The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
9mmmm
No kato, sielläkin meni heti energiavireet kohdilleen kun on masu täynnä ruokaa :), sitten jaksaakin tehdä vaikka ja mitä - räpätäkin ja jorata kunnolla :), mitä siitä jos huone on pienen pommin jäljiltä hetkisen ajan...ehtii sen tuonnempana sitten hyvillä mielin siivota, kun muistaa miten hauskaa hetki sitten olikaan :)

Lautasella pitää olla kans sitä hyvää fiilistä ja rentoutta ja väriä, ehdottomasti väriä :)! Silloin kaikki maistuu hyvältä :)
tiiäkkö mikä ois hyvä bisnes täytetyt letut tuol sri lankassa ne oli suurta herkkuu yks yö kun piti mennä suuriin bileisiin ajeltiin tuk tukeilla ja sekopäistä niin kuskeilla ne kaks jannuu oli just coolei tyyppei ne oli jopa parkkeerannu kärrynsä meijän hostelliin aamulla lasit päässä mennäänkö minne ja näki hyvin mestoi miten muuten ei huh :) ainiin ne suuret bileet oltiin karnevaali tunnelmis ja myöhemmin kuulin et nää kuskit oli koksupäissään ajelleet nooh saavuttiin mestoille siel olikin bingooo nooh aika meni rattosasti ku pysähdeltiin mitä omituisimmissa mestoissa ilottelemassa niin siis sitten yöllä himo nälkä ja sellases syrjä mestassa vanha pappa oli lopettelemassa työpäiväänsä mut vääns viel sellaset tuliset kasvis letut ja voin sanoo et pesi kaikki ranskalaiset kebabit jnneee :)
 
tiiäkkö mikä ois hyvä bisnes täytetyt letut tuol sri lankassa ne oli suurta herkkuu yks yö kun piti mennä suuriin bileisiin ajeltiin tuk tukeilla ja sekopäistä niin kuskeilla ne kaks jannuu oli just coolei tyyppei ne oli jopa parkkeerannu kärrynsä meijän hostelliin aamulla lasit päässä mennäänkö minne ja näki hyvin mestoi miten muuten ei huh :) ainiin ne suuret bileet oltiin karnevaali tunnelmis ja myöhemmin kuulin et nää kuskit oli koksupäissään ajelleet nooh saavuttiin mestoille siel olikin bingooo nooh aika meni rattosasti ku pysähdeltiin mitä omituisimmissa mestoissa ilottelemassa niin siis sitten yöllä himo nälkä ja sellases syrjä mestassa vanha pappa oli lopettelemassa työpäiväänsä mut vääns viel sellaset tuliset kasvis letut ja voin sanoo et pesi kaikki ranskalaiset kebabit jnneee :)

Täytetyt letut onkin hei hyviä, koskapa sinne voi laittaa täytteeksi just mitä ite haluaa ja mitä sattuu kaapeista löytämään :). Ja ne osaa olla yllättävän täyttäviäkin :)...mä oon ollut yksissä pirskeissä tekemässä isolla porukalla muurikkapannulla juurikin täytettyjä lettuja - kuumaa puuhaa :) - , meillä oli tulisempaa jauhelihatäytettä, sitten joku teki - olikohan siiasta - jonkun ihan törkeen hyvän täytteen ja semmonen lempee kasvishässäkkä sekä tietty se perinteinen eli läjä mansikkahilloa ja kermavaahtoa :).

Oli kivaa kun porukalla väsättiin ja säädettiin ja sähläiltiinkin ja sitten oli mahtavaa vaan istahtaa alas pulisemaan ja herkutteleen ja viettään aikaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja IhQ
vierailija
Jahas, siellä oot onnistunut laittamaan sen tosi kätevään jemmapaikkaan :)...löytyy sitten ihan himmeestä kohteesta :)...voihan se äkkisiltään olla erilaista ilman musaa lähtee fillaroimaan mutta ihan kivaakin :). Vaihtelua, nääs :)!

...vai että kurinpalautusta pitäis saada ;)...päts tyynyllä päähän ja ruotuun siellä :D

Meillä seikkailee tossa noita sadepilviä niin..ja sitten kun keksii sataa, niin sitä tulle ihan hanat kaakossa meiningillä, ei kivaa...mutta on mun kohta mentävä ulos, koska olo on ihan hattarallinen :)
yhyy nyt mulle tuli niska tuki retkahti iskit liian voimakkaasti munkin pitäis mut tybyllä alko pien flunssa täst tulee raippaa mut äitee heitti meijät tiksiin enkä viittiny toppahousui laittaa jalkaan aamul laitoin kyllä mut nyt niiskuttaa.
 
yhyy nyt mulle tuli niska tuki retkahti iskit liian voimakkaasti munkin pitäis mut tybyllä alko pien flunssa täst tulee raippaa mut äitee heitti meijät tiksiin enkä viittiny toppahousui laittaa jalkaan aamul laitoin kyllä mut nyt niiskuttaa.
Hahaaa..vai vielä niskatukea senkin fuulaaja siellä....laittaa kuitenkin potilaalle kunnon tyynypesän mihin voi köllähtää toipumaan kaikessa rauhassa omaan hyvään oloonsa keskittyen :)...

Jospa olis toi niiskutus ihan ohimenevää eikä mitään räkistä, ja minkäs teet jos on tullut - nää kelitkin kun on tämmösiä lunta odotellessa...
 
vierailija
Hahaaa..vai vielä niskatukea senkin fuulaaja siellä....laittaa kuitenkin potilaalle kunnon tyynypesän mihin voi köllähtää toipumaan kaikessa rauhassa omaan hyvään oloonsa keskittyen :)...

Jospa olis toi niiskutus ihan ohimenevää eikä mitään räkistä, j

a minkäs teet jos on tullut - nää kelitkin kun on tämmösiä lunta odotellessa...


nousin pyörähtelin ja sohvan kulmasta pilkotti soitin oujeeeeeeeee silmät läjähti iloon koska minä ja musiikki olemme jälleen yhdessä pussasin iloissani vehjettä nyt tarvii vaan kunnon kuulokkeet 5 vuoden sisään :(
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
...heiiii, ihunat - te ootte pomppineet ja puhaltaneet nuita harmaita pilviä pois ja täällä rupee kirkastumaan, mä jopa nään siivun kaunista sinistä taivastakin, jeeee :)! Vähän ootte ihania <3...eli täähän tarkoittaa vaan sitä että mä taidan tässä kohta valmistautua ulos :)

Vien ton yhden pärräämään tahoillensa ja ton toisenkin taidan laittaa naapuriin :)...eli saatte vapaata aikaa meikäläisen jorinoista :D - it's partytime :D!

Pitäkää ihanaa keskiviikkoa...JO keskiviikko :)!...dippa dappa dappa daa :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

nousin pyörähtelin ja sohvan kulmasta pilkotti soitin oujeeeeeeeee silmät läjähti iloon koska minä ja musiikki olemme jälleen yhdessä pussasin iloissani vehjettä nyt tarvii vaan kunnon kuulokkeet 5 vuoden sisään :(
Daa - löytyihän se, hyvä hyväää :)! Mä etin omani tässä ja kohta sinkoilen tonne alati kirkastuvaan päivään....uuuh, happeilemaan on mentävä ja saatava päätä selkeeksi, tahtoo olla näemmä kaikkia hajatelmia liikenteessä :)...

Noi kuulokkeet ja piuhat on sitten ihan oma juttunsa...siihin pitäs ihan perehtyä että mitkä kestäis kaiken mahdollisen sähläyksen :)
 
9mmmm
...heiiii, ihunat - te ootte pomppineet ja puhaltaneet nuita harmaita pilviä pois ja täällä rupee kirkastumaan, mä jopa nään siivun kaunista sinistä taivastakin, jeeee :)! Vähän ootte ihania <3...eli täähän tarkoittaa vaan sitä että mä taidan tässä kohta valmistautua ulos :)

Vien ton yhden pärräämään tahoillensa ja ton toisenkin taidan laittaa naapuriin :)...eli saatte vapaata aikaa meikäläisen jorinoista :D - it's partytime :D!

Pitäkää ihanaa keskiviikkoa...JO keskiviikko :)!...dippa dappa dappa daa :)!
hienoo päivää sullekkin päivästä toiseen oottaen sydämmen kohtaamisia sillan kupeessa menninkäisen puistossa siellä soi musiikki rakkauden ja tanssi ottaa vallan kun aika on :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
9mmmm
Daa - löytyihän se, hyvä hyväää :)! Mä etin omani tässä ja kohta sinkoilen tonne alati kirkastuvaan päivään....uuuh, happeilemaan on mentävä ja saatava päätä selkeeksi, tahtoo olla näemmä kaikkia hajatelmia liikenteessä :)...

Noi kuulokkeet ja piuhat on sitten ihan oma juttunsa...siihin pitäs ihan perehtyä että mitkä kestäis kaiken mahdollisen sähläyksen :)
ei sellasta ookkaan pahempi kuturner ja täystuho ne menee solmuun vaikka väittävät mahottomaksi :)
 
tiiäkkö mikä ois hyvä bisnes täytetyt letut tuol sri lankassa ne oli suurta herkkuu yks yö kun piti mennä suuriin bileisiin ajeltiin tuk tukeilla ja sekopäistä niin kuskeilla ne kaks jannuu oli just coolei tyyppei ne oli jopa parkkeerannu kärrynsä meijän hostelliin aamulla lasit päässä mennäänkö minne ja näki hyvin mestoi miten muuten ei huh :) ainiin ne suuret bileet oltiin karnevaali tunnelmis ja myöhemmin kuulin et nää kuskit oli koksupäissään ajelleet nooh saavuttiin mestoille siel olikin bingooo nooh aika meni rattosasti ku pysähdeltiin mitä omituisimmissa mestoissa ilottelemassa niin siis sitten yöllä himo nälkä ja sellases syrjä mestassa vanha pappa oli lopettelemassa työpäiväänsä mut vääns viel sellaset tuliset kasvis letut ja voin sanoo et pesi kaikki ranskalaiset kebabit jnneee :)
Porissa on semmonen pannukakkutalo, siellä saa valita pannariin makeen tai suolasen täytteen. En oo ite käyny mut monet on kehunu.
Mä ruukaan kotona laittaa suolasiin lättyihin sipuli/paprikamix/herkkusieni/tuorejuustotäytteen. Ihan taivaallista :p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Noni. Tiedostot tallessa ja koneen siivous käynnissä. Löysin asetuksista tietokoneen puhdistus-vaihtoehdon, sen pitäis kuulemma säilyttää tiedostot mutta muuten palauttaa alkuperäisasetukset. Katotaan mitä se sanoo käsittelyn jälkeen.
 
:D:)Päivää .
Kävin tänään siellä kauppa/ kirpputorikieroksella, kivaa oli vaikka ei ollu lämmin päivä.
Saaliina 2 paitaa, mekko ja pikkarit.(y)
Torilla söin eväitä ja :psateenkaarijäätelön.
Mukavaa keskiviikkopäivää.
 
IhQ
Mie eksyin kans kirppiskierrokselle, en tosin löytäny mitään. Ruokakaupasta ostin vaan ruokaa.
Se olikin hyvä tapa taas pakoilla näitä muita hommiani...

Nyt sit on maha niin täynnä ruokaa (mies oli tehny pitsaa ja kahvitkin oli valmiiksi keitettynä) ettei jaksa ku olla möllöttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Noni. Tiedostot tallessa ja koneen siivous käynnissä. Löysin asetuksista tietokoneen puhdistus-vaihtoehdon, sen pitäis kuulemma säilyttää tiedostot mutta muuten palauttaa alkuperäisasetukset. Katotaan mitä se sanoo käsittelyn jälkeen.
Voit silti asentaa sen linuxin.
Jos mä osasin, niin osaat sinäkin.

Sen voi asentaa wintoosan rinnalle ja kokeilla kumpaa mielummin tahtoo käyttää.
 
Ei toi ollu nyt se mitä tarkotin. Tää lakkas siis yhtä-äkkiä avaamasta sitä valikkoa mistä pääsee tietokoneen hakuun, ohjelmiin ja sammuttamaan (oikeen reunan nurkkaan vie hiiren juu nou). Enkä pääse siitä windows-nappulasta siihen "ikkunavalikkotilaan". En osaa selittää, mut puhdistin ja nyt vaikuttais toimivan ihan ok.

T. Tekniikan ihmelapsi :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä