The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon kans saanut olla vastassa milloin paistinpannun ja milloin pesäpallomailan kanssa...mä en ymmärrä tommosta hiipimistä ollenkaan kun tullaan kotiin...huumorintaju on kyllä aikamoisella koetuksella silloin, kun säikäytetään kuoliaaksi.
Kylppärissä ei ollut siihen hätään mitään hiusharjaa vaarallisempaa. Tietysti esim saunakauhasta oisi ollut enemmän apua jos se ois ollut joku jolla ei ole avaimia meille
 
...toisaalta luulis että pelkäis vaikka kuinka ois parimetristä...sä kun oikeen pääset valloilles niin teet pahaa takkujälkeä sillä hiusharjallas...mitäs sitten sanotaan ja tehdään?

Kannattas siis vaan sen ukkokullankin miettiä siellä, mikäli meinaa pitää lettinsä liehuvanaja pitkänä...tuolla tyylillä voi olla yllättävän pian vastassa kesäinen siililook:rolleyes::D

Koskaan ei tiiä milloin hiusharjan takana on sakset! Siinä kun napsauttaa ja nipsauttaa kesälookin, oppii olemaan naureskelmatta!
 
...mä muuten varmaan huomenaamulla herään niin näärännäpyt silmissä :oops:..ihan on alustavasti semmoset tutinat ja tärinät menossa...


..mulle sattui - tai siis meijen koko laumalle - sattui, kuinka ollakaan :rolleyes:, niin hyvät katsomispaikat että kyllä kelpas koko rahan edestä kuolat...katsoa ja keskittyä tuohon ylenpalttiseen lihasantiin....kokonaisuuteen. Mä voin niin suositella...ei välttämättä tarvii koko pesuetta ottaa mukaan, että mieskin voi ihan huolella jäädä kotiin puunaamaan vaikka olkkarin lattiaa tai kattomaan lapsia ja lapsosetkin vois vaikka mennä mummonenonkummille yökyläilemään kun äiti ottaa vähän hengähdystä ja omaa aikaa....

Voi hallelujaa sentään...mun varmaan kannattaa ens yö nukkua sujuvasti lattialla, en mä kestä tossa sängyssä paikaltani varmaan ollenkaan:oops:

:D
 
Kylppärissä ei ollut siihen hätään mitään hiusharjaa vaarallisempaa. Tietysti esim saunakauhasta oisi ollut enemmän apua jos se ois ollut joku jolla ei ole avaimia meille
...mulla on ollut epätoivon hetkenä kerran kädessäni Reino:oops:...mutta se jäikin sitten siihen yhteen kertaan se....mun vienokaino tervehdyskiljaisuni oli varmasti miljoonakertaa pahempi kuin toi töppönen :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä