• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oon vissiin nähnyt sit unta...mistä mulle sellanen mielikuva on sitten tullut... Etkö muka oikeesti ole...se oli joku sellanen mikä oli sun mielestä kiva ja ihan kun sä ite...
Jaaa. Se oli se juhannustyyppi, ennenko paljastu creepyksi. Se on kyl kalju ka parrakas, mut muuten semmonen nälkäkurki. Näyttää vähä keskitysleiriltä karanneelta. Perun puheeni itseni kaltaisuudesta, vaik onki samanlaisia mielenkiinnonkohteita.
 
Jaaa. Se oli se juhannustyyppi, ennenko paljastu creepyksi. Se on kyl kalju ka parrakas, mut muuten semmonen nälkäkurki. Näyttää vähä keskitysleiriltä karanneelta. Perun puheeni itseni kaltaisuudesta, vaik onki samanlaisia mielenkiinnonkohteita.
Ai se oli se tyyppi:eek:
No,positiivista se että ei mun muisti nyt ihan lahonnu oo vielä kun muistin ees vähän sinnepäin:D
 
Ja nyt on pakko avautu. Tuhkimo on tainnu kans jäädä keaälomalle. Tuntuu et kämppä on ihan jatkuvasti pommin jäljiltä eikä kukaan siivoo. Örgh. Keitän teetä ja sit alkaa imuri heilumaan. Minähän en missään läävässä elä :mad:
 
Pitäis lenkille lähtee, jos vaan Sais :eek:perseen ylös sohvalta. :cautious:
Pikkasen laiska päivä ollu. Prismalla käyty, tiskattu ja nukuin :oops:(n)pitkät päikkärit, päiväkahvi ja pyöriny netissä.
 
Mä tykkään kokeilla uusia juttuja, ja spenceltä sain eilen vinkin tohon halloumiin. Ollaan molemmat sen suurkuluttajia :D Kerro sit uppooko muksuihin, puolikas ainaki tykkäs omastaan (tosin jauhelihalla, ilman sipulia ja pepperoonia)
Joo, kerron kyllä :). Ja kiitti tosta toisestakin vinkistä - kato kun en näemmä tänään(kään) tajua mitään D: - sen toisen puolen pizzasta vois laittaa täytteeksi varuiksi jauhelihaa, jos eivät sitten halloumista niin innostukaan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä