• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä aikanaan kokeilin lukiossa opetella matikkaa kantapään kautta. ts. kirja lattialle ja pomppii tasajalkaa päällä. Ei se oikeen toiminu.

Ois pitäny laittaa piikkarit jalkaan, niin et kansiin olis tullu reikiä, niin oiskohan imeytynyt paremmin?
..huoooohhh..meen optikolle. Jonakin päivänä.

Luin ihan selkeesti ja moneen kertaan tuon viimeisen lauseen...ja ehdin sitä kovasti sitten päässäni miettiä ja ihmetelläkin, että on se AaKoo melkoisen vinkee kaveri...hmmmm??...

.."..Ois pitänyt laittaa pikkarit jalkaan..."....jees, hyvin menee :D
 
Joo. Ajokoirasta ei o vahtikoiraksi. Herkut katoaa kaapista ja makkariin tunkeudutaan luvattomasti vaik paikalla ei ole kuin hauveli. Jos tänne tulis murtovaras, niin tää heiluttais häntäänsä ja kysyis, että toitko jotain hyvää vai lähdetäänkö lenkille.
sakemanni on siitä hyvä et sisään päästää ja häntää heiluttaa mut ulos ei sit enään lähetäkään. on tullut joskus vapautettua pari rempparyhmää jotka päästivät koiran pois makkarista ja se tuntu niin kovin kiltiltä kun siinä touhusivat :LOL:
 
Nyt tuli huono omatunto :(

Tytär tuli varovasti kurkistamaan ovenraosta ja kysyi joko tänne saa tulla. Poikaystävä on töissä ja iskä soittamassa joten voitas katsoa vaikka joku leffa. Hän toi namiakin.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
vierailija
..öö..toffonen hei...onko sen koneen oltava tommonen megallomaanisen iso? Kun pienelläkin pärjää ihan hyvin *kokemuksen kainovienoääni kimittää*...

Mulla on käytössä tämän näköinen vempele ja toi on toiminut eri hyvin mun käsissä :)
http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Sahkotyokalut/Hiomakoneet/Hiomakone-105-W-2000018537/
Jos isoja pintoja hiotaan niin tuommoiset ei kelpaa ollenkaan. Menevät rikki myös nopeesti. Pieneen käyttöön varmaan ok.
 
Jos isoja pintoja hiotaan niin tuommoiset ei kelpaa ollenkaan. Menevät rikki myös nopeesti. Pieneen käyttöön varmaan ok.
Nyt sanon eriävän mielipiteen - riippuu varmaan käyttäjästä :), koska olen tehnyt tuolla aika isoja pintoja hyvällä työnjäljellä (ammattilainenkin kävi kattomassa ja kehumassa) ja hyvässä kunnossakin on siihen nähden, että sillä on tehty töitäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä