Boobabe
Tämä ja ne vanhat hymiöt takaisin uuisen lisäksi.Ja se toiminto takaisin, millä näkee viestin alun avaamatta sitä. Se oli tosi hyvä ominaisuus!
...
Tämä ja ne vanhat hymiöt takaisin uuisen lisäksi.Ja se toiminto takaisin, millä näkee viestin alun avaamatta sitä. Se oli tosi hyvä ominaisuus!
...
Mulle ilmoitettiin ettei mun nimimerkkiä ole olemassakaan. Eli kai mä olen sitten vain kuvitellut olleeni täällä...Mulla oli tullut kesäkuun alussa s.postiin tällainen.
Viestissä oli joku linkki mutta mun ei tarvinnut tehdä mitään kun kirjautuminen onnistui normaalisti. Tuonkin viestin huomasin vasta joskus kesäkuun lopussa
famipala, salasanasi uusitaan foorumilla Kaksplus keskustelu kun klikkaat allaolevaa linkkiä. Uusi salasana lähetetään antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Jos et ole pyytänyt tätä toimintoa tehtäväksi, älä huomioi tätä viestiä.
Kiitoksia.
Kaksplus keskustelu
Mutta en ymmärrä miksi ylläpito ei vastaa näihin mitään kun moni kuitenkin ihmetellyt ettei pääse kirjautuun ja on pitänyt tehdä uusi nikki.
Tätä minäkin kaipaan.Rekisteröimättömille kirjoittajillekin mahdollisuus vastata kyselyihin, kiitos.
Omituisia juttuja.Mulle ilmoitettiin ettei mun nimimerkkiä ole olemassakaan. Eli kai mä olen sitten vain kuvitellut olleeni täällä...
Ainakin tämä onMua ei kuulemma ole olemassakaan. Olipas kiva yllätys.. Palsta on uudistunut lomani aikana ja mut on potkittu ulos... ? öööh...
No minähän se !! Mutta kirjautuminen ei onnistu... eikä uuden salasanan tilaaminen...Ainakin tämä on
kaalimaan vartija | Kaksplus keskustelu
Ootko katsonut s.postisi onko sinne tullut sama viesti kun mulle?No minähän se !! Mutta kirjautuminen ei onnistu... eikä uuden salasanan tilaaminen...
Ei saa kuin rekatut nimimerkit estolistalleYritin itteltäni pistää estolistalle nimimerkit vierailija, vierailija ja vierailija. Ei onnistu. Miksi ei?
Eipä toimi enää, on taas varattu Kumma juttu, ettei sitä pysty pitämään vapaana.Nyt toimii vierailija-tunnus, eli ei tarvi keksiä nimimerkkiä
Ei oo vaikee arvata kuka sen rekkas... VINK VINK... "Yritin itteltäni pistää estolistalle nimimerkit vierailija, vierailija ja vierailija. Ei onnistu. Miksi ei?"Eipä toimi enää, on taas varattu Kumma juttu, ettei sitä pysty pitämään vapaana.
Toi arpa ei voita.Ei oo vaikee arvata kuka sen rekkas... VINK VINK... "Yritin itteltäni pistää estolistalle nimimerkit vierailija, vierailija ja vierailija. Ei onnistu. Miksi ei?"