The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tämä linkissä oleva suihke, sisältää merisuolaa ja tekee hiuksista aaltoilevat (niinkuin olisi rannalla ollut, kun suolainen merivesi ja ilmankosteus pörröyttää tukan).

Mä tykkään, kun tää on niin helppo ja nopee. Suihkin kosteisiin hiuksiin ja puristelen välillä samalla kun annan kuivua itellään.

Miinuksena se, että seuraavana päivänä tää on yks takkupehko. Ainakin mun tukka siis takkuuntuu herkästi tästä tuotteesta.

Kantsii alle laittaa joku hiuksiin jätettävä kosteuttava hoitoaine tai joku hoitoöljy vaikka, toi merisuola kuivattaa hiuksia :). Eli ihan joka päivä ei kantsi käyttää.

http://www.kmscalifornia.com/fi-fi/products/sea-salt-spray.74.detail.aspx
..eli toi tuuheuttaa ja lisää kiharuutta :). Mulle tulikin ekaks mieleen, että vois varmaan kuivattaakin :)....aika vinkee tuote :).

Ja kuten Krutkin tuossa sanoi, niin semmosen vois varmaan pykästä itekin - kuumaan veteen liottaa merisuolaa.....hmmm...uskaltaskohan testata vai meneekö sitten ihan mahdottomaksi :D
 
Oon sinnitellyt hereillä mankeloimalla lakanoita ja pyyhkeitä. Jos oisin nukahtanut seiskalta heräisin nyt ja yö oisi sillä taputeltu

Ja sillä aikaa on näköjään angry bitch taas vallannut avattareni :cautious:
 
..eli toi tuuheuttaa ja lisää kiharuutta :). Mulle tulikin ekaks mieleen, että vois varmaan kuivattaakin :)....aika vinkee tuote :).

Ja kuten Krutkin tuossa sanoi, niin semmosen vois varmaan pykästä itekin - kuumaan veteen liottaa merisuolaa.....hmmm...uskaltaskohan testata vai meneekö sitten ihan mahdottomaksi :D
Kyllä mä uskon että uskaltaa, jos googlaa jotain neuvoja ensin että minkälainen suhde vettä ja suolaa on hyväksi havaittu :D. Muistaakseni oon ainakin lukenut, että monet on tehnyt itse.
 
Oon sinnitellyt hereillä mankeloimalla lakanoita ja pyyhkeitä. Jos oisin nukahtanut seiskalta heräisin nyt ja yö oisi sillä taputeltu

Ja sillä aikaa on näköjään angry bitch taas vallannut avattareni :cautious:

Joo, sun avattarET ovat kyllä aina yllätyksellisiä :D...ikinä ei tiiä kumpi siellä on pällistelemässä ja mulla ainakin vain sä esiinnyt noin..ööö...monipuolisen vaihtelurikkaana :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä