli kivasti ajateltu, että sun ei tartte siellä lähteä kokkailemaan erikseen vaan helpomman kautta kerrankin :)

Nauti herkusta :)!
 
:unsure: :cautious: o_O :sneaky:

Mitähän ihmettä nuo siskokset puuhaa.. Kipasivat vintille ja hirvee kolina ja kikatus kuului. Sitten ne ilmestyi alas niin että kummallakin oli vanhojentanssimekko päällä.

Kai toi taas on jotain swagii, yoloo ja lol.
 
...ihan hirveesti kauheesti taas on menossa näemmä kässäreissä tätä...no, pohjosenlisää (kato, tuli kerralla oikein :D) :)

Mutta johan oli kivasti ajateltu, että sun ei tartte siellä lähteä kokkailemaan erikseen vaan helpomman kautta kerrankin :)

Nauti herkusta :)!
Joo.

En mä täällä kumminkaan huvikseni ole vaan hoitamassa hauvelia häämatkan ajan.

Mun mielestä on hirveen kätsyä, et purkin kannessa lukee mitä tää on ja miten tää valmistetaan.
 
Joo.

En mä täällä kumminkaan huvikseni ole vaan hoitamassa hauvelia häämatkan ajan.

Mun mielestä on hirveen kätsyä, et purkin kannessa lukee mitä tää on ja miten tää valmistetaan.
Niin munkin mielestä :). Mutta veikkaan että aika harvassa on noin ajattelevaiset koiranomistajat, jotka laittaa valmista koiransa hoitajalle, joten suurisydämisistä ihmisistä on siellä kyse :)

Aika ihanaa kyllä :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
iltaa, rientoihin piti lähteä mut venähti 5 tuntia ylitöiks. huomenna uusi yritys kun on oikein vapaapäivä. sen verran jos olutta maistelisi et hakemaan joutuvat jos töihin yrittävät huomenna saada.
Oikea asenne!

Meillä toi ainakin menee niin, että jos miehen ois tarkoitus pitää vapaapäivä, niin sen pitää heti aamusta kiskaista olut ja jatkaa samaa rataa päivä, muutoin tulee kyllä lähtö...
 
Ihanaa iltaaa kaikille! :kisses:

En tiedä tuleeko uutena uutisena teille, mutta mulle tuli!!!!

SE TULEE TAAS! *heittelee voltteja viidellä kierteellä kerien*
http://when-will.net/tv-series/231-when-is-the-vampire-diaries-season-7-coming-out.html

Vielä 90pv sitten alkaa uudet Vampire diariessit! JESJESJES!!!!:love:
*niiiiiiin tohkeissaan*

Jos Ihkusugar ei nähnyt tätä viestiä niin kertokaa ilosanoma hänellekin.:)

Eipä tässä kummempia tällä kertaa, täytyy tehä paperihommeleita.:cautious:
Olisin kyllä mielummin jäänyt teidän seuraan lätisemään!:)


Vetäsempä kyytipojaks mikrokahvit (krut sanoi että niin saa hyvät sumpit).:whistle:;)

Viettäkää kiva ilta.:) *wilkswilks*
 
Huh... huomenna vika päivä töissä. Sitten vielä vähän raivaamista ja paperihommia ja muuta ihanaa paskaa, joka ei ahdista ollenkaan, ei. Sit vois vaan kuukauden olla tekemättä mitään. Kuulostais aika kivalta.

Paitsi mun elämästä kun on kyse, niin kaikki menee päin persettä kuitenkin.

No, huomenna vedetään PERSEET!!!!!!!!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä