The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aaarrrgggg, ei vois vituttaa enempää :devil::mad: eräästä firmasta tilasin elokuvia, paketista puuttui 1 elokuva ja sen tilalla oli väärä. 10 pv yrittänyt ottaa yhteyttä sähköpostilla,ei vastausta, asiakaspalvelupuhelin kiinni heinäkuun.
Yleensä tuo firma on ollut luotettava, tilaukset ollu oikein ja on saanu yhteyden nopeesti.
Laskun alkuperäinen eräpäivä oli 17.7, mutta sain laskuttajan ( klarnan ) kanssa siirettyä eräpäivää kuukaudella,että saan selvitettyä tilanteen.
OLis pitänyt saaha palautusohjeet väärälle elokuvalle ja tietoa siitä ssaanko puutuvan elokuvan vai hyvitetäänkö laskusta summa.
:censored::censored::poop::poop:
Tulipa romaani. :D
Klarna kyllä hoiti hyvin asian ja oli ystävällinen asiakaspalvelu.
 
Pian pitää kiidättää auto sinen korjaamolle. Ja sit kävellään ton nuorenherran morsianehdokkaan kanssa kauungille shoppailemaan. Se ainakin sujuu, vaikka ois pieni kielimuurikin. :D

Tosin tän kanssa sujuu kohtuudella muutenkin kun se ymmärtää mitä mä puhun suomeksi ja mä ymmärrän sen eestinkielen.
 
vierailijax
...iiihanaaaa päiväääääää *pomppii ja pyörii ja nauraa* :)!!

Aurinkoooooo!! Tuolla ulkona on niiiiiiiin mahtava keli - kirkas kesän sininen taivas kattona ja toi energiapallukka tuolla <3, viileydestä ei tietookaan eli siellä on lämmintääää :)

Ja päivänkakkaroita löytyy niin jokapaikasta, ihania rakkauspakkauskukkasia :) - mä tykkään niistä tosi kovasti :)

Esikoisen tekemä makaroonilaatikko maistui meille kaikille :) - poika ite oli sisarustensa kehuista ihan hämillään mutta huomasin että varsin otettu oli :).


Tässä pitänee tovi häröillä ja pähkäillä ja suunnitella, että mitä tehdään, joten ällistelenpä sitten :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Minä piirsin taas. Kasvot on alkanu onnistumaan mallista sangen kelvollisesti, mut kädet tuottaa viel hankaluuksia. Voin postata illemmalla kuvan jos muistan. Nyt meen suihkuun ja sit lähetää poikasen ja kaverin kanssa leikkipuistoon ja kotieläinpihalle, vikan sateettoman ja lämpösen päivän kunniaks.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Vittu. Perkele. Saatana. Jumalauta.

Pääsisköhän jonnekin päiväkotiin kesätöihin, oisi helpompaa kuin täällä kesähessuhelvetissä?

Se ei mua haittaa jos ei osaa, mielelläni neuvon ja opetan mutta pikkusen puskee vitutusta pintaan että ekan kolmen tunnin jälkeen pitää siirtää kolme jätkää ihan eri puolille kerrosta kun ei hommista tuu mitään jos ne on samassa paikassa. Kumminkin ovat täysi-ikäsiä, pitkän matkaa yli kahdenkympin ja korkeakouluopiskelijoita. Vittu täällä ollaan töissä eikä hengailemassa rahaa vastaan.

Vaikka AaKoo kauniisti sanookin ettei Bitch ole mulle oikea nimi niin nyt alkaa sisäinen narttu puskea pintaan melko vahvasti
 
Kotoiduttu ja asiat tuli hoidettua. Käytin tirpan kanssa mm ihmettelemässä puhelimia. Tarvitsee kuulemma älyluurin. Tahtia ei yhtään ettei osaa vielä lukea.
Hampparilla oli pientä draamaa. Väninää ja katson, mikä hätänä. Pöydällä on verta ja hammas. Se oli sitten sen heiluvan hampaan viimeinen evästauko.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä