The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..ja mä voisin niin kuvitella että musta vois tulla vaikka joku kiertolainen :rolleyes:...

Olipas meillä iltalenkit:rolleyes:...mä pakkasin ipanat ilta- ajelulle yllättäen ja ...me mentiinkin kattomaan sirkustaaaaaa :)!!!

Ja voi hyvänen aika *huokailee ja pyyhkii kuolavanaa :D*...olipas kyllä siellä äitille silmänruok...siis oli kaikille todella mahtavat esitykset!! Siis mitä miehi...koiria ja lihaksikkaita mieh...hevosia...ja mitä pullisteluja ja kiiltävää nahkaa niillä miehill...merileijonalla jajajajaja...


Ei kyllä niin tarvii vähään aikaan kuvitellakaan että nämä ipanat rauhottuisivat unille mutta ei haittaakaan - kyllä tätä juttua pitää hypetellä aivan rauhassa :)....wuHUUUUU!!!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mitäs sitten, jos ei maksa?
Kyllä se maksaa siitä ei ole epäilystä. Ja jos ei muka maksais niin tiedän missä asuu että sitten vaan oven taa perimään:D En olis ite ehdottanut jos olisin tietoinen että ei maksais. Nyt ei ole kyse siitä ettenkö usko niitä saavani takasin vain että kauanko tollasia yleensä kehtailee odottaa ilman et ite muistuttelee.
 
:devil:

Olin suihkussa ja kuulin talosta askeleita. Mietin laitoinko ulko-oven lukkoon ja onko nyt joku puolalainen taulukauppias tyhjentämässä taloa. Nappasin kättä pidempää, pyyhkeen ympärille ja lähdin vetämään tunkeilijaa lättyyn. Shampoot päässä.

Ukkokulta seisoo keittiössä ja repee nauramaan. Kysy mitäs se muru remeltää, aioitko tappaa mut tolla hiusharjalla

Taisin olla todella vaikuttava ja pelottava näky. Oma vikansa, miksei ilmottele millon on tulossa kotiin

:ninja:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
:devil:

Olin suihkussa ja kuulin talosta askeleita. Mietin laitoinko ulko-oven lukkoon ja onko nyt joku puolalainen taulukauppias tyhjentämässä taloa. Nappasin kättä pidempää, pyyhkeen ympärille ja lähdin vetämään tunkeilijaa lättyyn. Shampoot päässä.

Ukkokulta seisoo keittiössä ja repee nauramaan. Kysy mitäs se muru remeltää, aioitko tappaa mut tolla hiusharjalla

Taisin olla todella vaikuttava ja pelottava näky. Oma vikansa, miksei ilmottele millon on tulossa kotiin

:ninja:
Mä olin kerran keittiöpuukon kanssa vastassa mun exää. Tuli sika aivan liian aikaisin kotiin ja pelotti mut puolikuoliaaksi.
 
:devil:

Olin suihkussa ja kuulin talosta askeleita. Mietin laitoinko ulko-oven lukkoon ja onko nyt joku puolalainen taulukauppias tyhjentämässä taloa. Nappasin kättä pidempää, pyyhkeen ympärille ja lähdin vetämään tunkeilijaa lättyyn. Shampoot päässä.

Ukkokulta seisoo keittiössä ja repee nauramaan. Kysy mitäs se muru remeltää, aioitko tappaa mut tolla hiusharjalla

Taisin olla todella vaikuttava ja pelottava näky. Oma vikansa, miksei ilmottele millon on tulossa kotiin

:ninja:
Mulla on ihan empatiat ja sympatiat sun puolella *halaa*, toi hiiviskely on ihan hiien ärsyttävää....kait sä sinkosit sen harjan keskelle sitä pehkoa kuitenkin?!
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
:devil:

Olin suihkussa ja kuulin talosta askeleita. Mietin laitoinko ulko-oven lukkoon ja onko nyt joku puolalainen taulukauppias tyhjentämässä taloa. Nappasin kättä pidempää, pyyhkeen ympärille ja lähdin vetämään tunkeilijaa lättyyn. Shampoot päässä.

Ukkokulta seisoo keittiössä ja repee nauramaan. Kysy mitäs se muru remeltää, aioitko tappaa mut tolla hiusharjalla

Taisin olla todella vaikuttava ja pelottava näky. Oma vikansa, miksei ilmottele millon on tulossa kotiin

:ninja:
Halusi yllättää ja niin teki :D
 
Kyllä se maksaa siitä ei ole epäilystä. Ja jos ei muka maksais niin tiedän missä asuu että sitten vaan oven taa perimään:D En olis ite ehdottanut jos olisin tietoinen että ei maksais. Nyt ei ole kyse siitä ettenkö usko niitä saavani takasin vain että kauanko tollasia yleensä kehtailee odottaa ilman et ite muistuttelee.
Sanoiko itse mitään milloin maksaisi?
Tai ilmeisesti ei varmaan kun mietit :unsure:
 
Mä olin kerran keittiöpuukon kanssa vastassa mun exää. Tuli sika aivan liian aikaisin kotiin ja pelotti mut puolikuoliaaksi.
Mä oon kans saanut olla vastassa milloin paistinpannun ja milloin pesäpallomailan kanssa...mä en ymmärrä tommosta hiipimistä ollenkaan kun tullaan kotiin...huumorintaju on kyllä aikamoisella koetuksella silloin, kun säikäytetään kuoliaaksi.
 
Sanoin että älä rupee mulle mutta ehkei tommonen parimetrinen mua ja hiusharjaa pelkää
...toisaalta luulis että pelkäis vaikka kuinka ois parimetristä...sä kun oikeen pääset valloilles niin teet pahaa takkujälkeä sillä hiusharjallas...mitäs sitten sanotaan ja tehdään?

Kannattas siis vaan sen ukkokullankin miettiä siellä, mikäli meinaa pitää lettinsä liehuvanaja pitkänä...tuolla tyylillä voi olla yllättävän pian vastassa kesäinen siililook:rolleyes::D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä